Αλαλούμ με όρια ταχύτητας

1' 7" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Στη σύνταξη ειδικής μελέτης για την ανάπτυξη συστήματος διαχείρισης ταχυτήτων και τον καθορισμό αξιόπιστων ορίων ταχύτητας στο εθνικό οδικό δίκτυο προχωρά το υπουργείο ΠΕΧΩΔΕ. Με την εξαίρεση των τμημάτων των εθνικών οδών που κατασκευάστηκαν τα τελευταία χρόνια και τα οποία πληρούν τις προϋποθέσεις των κοινοτικών οδηγιών για την ασφάλεια και την ταχύτητα, στο υπόλοιπο εθνικό δίκτυο παρατηρείται χάος. Τα όρια ταχύτητας έχουν καθοριστεί με βάση παλαιές -τοπικού χαρακτήρα- μελέτες, χωρίς να υπάρχει ολοκληρωμένη αντιμετώπιση και σχεδιασμός.

Γι’ αυτόν τον λόγο το υπουργείο επιδιώκει τη δημιουργία ενός συστήματος που θα είναι ευέλικτο, με όρια ταχύτητας τα οποία θα καθορίζονται με βάση τη γεωμετρία του άξονα, τη διατομή του δρόμου και τις χρήσεις του ευρύτερου ειδικού χώρου σύμφωνα με τα διεθνώς εφαρμοζόμενα και θα μπορούν να μεταβάλλονται ανάλογα με τις κυκλοφοριακές και καιρικές συνθήκες του δρόμου και της περιοχής.

Η σχετική μελέτη έχει τίτλο «Ανάπτυξη Πλαισίου Διαμόρφωσης Συστήματος Διαχείρισης Ταχυτήτων στο Εθνικό Οδικό Δίκτυο», έχει προϋπολογισμό 153.000 ευρώ και θα χρηματοδοτηθεί από την Τεχνική Βοήθεια του ΕΠ – ΟΑΛΑΑ (Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Οδικοί Αξονες – Λιμάνια – Αστική Ανάπτυξη) το κοινοτικό πρόγραμμα του ΥΠΕΧΩΔΕ.

Με τη συγκεκριμένη μελέτη γίνεται δυνατή η ολοκληρωμένη αντιμετώπιση της υπερβολικής και μη ασφαλούς ταχύτητας στο οδικό δίκτυο. Επιπλέον, αναμένεται να εξαχθούν χρήσιμα συμπεράσματα και να δοθούν σημαντικές κατευθύνσεις για τα χαρακτηριστικά που πρέπει να έχει ένα σύστημα διαχείρισης ταχυτήτων προσαρμοσμένο στην ελληνική πραγματικότητα.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή