Με αργό ρυθμό οι μαθητές στις ψηφιακές τάξεις

Με αργό ρυθμό οι μαθητές στις ψηφιακές τάξεις

1' 44" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Καθώς οι Ελληνες μαθητές δεν έχουν εξοικειωθεί με την εξ αποστάσεως εκπαίδευση, εμπλέκονται με αργό ρυθμό στη σχετική προσπάθεια του υπουργείου Παιδείας για να αναπληρώσει τα μαθήματα που χάνονται λόγω των μέτρων κατά της διασποράς του κορωνοϊού. Από τις 13 Μαρτίου μόνο ένας στους τέσσερις μαθητές έχει εγγραφεί στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο (ΠΣΔ) για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση, με αποτέλεσμα το υπουργείο να δώσει παράταση έως και τη Δευτέρα 30 Μαρτίου.

Ειδικότερα, σύμφωνα με τα στοιχεία του υπ. Παιδείας, από τις 13/3 έως την Τρίτη 24/3 (9 μ.μ.) δημιουργήθηκαν 463.874 μαθητικοί λογαριασμοί, σε σύνολο περίπου 1,3 εκατ. μαθητών (ποσοστό 24%). Από τις 463.874 λογαριασμούς, οι 310.311 δημιουργήθηκαν τις δύο τελευταίες ημέρες, 23 και 24 Μαρτίου. Μαζί με 167.395 λογαριασμούς που είχαν δημιουργηθεί πριν από τις 13/3, ο συνολικός αριθμός των ενεργών μαθητικών λογαριασμών στο ΠΣΔ φθάνει  στις 631.269.  Για τον λόγο αυτό η υπηρεσία eClass άρχισε να αναβαθμίζεται σταδιακά από το βράδυ της Τρίτης, και η διαδικασία θα ολοκληρωθεί σήμερα. Σύμφωνα με τις οδηγίες του υπ. Παιδείας με την επαναλειτουργία της εφαρμογής οι εκπαιδευτικοί μπορούν να δημιουργούν «ανοικτά μαθήματα», τα οποία δεν απαιτούν τη σύνδεση των μαθητών στο μάθημα με λογαριασμό ΠΣΔ. Ο εκπαιδευτικός μπορεί να οργανώνει το υλικό του στο «ανοικτό μάθημα» και οι μαθητές να έχουν πρόσβαση στο εκπαιδευτικό υλικό. Στη συνέχεια τα μαθήματα αυτά μπορούν να μετατραπούν σε «κλειστά» από τον ίδιο τον εκπαιδευτικό.

Για την ασύγχρονη εκπαίδευση, που βασίζεται στη λογική της ανάρτησης υλικού και όχι στη λογική της ψηφιακής τάξης, το υπουργείο ανέφερε ότι οι ώρες κατά τις οποίες οι εκπαιδευτικοί αλληλεπιδρούν στην πλατφόρμα με τους μαθητές προτείνεται να είναι από 8 π.μ. έως 2 μ.μ. Βέβαια, εφόσον το επιθυμούν, έχουν τη δυνατότητα να αξιοποιούν την πλατφόρμα και πέραν των προτεινόμενων ωρών. Στο ενδεχόμενο που διαμορφωθεί άλλο ωράριο λειτουργίας για τη διευκόλυνση των μαθητών αλλά και για να μην επιβαρύνεται το σύστημα και να το χρησιμοποιούν πρώτα οι μαθητές της Γ΄ Λυκείου, οι διευθυντές των σχολείων πρέπει να ενημερώσουν με κάθε πρόσφορο τρόπο τους γονείς. Επίσης, ενθαρρύνεται η χρήση της προτεινόμενης από το ΥΠΑΙΘ πλατφόρμας λόγω της προσφερόμενης ασφάλειας των προσωπικών δεδομένων. 

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή