Κωστής Χατζηδάκης: Η επίσκεψη στον ΕΦΚΑ Κέρκυρας και ο ξεχωριστός διάλογος με υπάλληλο

Κωστής Χατζηδάκης: Η επίσκεψη στον ΕΦΚΑ Κέρκυρας και ο ξεχωριστός διάλογος με υπάλληλο

2' 41" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Αιφνιδιαστική επίσκεψη στον ΕΦΚΑ Κέρκυρας πραγματοποίησε σήμερα ο υπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, Κωστής Χατζηδάκης, με αφορμή την παράδοση των νέων εργατικών κατοικιών στο νησί. Σε ανάρτησή του στο Facebook, ο υπουργός περιέγραψε τον ξεχωριστό διαλογο με υπάλληλο του ΕΦΚΑ που δεν τον αναγνώρισε, ενώ σημείωσε πως η κατάσταση στα γραφεία είναι καλύτερη από τον μέσο όρο του οργανισμού. Τόνισε ωστόσο, ότι παραμένουν τα προβλήματα της καθυστέρησης στην απονομή των συντάξεων και της ενημέρωσης/εξυπηρέτησης του πολίτη και υποσχέθηκε ότι από το φθινόπωρο θα υπάρξει ουσιαστική βελτίωση.

Ολόκληρη η ανάρτηση του Κωστή Χατζηδάκη:

«Καλημέρα, είμαι ο υπουργός» είπα στον υπάλληλο του ΕΦΚΑ που καθόταν πίσω από ένα γκισέ στην Κέρκυρα στις 9:00 σήμερα το πρωί. «Έλα τώρα, τι είναι αυτά;» μου απάντησε. «Κοιτάξτε με καλά. Είμαι ο υπουργός. Πιστέψτε με!» του είπα. «Ωωω, συγγνώμη, κύριε υπουργέ!» μου είπε εκείνος, αφού διαπίστωσε ότι δεν του κάνω πλάκα. Έτσι ξεκίνησε η μέρα μου σήμερα στην Κέρκυρα, με μια απροειδοποίητη επίσκεψη στον ΕΦΚΑ Κερκύρας, καθώς πήγα στο νησί για την παράδοση των νέων εργατικών κατοικιών.

Πρέπει να πω πως η κατάσταση ήταν καλύτερη από τον μέσο όρο του ΕΦΚΑ. Όλα ήταν εντάξει με την παρουσία των υπαλλήλων, οι υποδομές ήταν γενικά σε καλό επίπεδο, τα καινούρια κομπιούτερς είχαν παραδοθεί -τα υπόλοιπα για να καλυφθούν όλοι θα παραδοθούν σε μερικούς μήνες- και οι ασφαλισμένοι που ρώτησα ήταν γενικά ικανοποιημένοι από την εξυπηρέτηση. Τα ηλεκτρονικά ραντεβού που έχουν εισαχθεί πρόσφατα έχουν βοηθήσει πολύ να σταματήσουν οι ουρές και οι χαοτικές εικόνες. Όλοι το παραδέχονται αυτό, τόσο οι υπάλληλοι όσο και οι ασφαλισμένοι. Και οι καινούριοι υπολογιστές κάνουν λιγότερο δύσκολη τη ζωή των υπαλλήλων.

Εκκρεμεί να γίνει το αμέσως επόμενο διάστημα με σωστό τρόπο η πραγματική συγχώνευση του πρώην ΙΚΑ και του πρώην ΟΑΕΕ στην Κέρκυρα. Και φυσικά υπάρχουν τα δυο γνωστά προβλήματα που έχουμε ρίξει όλο μας το βάρος: Από τη μια η καθυστέρηση στην απονομή των συντάξεων και από την άλλη η ενημέρωση/εξυπηρέτηση του πολίτη. Τόσο για το ένα όσο και για το άλλο τώρα το φθινόπωρο θα υπάρχει ουσιαστική βελτίωση.

Με την καλύτερη οργάνωση του ΕΦΚΑ, με τα παραπάνω κομπιούτερς, με τους δικηγόρους/λογιστές που πέφτουν και αυτοί στη μάχη, με τη βοήθεια ιδιωτικών εταιριών ο στόχος είναι να φτάσουμε το φθινόπωρο στην έκδοση 30.000 το μήνα από 10.000 που ήταν το καλοκαίρι του 2019.

Για την ενημέρωση των πολιτών έχουμε θέσει σε πιλοτική λειτουργία τον ενιαίο αριθμό εξυπηρέτησης 1555. Οι τηλεφωνητές απαντούν πλέον αμέσως, αλλά αυτό δεν φτάνει. Καθώς πρέπει να λειτουργήσουν καλύτερα οι σχετικές υποστηρικτικές υπηρεσίες του ΕΦΚΑ, προκειμένου οι πολίτες να παίρνουν σε όλες τις περιπτώσεις γρήγορες και έγκυρες απαντήσεις. Αυτή θα είναι μια βασική μας προσπάθεια μέχρι το τέλος Σεπτεμβρίου. Και ελπίζω, χάρη και στη βοήθεια των εξειδικευμένων ιδιωτών συμβούλων και παρόχων υπηρεσιών που συμβάλλουν σε αυτή την προσπάθεια, η κατάσταση να αλλάξει αισθητά μέχρι τις αρχές Οκτωβρίου.

Για μια ακόμα φορά έκανα ξεκάθαρο στους υπαλλήλους του ΕΦΚΑ ότι είμαστε από την ίδια πλευρά του λόφου. Είμαστε υπηρέτες των πολιτών που δικαιούνται να έχουν καλύτερες υπηρεσίες από τον ΕΦΚΑ. Αυτό δεν πρέπει μόνο να το λέμε. Πρέπει και να το εννοούμε όλοι. Είμαι αυστηρός με τον εαυτό μου για την επιτυχία αυτού του στόχου. Και για αυτό θα είμαι δίκαιος, αλλά και αυστηρός με όλους: Διοίκηση, διευθυντικά στελέχη και υπαλλήλους.

comment-below Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT