ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Νέες γραμμές εξυπηρέτησης ασφαλισμένων του ΕΟΠΥΥ

Στοιχεία που αφορούν τις νέες τηλεφωνικές γραμμές για ραντεβού και
πληροφορίες των ασφαλισμένων-καταναλωτών του ΕΟΠΥΥ, συγκέντρωσε η
Γενική Γραμματεία Καταναλωτή. Οι γραμμές αυτές λειτουργούν σε
αντικατάσταση της γραμμής 184, σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση
(Δελτίο Τύπου 1-8-2012) του προέδρου του ΕΟΠΥΥ. Τα σχετικά στοιχεία
καταγράφονται ως εξής:

– τηλεφωνική γραμμή 14554 της BPO HELLAS-VODAFONE: 0,98Euro/ κλήση
(από σταθερό και κινητό Vodafone) και 1,86Euro/ κλήση (από άλλα
κινητά).

– τηλεφωνική γραμμή 14784 του OTE A.E- E-VALUE A.E: 1,07Euro/ κλήση
(από σταθερό) και 1,18Euro/ λεπτό (από κινητό).

– τηλεφωνική γραμμή 14884 της CALL CENTER HELLAS: 0,99Euro/κλήση
(από σταθερό) και 1,18Euro/ λεπτό (από κινητό).

– τηλεφωνική γραμμή 14900 της NEWSPHONE HELLAS: 1,08Euro/ κλήση
(από σταθερό) και 1,18Euro/ λεπτό (από κινητό).

Σημειώνεται ότι οι χρεώσεις συμπεριλαμβάνουν ΦΠΑ και τα στοιχεία
χρεώσεων προέρχονται από την επίσημη επικοινωνία των εταιρειών την
Πέμπτη 23 Αυγούστου 2012.

Επισημαίνεται ότι, από σταθερό τηλέφωνο η χρέωση γίνεται ανά κλήση,
ενώ από κινητό τηλέφωνο η χρέωση γίνεται ανά λεπτό. Εξαιρείται η
εταιρεία BPOHELLAS-VODAFONE όπου η χρέωση είναι ανά κλήση σε όλες
τις περιπτώσεις.

Επιπλέον, οι καταναλωτές μπορούν να ενημερώνονται για το θέμα αυτό
και από την ιστοσελίδα της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή
www.efpolis.gr.


Πηγή: ΑΜΠΕ