Η ενημέρωση ίσως σου χαρίσει το ωραίο ταξίδι

Η ενημέρωση ίσως σου χαρίσει το ωραίο ταξίδι

1' 36" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Ενας ενημερωμένος ταξιδιώτης μπορεί να γλιτώσει χρήματα, να γίνει αποδέκτης καλύτερων υπηρεσιών αλλά και να ζήσει πιο ευχάριστες εμπειρίες κατά τη διάρκεια των διακοπών του.

Οι Ελληνες, όπως έχει αποδειχθεί μέχρι σήμερα, δεν ασχολούνται ιδιαίτερα με τον προγραμματισμό των διακοπών τους. Δηλαδή δεν ασχολούνται με αυτό που περιμένουν όλη τη διάρκεια του χρόνου. Τις 15, 20 ή 30 ημέρες που θα ξεφύγουν από την καθημερινότητα και θα κάνουν κάτι διαφορετικό ανάλογα με τα χρήματα που διαθέτουν. Μέχρι σήμερα έχουμε συνηθίσει να λέμε, και είναι αλήθεια σε μεγάλο βαθμό αυτό, ότι μερίδα επαγγελματιών στον χώρο του τουρισμού εκμεταλλεύεται τους τουρίστες είτε αυτοί είναι Ελληνες είτε ξένοι ιδιαίτερα σε περιόδους αιχμής όπως είναι ο μήνας Αύγουστος, αργίες, και περίοδοι όπως οι εορτές των Χριστουγέννων-Πρωτοχρονιάς και του Πάσχα. Δεν έχουμε, όμως, εξετάσει πώς κι εμείς μπορούμε κυρίως σε άλλες από αυτές περιόδους, εφόσον έχουμε την επιλογή, να «εκμεταλλευθούμε» μέσα από αξιόπιστους διαύλους ενημέρωσης τις ευκαιρίες που υπάρχουν για την πραγματοποίηση και πιο οικονομικών αλλά και διαφορετικών από τα συνηθισμένα διακοπών.

Το υπουργείο Τουριστικής Ανάπτυξης, στο πλαίσιο της πολιτικής που έχει υιοθετήσει, όπως ανακοίνωσε πρόσφατα η υπουργός κ. Φάνη Πάλλη-Πετραλιά, έχει στόχο τόσο στο εσωτερικό της χώρας όσο και στο εξωτερικό την ανάδειξη όλων των μορφών τουρισμού που αναπτύσσονται ή δύναται να αναπτυχθούν σε τουριστικούς προορισμούς της χώρας, ανοίγοντας νέους ορίζοντες στους ταξιδιώτες και δημιουργώντας δυνητικά την επιθυμία να γνωρίσουν την Ελλάδα που μέχρι σήμερα δεν είχε προβληθεί ποτέ. Από την άλλη, μία προσεκτική έρευνα πακέτων διακοπών που διαμορφώνουν τα ταξιδιωτικά γραφεία, ξενοδοχεία, ενώσεις ξενοδόχων και ακτοπλοϊκές εταιρείες μπορούν να καταστήσουν το άπιαστο οικονομικά «όνειρο» των διακοπών σε πραγματικότητα. Οσο για τα προβλήματα που και αυτά είναι πολλά και μας ενοχλούν κατά τη διάρκεια των διακοπών μας, όσον αφορά την καθαριότητα, την ασυνέπεια των επαγγελματιών, την ηχορρύπανση κ.ά. θα πρέπει να καταγγέλλονται στα αρμόδια κάθε φορά όργανα, είτε είναι αυτά ο δήμος, η αστυνομία, οι υγειονομικές υπηρεσίες, οι ελεγκτικές υπηρεσίες του EOT και το υπουργείο Ανάπτυξης.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή