Σκληρά διλήμματα από τη Ν.Δ.

Σκληρά διλήμματα από τη Ν.Δ.

2' 39" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Με μια νέα διαφήμιση, η οποία αυτή τη φορά έχει σε πρώτο πλάνο το μέλλον των παιδιών, κλιμακώνει η Νέα Δημοκρατία τη διαφημιστική της καμπάνια, στην αντίστροφη μέτρηση προς τις εκλογές της 17ης Ιουνίου. Μέρες μετά την προβολή του πρώτου τηλεοπτικού σποτ, που παρουσίαζε την ελληνική σημαία σε υποστολή μεταξύ των υπολοίπων της Ε.Ε., και το οποίο κατά τους εμπνευστές του, προκάλεσε αίσθηση ιδιαίτερα στους άνδρες ψηφοφόρους, η Συγγρού απευθύνεται εμμέσως προς τις γυναίκες ψηφοφόρους, επιδιώκοντας να τις ευαισθητοποιήσει περαιτέρω για το μέλλον των παιδιών τους, στην περίπτωση που δεν επιλεγεί η στήριξη της ευρωπαϊκής πορείας της Ελλάδας. Από σήμερα, εξάλλου, στήνονται και τα προεκλογικά περίπτερα της Ν.Δ., εφοδιασμένα με τα νέα φυλλάδια, στα οποία προκρίνεται το δίλημμα ευρώ ή δραχμή.

Στην τελική ευθεία για τις κάλπες, το ηγετικό επιτελείο θα επικεντρώσει την προσπάθεια αύξησης της διεισδυτικότητας της Νέας Δημοκρατίας στους νέους ψηφοφόρους, από 18 έως 40 ετών, όπου το δίλημμα «ευρώ ή δραχμή» δεν δείχνει να επιφέρει σημαντικές μεταβολές. Ενας δεύτερος, κρίσιμος στόχος, είναι αυτός της μείωσης της αποχής, ιδιαίτερα σε ψηφοφόρους της Κεντροδεξιάς, οι οποίοι στις εκλογές της 6ης Μαΐου απείχαν από τις κάλπες. Παράλληλα, πολλά γαλάζια στελέχη έχουν προτείνει στον κ. Σαμαρά να ενισχύσει το προφίλ της «κυβερνησιμότητας» της Νέας Δημοκρατίας, και να μην περιοριστεί η προεκλογική εκστρατεία σε φοβικού – διλημματικού χαρακτήρα μηνύματα, τα οποία έχουν συγκεκριμένη απήχηση, αλλά δεν μπορούν από μόνα τους να δημιουργήσουν δυναμική νίκης. Συμμεριζόμενος τη συλλογιστική αυτή, ο κ. Σαμαράς, σύμφωνα με πληροφορίες της «Κ», έχει συμφωνήσει ο τελευταίος κύκλος των διαφημιστικών σποτ της Ν.Δ. πριν από τις εκλογές να εκπέμπει αποκλειστικά μήνυμα ελπίδας και προοπτικής για διέξοδο από την κρίση, μέσα από ρεαλιστικό πλαίσιο επαναδιαπραγμάτευσης του Μνημονίου.

Τη χθεσινή παγκόσμια ημέρα για το Περιβάλλον, επέλεξε ο κ. Σαμαράς για να στείλει το μήνυμα ότι το περιβάλλον μπορεί να είναι μοχλός ανάπτυξης, που μπορεί να δημιουργεί, μάλιστα, θέσεις εργασίας. Κατά τη διάρκεια επίσκεψής του στον όμιλο Φίλων του Δάσους στην Πάρνηθα, ο πρόεδρος της Ν.Δ. σημείωσε, μεταξύ άλλων, ότι «το περιβάλλον απαιτεί φροντίδα και τη σωστή οργάνωση, από πλευράς λειτουργίας της Πολιτείας». Εν τω μεταξύ, στη γραμμή της πόλωσης κινήθηκε εκ νέου η κ. Ντόρα Μπακογιάννη, δηλώνοντας ότι αν κερδίσει ο κ. Τσίπρας, «θα κάνει την Ελλάδα Βολιβία». Σε συνέντευξή της στη Web TV του ΑΜΠΕ, η επικεφαλής του γαλάζιου ψηφοδελτίου Επικρατείας υποστήριξε ότι στις τάξεις του ΣΥΡΙΖΑ έχει πάει «το βαθύ ΠΑΣΟΚ», ενώ εκτίμησε ότι μία πιθανή επιστροφή στη δραχμή θα επιφέρει μείωση περίπου 60% στην αγοραστική δύναμη του Ελληνα. Η κ. Μπακογιάννη χαρακτήρισε ακόμη «συγκυριακό φαινόμενο» την άνοδο των ποσοστών της Χρυσής Αυγής στις εκλογές. «Επιτρέψαμε πολύ χαβαλέ στην πολιτική ζωή της Ελλάδας», είπε χαρακτηριστικά.

Στην ίδια συνέντευξη, επισήμανε με έμφαση την ανάγκη να προχωρήσει το κράτος άμεσα σε διαρθρωτικές αλλαγές, και να παταχθούν η γραφειοκρατία και η φοροδιαφυγή, ώστε να καταστεί η χώρα ανταγωνιστική και να έρθουν επενδύσεις. Εκτίμησε, δε, ότι χωρίς μείωση της ανεργίας, τα Ταμεία δεν είναι βιώσιμα.

Η κ. Μπακογιάννη υποστήριξε ότι η επόμενη κυβέρνηση θα πρέπει να είναι κυβέρνηση ευρείας κοινωνικής συμφωνίας, καθώς η χώρα χρειάζεται περισσότερη συνεργασία για να βγει από την κρίση. Απαντώντας σε σχετική ερώτηση, διευκρίνισε ότι δεν έχει κάνει καμία συζήτηση με τον Αντώνη Σαμαρά για καμία θέση και κανένα υπουργείο.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή