Στα πρότυπα των πανεπιστημίων του εξωτερικού το ΑΠΘ: Νέο λογότυπο και σουβενίρ

Στα πρότυπα των πανεπιστημίων του εξωτερικού το ΑΠΘ: Νέο λογότυπο και σουβενίρ

1' 30" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

«Ξυπνήστε με τα χρώματα του ΑΠΘ, δωρίστε τα χρώματα του ΑΠΘ, ντυθείτε στα χρώματα του ΑΠΘ». Το μεγαλύτερο πανεπιστήμιο της χώρας απέκτησε νέο εμπορικό σήμα και μια σειρά αναμνηστικών προϊόντων, μέσα από την πώληση των οποίων -και κατά τα πρότυπα των φημισμένων ανά τον κόσμο πανεπιστημίων- επιδιώκει να ενισχύσει ακόμη περισσότερο τη διεθνή αναγνωρισιμότητά του, αλλά και να αυξήσει τα έσοδά του.

Στο ισόγειο του κτιρίου διοίκησης του Ιδρύματος, δίπλα από το κυλικείο, λειτουργεί το πρώτο κατάστημα της Εταιρείας Αξιοποίησης και Διαχείρισης Περιουσίας (ΕΑΔΠ- ΑΠΘ), όπου πωλούνται κούπες,  υφασμάτινες τσάντες, μαντίλες, γραβάτες, καρφίτσες, σετ για κρασί, πρες παπιέ, υφασμάτινα τετράδια, στυλό, μολύβια και μπλούζες, όλα με το νέο λογότυπο και σε τρία χρώματα: κόκκινο, λευκό και μαύρο.

Στα πρότυπα των πανεπιστημίων του εξωτερικού το ΑΠΘ: Νέο λογότυπο και σουβενίρ-1

Hδη, τα νέα αναμνηστικά συμπεριλαμβάνονται στα δώρα που προσφέρονται στους επίσημους προσκεκλημένους του ΑΠΘ. H σειρά των αναμνηστικών σταδιακά θα εμπλουτίζεται και σε επόμενη φάση θα προβάλλει και παραλλαγές του ίδιου του λογότυπου.  

Στα πρότυπα των πανεπιστημίων του εξωτερικού το ΑΠΘ: Νέο λογότυπο και σουβενίρ-2

«Το νέο λογότυπο»

Το νέο λογότυπο στοχεύει να αποδώσει την έννοια του campus ως αυτόνομου συστήματος και του πανεπιστημίου ως κεντρικού σημείου αναφοράς στον οικοδομικό, κοινωνικό, πολιτιστικό και οικονομικό ιστό της Θεσσαλονίκης.

«Μέσα από μία διαγωνιστική διαδικασία έγινε μια καθαρά επαγγελματική δουλειά για τη δημιουργία οπτικής ταυτότητας του πανεπιστημίου. Ίσως πολύς κόσμος δεν έχει μάθει ότι ένα πανεπιστήμιο μπορεί να κάνει τέτοια πράγματα κι είμαστε οι πρώτοι που το κάνουμε τόσο οργανωμένα στην Ελλάδα. Όμως, το νέο λογότυπο ήλθε για να μείνει», λέει στο freepress του ΑΠΕ-ΜΠΕ, «Πρακτορείο», ο αναπληρωτής πρύτανης Οικονομικών και διευθύνων σύμβουλος της ΕΑΔΠ- ΑΠΘ, καθηγητής Νίκος Βαρσακέλης, διευκρινίζοντας πως το νέο σήμα δεν αντικαθιστά το επίσημο του Ιδρύματος με τον Άγιο Δημήτριο, αλλά σχεδιάστηκε να χρησιμοποιείται για εμπορικούς σκοπούς.

Στα πρότυπα των πανεπιστημίων του εξωτερικού το ΑΠΘ: Νέο λογότυπο και σουβενίρ-3

Σε επόμενη φάση ο σχεδιασμός αφορά τη λειτουργία ηλεκτρονικού καταστήματος (e-shop), το οποίο ως καταναλωτική ομάδα- στόχο θα έχει την πολύ μεγάλη κοινότητα των αποφοίτων του ΑΠΘ.

Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή