Υποβολείο

2' 56" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

«Αρχισε η μεγάλη επιστροφή» • κι αυτή τη χρονιά οι Ελληνες είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν παρά θίν’ αλός την εφευρετικότητα της φυλής στην εξεύρεση νέων τρόπων απατεωνίας • όπως μαθαίναμε καθημερινά από τους ελέγχους που αποτολμήθηκαν ανά τας νήσους και τους αιγιαλούς της Μαστιζομένης. • Τι τα pos μετατρέπονται σε κάπως • τι οι μηχανές αποδείξεων σε μηχανές αποκρύψεων • τι οι εργαζόμενοι σε εκμεταλλευόμενους… • Κι απόκοντα βέβαια οι θρασύτατες αντιδράσεις πολλών εξ αυτών των απατεώνων. • Εμπειρία οι Ελληνικές Διακοπές: • από τη μια η ομορφιά της χώρας που μας χαρίστηκε • κι από την άλλη η ασχήμια της κοινωνίας των ανθρώπων της. • Με τις υγείες μας • -«και πάντα τέτοια» η πραγματικότητά μας. • Οσο αυτήν επιλέγουμε. •

Επέστρεψε κι ο Προκαθήμενος της Πολιτείας μας, • ο Τσίπρας ο Πεφωτισμένος, • κι εν όψει «Θεσσαλονίκης» άρχισε από τον Γαβρόγλου την καταγραφή των κυβερνητικών άθλων του. • Τι καλό φέρνουν οι πρόσφατοι νόμοι για την εκπαίδευση • -άσυλο, φοιτητοπατέρες (δηλαδή εγκάθετοι της κομματίλας) πάλι στη διοίκηση των ΑΕΙ και λοιπές ριζοσπαστικές πρωτοτυπίες- • αλλά και τι καλό επίκειται • -λ.χ. η «ίδρυση» Πανεπιστημίου Δυτικής (;) Αττικής • όπου, μη φανταστείς· απλώς αλλάζουν την ταμπέλα των ΤΕΙ της περιοχής. • Το γνωστό ευκολάκι • -στα παλαιοπασοκικά πρότυπα- • όπου οι Πανελλήνιες σε Πανελλαδικές, τα ΚΑΤΕΕ σε ΤΕΙ και ούτω καθεξής. •

Τα ουσιώδη προβλήματα της εκπαίδευσης θα περιμένουν κάναν αιώνα για να απασχολήσουν κάποιους κυβερνήτες της Μαστιζομένης. • Ως προς το περιεχόμενο των σπουδών στα σχολεία, λ.χ., τους απασχολούν κατά καιρούς τίποτε Θρησκευτικά ή βιβλία της Ιστορίας και πώς να τα φέρουν στα ιδεοληπτικά καλούπια τους • ενώ αδιαφορούν παντελώς για θεμελιώδη ζητήματα, όπως το ότι δεν διδάσκεται αποτελεσματικά η ελληνική γλώσσα. • Ή αν η εκπαίδευση των δασκάλων και των καθηγητών που διδάσκουν τη γλώσσα είναι η δέουσα. •

Αλλά αυτά δεν προσφέρονται για επικοινωνιακά πυροτεχνήματα • -απαιτούν δουλειά και χρόνο, οπότε ου φροντίς. • Οχι μόνο από το Σύριζα ή τους θεσιθήρες του Καμένου, • αλλά ακόμα κι απ’ αυτή τη Ν.Δ. • ή τους «λάιτ Σύριζα» της ΔΗ.ΣΥ. • Κι εντωμεταξύ καλπάζει η βαρβαρογλωσσία • -με ό,τι αυτό συνεπάγεται στην καλλιέργεια σκέψης, κρίσης, έκφρασης- • όχι μόνο μεταξύ των αποφοίτων λυκείων και πανεπιστημίων • αλλά ακόμη και μεταξύ των ίδιων των εκπαιδευτικών • -πάσης βαθμίδος. • Να ακούς ή να διαβάζεις κάτι πανεπιστημιακούς και να παθαίνεις αλωπεκίαση. •

Δεν είναι όλοι, φυσικά. • Διάβαζα λ.χ. στην «Κ» της περασμένης Κυριακής άρθρο του καθηγητή Αριστείδη Χατζή, του Αθήνησι, με τίτλο «Πέντε πραγματικοί κίνδυνοι» • -για τις φιλελεύθερες δημοκρατίες ανά την Ευρώπη και τον κόσμο, • εξυπακούεται και για την ελληνική- • και χάρηκα τη σαφήνεια και τον απλό, στέρεο λόγο με τον οποίο εξέθεσε τις απόψεις του για το κορυφαίο αυτό ζήτημα των καιρών μας. • Υπόδειγμα. •

Ο Ελλην είναι αναφανδόν υπέρ της αξιολόγησης • -αρκεί να μην αφορά τον ίδιο. • Εξ ου και το 70% των δημοσίων υπαλλήλων αρνείται να μπει στη ζυγαριά. • Οι άξιοι του δημοσίου ανήκουν σίγουρα στο υπόλοιπο 30% • -πάνδημη εμπειρία ότι λίγοι κάνουν εκεί αποτελεσματική δουλειά. • Η ανεπάρκεια και η μετριότης οχυρώνονται πίσω από τη μάστιγα της συνδικαλαρίας. • Και θερίζουν όποιο κεφάλι πάει να σηκωθεί πάνω από το ελλειμματικό και το μέτριο. •

Το είχε πει κι αυτό ο Τσαρούχης • σε καιρούς μάλιστα που πολλοί αεροκοπανούσαν περί την «πάλη των τάξεων»: • «Οι μέτριοι είναι η ισχυρότερη κοινωνική τάξη στην Ελλάδα· • ένα αδίστακτο κρεβάτι του Προκρούστη».

Κρεβάτι που η Πρωτηφορά Αριστερά το ’κανε ντιβανάκι. • Να χωράει μόνο ακόμα πιο χαμηλούς.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή