Παρά την τεράστια διάρκειά της, που ήταν 3 ώρες και 24 λεπτά, η προχθεσινή τηλεμαχία των έξι πολιτικών αρχηγών κ.κ. Κ. Καραμανλή, Γ. Παπανδρέου, Αλέκας Παπαρήγα, Γ. Καρατζαφέρη, Αλ. Τσίπρα και Ν. Χρυσόγελου, καθήλωσε στη μικρή οθόνη 3.032.000 τηλεθεατές.
Σύμφωνα με την AGB, η τηλεθέαση επί του πληθυσμού άγγιξε συνολικά στα οκτώ κανάλια που τη μετέδωσαν (ΝΕΤ, ΕΤ3, Μega, ΑΝΤ1, Alpha, Alter ολόκληρη, Star και TV Μακεδονία τμήμα της) το 30%, έναντι 32,4% της 145λεπτης τηλεμαχίας του 2007 που είχαν μεταδώσει εννέα κανάλια.
Η υψηλότερη τηλεθέαση σημειώθηκε την ώρα των ερωταποκρίσεων μεταξύ των αρχηγών, αγγίζοντας στις 21.44 το 36,9%, επιβεβαιώνοντας την εκτίμηση ότι επρόκειτο για το πιο ενδιαφέρον τμήμα της τηλεμαχίας. Το αθροιστικό μερίδιο επί των ανοικτών δεκτών ήταν 70,4%, έναντι 83,9%.
Την προχθεσινή αναμέτρηση παρακολούθησαν έστω για ένα λεπτό 6.134.000 τηλεθεατές (ποσοστό κάλυψης 60,6% σε σύνολο 10.117.421 ατόμων ηλικίας 4 και άνω), ενώ ο χρόνος που παρακολούθησαν όσοι την είδαν στους έξι σταθμούς που τη μετέδωσαν ολόκληρη ήταν 101 λεπτά κατά μέσο όρο, δηλαδή το 49,5% της συνολικής της διάρκειας (204 λεπτά).
Ενδιαφέρον για την τηλεμαχία έδειξαν περισσότερο άτομα με χαμηλή μόρφωση (44,6%) και ακολούθησαν εκείνοι με υψηλό και μέσο μορφωτικό επίπεδο (32% και 27,1% αντίστοιχα). Κυρίως πολίτες από αγροτικές περιοχές (32,8%) και την Αθήνα (30,5%), τις ημιαστικές και αστικές περιοχές (28,9% και 28,1%) και μετά από τη Θεσσαλονίκη (24,1%). Μεγαλύτερο ενδιαφέρον έδειξαν οι γυναίκες ψηφοφόροι (34,3%) σε σύγκριση με τους άνδρες (32,2%), κυρίως οι ηλικίες 45-64 ετών (42,8%) και οι συνταξιούχες 65+ (50,9%) μαζί με τους συνομήλικούς τους (39,5% και 53,3% αντίστοιχα). Αντιθέτως πιο αδιάφοροι ήταν οι νέοι-ες 15-24 ετών (9,1% και 10,2% αντίστοιχα).
Να σημειωθεί ότι περισσότεροι από 1,3 εκατ. τηλεθεατές παρέμειναν στους δέκτες τους για τον σχολιασμό της τηλεμαχίας στις μεταμεσονύχτιες εκπομπές που ακολούθησαν σε έξι κανάλια.