Ευρωεκλογές: Καμπάνια από τη Ν.Δ. με τέσσερα μηνύματα

Ευρωεκλογές: Καμπάνια από τη Ν.Δ. με τέσσερα μηνύματα

Τα σποτ του Μαξίμου ενόψει κάλπης θα αφορούν τις προωθούμενες μεταρρυθμίσεις, τη νέα ΚΑΠ, την Παιδεία και το μεταναστευτικό

3' 12" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Η Νέα Δημοκρατία έχει δείξει σε όλες τις εκλογικές αναμετρήσεις από το 2019 έως σήμερα πως «ξέρει να κάνει εκλογές» με επαγγελματικό τρόπο και να εκπέμπει τα μηνύματα που φέρνουν αποτέλεσμα. Με δεδομένο πως οι ευρωκάλπες είναι οι τέταρτες (!)εκλογές τον τελευταίο χρόνο, στο Μαξίμου έχουν επιλέξει να μη «βομβαρδίσουν» τους ψηφοφόρους, κάτι που λόγω της μεγάλης κόπωσης του εκλογικού σώματος μπορεί να έχει τα αντίθετα αποτελέσματα. Στο πλαίσιο αυτό, η καμπάνια της Ν.Δ. έχει δομηθεί γύρω από ένα κεντρικό σύνθημα –«Σταθερά πιο κοντά στην Ευρώπη»– και γύρω από αυτό θα βγουν τέσσερα θεματικά σποτ.

Με δεδομένο ότι η αναμέτρηση είναι η τέταρτη σε έναν χρόνο, έχει αποφασιστεί να μη «βομβαρδιστούν» οι ψηφοφόροι με προεκλογικές διαφημίσεις.

Το κεντρικό σύνθημα έχει βασικό στόχο να αναδείξει πως οι εκλογές που έρχονται, σε αντίθεση με το πώς τις βλέπει η αντιπολίτευση, είναι κυρίως εκλογές για την ανάδειξη εκπροσώπων μας στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, κάτι που είναι «ιδιαίτερα σημαντικό», καθώς 80% των νόμων που αφορούν την πατρίδα μας ψηφίζονται εκεί. Από εκεί και πέρα έχει αποφασιστεί να βγουν τέσσερα σποτ που θα εστιάζουν σε τέσσερα διαφορετικά θέματα. Το πρώτο που βγήκε στον αέρα αναφέρεται στις «τολμηρές μεταρρυθμίσεις» που έχει κάνει η κυβέρνηση και στη «συνέχεια και συνέπεια» που έχει δείξει τα πέντε χρόνια διακυβέρνησης. Είναι ένα σποτ που στοχεύει στο να εμπεδώσει ο κόσμος πως η Ν.Δ. είναι η παράταξη που κάνει πράξη τις εξαγγελίες της.

Το δεύτερο σποτ έχει στο επίκεντρο τον αγροτικό τομέα. Η νέα ΚΑΠ, άλλωστε, θα είναι ένα βασικό διακύβευμα της νέας πενταετίας στην Ευρώπη και η κυβέρνηση θέλει να επιστήσει την προσοχή στον αγροτικό κόσμο για το ποιος θα διεκδικήσει καλύτερα τα συμφέροντά του. Το τρίτο σποτ που βγήκε στον αέρα αφορά την Παιδεία, με επίκεντρο την ίδρυση μη κρατικών πανεπιστημίων. Εδώ βλέπουμε τη φράση «τολμηρές αλλαγές», με τη λέξη «τολμηρές» να είναι η δεύτερη φορά που εμφανίζεται σε σποτ της Ν.Δ. και να δίνει το στίγμα του «καθαρού» μηνύματος που θέλει να περάσει η Ν.Δ. Μέσα από αυτή την τακτική, η Ν.Δ. θέλει να αντιστρέψει την αίσθηση πως η κυβέρνηση δεν ξεκίνησε καλά τη δεύτερη θητεία της, αντίθετα έχει «πατήσει γκάζι» σε πολλά πεδία και δεν «διστάζει να σπάσει αυγά».

Ευρωεκλογές: Καμπάνια από τη Ν.Δ. με τέσσερα μηνύματα-1
Τα πρώτα παπούτσια με το έμβλημα της Νέας Δημοκρατίας παρουσίασε προχθές με βίντεο στο TikTok ο Κυριάκος Μητσοτάκης. «Επιτέλους, έχουμε κι εμείς τα δικά μας!», έγραψε στην ανάρτησή του ο πρωθυπουργός, ο οποίος τα δοκίμασε παρουσία του 20χρονου δημιουργού τους Γιάννη Λουλούδη.

Οπως άλλωστε έχει πει ο κ. Μητσοτάκης η πρώτη τετραετία ήταν κυρίως τετραετία «σταθεροποίησης» και η δεύτερη είναι τετραετία μεγάλων αλλαγών. Θα ακολουθήσει έως τις εκλογές ένα ακόμη κεντρικό σποτ, που θα έχει θέμα το μεταναστευτικό, την ασφάλεια των συνόρων και την ενίσχυση της αποτρεπτικής δύναμης της χώρας, έναν τομέα που απευθύνεται στην «καρδιά» του πιο συντηρητικού κοινού, στο οποίο η Ν.Δ. έχει δώσει μεγάλη έμφαση σ’ αυτές τις εκλογές.

H ομάδα επικοινωνίας

Οπως σε όλες τις εκλογές των τελευταίων ετών, τα social media δεν λειτουργούν πλέον συμπληρωματικά στην επικοινωνία, αλλά έχουν πάρει τα ηνία με πρωταγωνιστικό ρόλο. To ΤikΤok του πρωθυπουργού αποτελεί την αιχμή του δόρατος, έχοντας ξεπεράσει τους 260.000 followers και έχοντας περιεχόμενο το οποίο διαμορφώνει η διευθύντρια επικοινωνίας του πρωθυπουργού Κύρα Κάππη, το οποίο ενισχύει καθοριστικά την εικόνα του, ειδικά στα νεανικά κοινά. Χαρακτηριστικά παραδείγματα, το βίντεο που είχε κάνει για το Final four και το τελευταίο όπου έλαβε δώρο παπούτσια με το λογότυπο της… Ν.Δ.

Facebook, Instagram και Χ είναι επίσης βασικά όπλα της επικοινωνίας του Μαξίμου, με τον Ερικ Παρκς να αποτελεί τον άνθρωπο που τα επιμελείται καθημερινά. Στο επικοινωνιακό team του πρωθυπουργού βασικό ρόλο έχει ο σύμβουλος επικοινωνίας Θωμάς Βαρβιτσιώτης, ο εκπρόσωπος Παύλος Μαρινάκης, που συνομιλεί καθημερινά με τα μίντια και έχει την ευθύνη της εκπροσώπησης, το δίδυμο του γραφείου Τύπου Χρήστος Ζωγράφος και Γιώργος Ευθυμίου, η επί των εξωτερικών Αριστοτελία Πελώνη και ο λογογράφος Γιάννης Βλαστάρης.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT