Εγκαινιάστηκαν 7, έρχονται άλλες 4 λεωφορειολωρίδες

Εγκαινιάστηκαν 7, έρχονται άλλες 4 λεωφορειολωρίδες

1' 25" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Με ικανοποιητική αστυνόμεση και μικροπροβλήματα -λόγω παράνομης στάθμευσης- εγκαινιάστηκαν χθες οι επτά νέες λεωφορειολωρίδες, συνολικού μήκους 9 χιλιομέτρων, στο κέντρο της Αθήνας και του Πειραιά. Με τις νέες λεωφορειολωρίδες το συνολικό μήκος φτάνει τα 48 χιλιόμετρα και αναμένεται έως το 2006 να αγγίξει τα 53 χιλιόμετρα, όταν θα έχει ολοκληρωθεί και η έγκριση τεσσάρων ακόμη λωρίδων αποκλειστικής κυκλοφορίας στις οδούς: Ερατοσθένους στο Παγκράτι, Παπαδιαμαντοπούλου στα Ιλίσια, Ακτή Κονδύλη στον Πειραιά και Πατησίων από την Αγίου Μελετίου μέχρι την Πλατεία Κολιάτσου.

Οπως δήλωσε στην «K» ο γενικός διευθυντής συγκοινωνιακού έργου του ΟΑΣΑ κ. K. Κοντογιάννης «με την εφαρμογή του μέτρου τα λεωφορεία αυξάνουν τη μέση ταχύτητά τους σε 23-25 χλμ/ώρα. Στο κέντρο της πόλης ειδικά οι λεωφορειολωρίδες βοηθούν πολύ στην αύξηση της μέσης ταχύτητας. Σύμφωνα με τις μετρήσεις, τα λεωφορεία που κινούνται εκτός ειδικής λωρίδας σημειώνουν μέση ταχύτητα 5-7 χλμ/ώρα, ενώ όταν κινούνται σε ειδικό διάδρομο φτάνουν ακόμη και τα 25 χλμ/ώρα».

Πάντως, οι Αθηναίοι μάλλον δεν δικαιούνται να γκρινιάζουν τόσο για τα συγκοινωνιακά πράγματα, αφού στην επαρχία τα πράγματα είναι σαφώς χειρότερα: γερασμένος στόλος λεωφορείων (13 και 18 ετών), χαμηλής ποιότητας υπηρεσίες, υψηλό κόμιστρο εισιτηρίου, ελλιπής κάλυψη των ενδοδημοτικών και διαδημοτικών αναγκών κυρίως στους καποδιστριακούς δήμους, σοβαρές ελλείψεις σε τεχνικές υποδομές (περιφερειακοί δρόμοι, χώροι στάθμευσης) είναι τα βασικά χαρακτηριστικά, των αστικών και υπεραστικών συγκοινωνιών. Ετσι, καταγράφηκαν και παρουσιάστηκαν σε σχετικό συνέδριο, που πραγματοποιήθηκε με πρωτοβουλία της ΚΕΔΚΕ.

Σύμφωνα με στοιχεία πανελλαδικής μελέτης που εκπόνησαν τα αστικά ΚΤΕΛ και οι Δημοτικές Επιχειρήσεις της Κω και της Ρόδου, οι 900 δήμοι -εκτός Αθήνας και Θεσσαλονίκης- ζητούν μόνο 14,4 ευρώ ετησίως ανά κάτοικο, προκειμένου να εξυπηρετούνται στοιχειωδώς από τις συγκοινωνίες, όταν τα αντίστοιχα ποσά που δίνονται σε Αθήνα είναι 115,8 ευρώ και σε Θεσσαλονίκη 81,7 ευρώ.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή