Νέες γραμμές εξυπηρέτησης ασφαλισμένων του ΕΟΠΥΥ

Νέες γραμμές εξυπηρέτησης ασφαλισμένων του ΕΟΠΥΥ

58" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Στοιχεία που αφορούν τις νέες τηλεφωνικές γραμμές για ραντεβού και

πληροφορίες των ασφαλισμένων-καταναλωτών του ΕΟΠΥΥ, συγκέντρωσε η

Γενική Γραμματεία Καταναλωτή. Οι γραμμές αυτές λειτουργούν σε

αντικατάσταση της γραμμής 184, σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση

(Δελτίο Τύπου 1-8-2012) του προέδρου του ΕΟΠΥΥ. Τα σχετικά στοιχεία

καταγράφονται ως εξής:

– τηλεφωνική γραμμή 14554 της BPO HELLAS-VODAFONE: 0,98Euro/ κλήση

(από σταθερό και κινητό Vodafone) και 1,86Euro/ κλήση (από άλλα

κινητά).

– τηλεφωνική γραμμή 14784 του OTE A.E- E-VALUE A.E: 1,07Euro/ κλήση

(από σταθερό) και 1,18Euro/ λεπτό (από κινητό).

– τηλεφωνική γραμμή 14884 της CALL CENTER HELLAS: 0,99Euro/κλήση

(από σταθερό) και 1,18Euro/ λεπτό (από κινητό).

– τηλεφωνική γραμμή 14900 της NEWSPHONE HELLAS: 1,08Euro/ κλήση

(από σταθερό) και 1,18Euro/ λεπτό (από κινητό).

Σημειώνεται ότι οι χρεώσεις συμπεριλαμβάνουν ΦΠΑ και τα στοιχεία

χρεώσεων προέρχονται από την επίσημη επικοινωνία των εταιρειών την

Πέμπτη 23 Αυγούστου 2012.

Επισημαίνεται ότι, από σταθερό τηλέφωνο η χρέωση γίνεται ανά κλήση,

ενώ από κινητό τηλέφωνο η χρέωση γίνεται ανά λεπτό. Εξαιρείται η

εταιρεία BPOHELLAS-VODAFONE όπου η χρέωση είναι ανά κλήση σε όλες

τις περιπτώσεις.

Επιπλέον, οι καταναλωτές μπορούν να ενημερώνονται για το θέμα αυτό

και από την ιστοσελίδα της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή

www.efpolis.gr.

Πηγή: ΑΜΠΕ

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή