ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Το ζήτημα δεν είναι τα ιδιωτικά πανεπιστήμια

«Η αναμόρφωση της Παιδείας μας χρειάζεται συναίνεση, υπομονή και συνδυαστικές λύσεις που θα στοχεύουν στα προβλήματα και των τριών εκπαιδευτικών βαθμίδων, λύσεις που δεν θα συνυπολογίζουν το όποιο πολιτικό κόστος», τονίζει με παρέμβασή του στην «Κ» ο πρόεδρος του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου κ. Δημήτρης Βλάχος. Ο ίδιος υποστηρίζει ότι ειδικό βάρος πρέπει να δοθεί στη βασική εκπαίδευση, ενώ «για να μιλήσουμε για το θέμα των ημερών, δεν νομίζω ότι πρέπει να μας απασχολεί τόσο η προοπτική των μη κερδοσκοπικών μη κρατικών πανεπιστημίων. Εχει λάβει μεγαλύτερη σημασία απ’ ό,τι του αξίζει…». Το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο δίνει ιδιαίτερη σημασία στο πολυεπίπεδο έργο της αξιολόγησης των 56 νέων βιβλίων που εισήχθησαν σε δημοτικό και γυμνάσιο από τη φετινή σχολική χρονιά. Η αξιολόγηση θα αρχίσει από την επόμενη άνοιξη, θα διαρκέσει δύο χρόνια και θα συμμετάσχουν -μέσω ερωτηματολογίων αλλά και προσωπικών συνεντεύξεων- μαθητές, εκπαιδευτικοί, στελέχη της εκπαίδευσης και οι γονείς.