«Τρέχει» η επέκταση τραμ προς Βούλα

«Τρέχει» η επέκταση τραμ προς Βούλα

2' 1" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Στη Βούλα αναμένεται να ηχήσει το καμπανάκι του τραμ το ερχόμενο φθινόπωρο, αφού η επέκτασή του από την Γλυφάδα «μπαίνει στις ράγες». Υστερα από αρκετές καθυστερήσεις αναμένεται τον Ιούνιο να «προσεγγίσουν» οι συρμοί του τραμ την περιοχή της Βούλας, παρά το γεγονός ότι η συγκεκριμένη επέκταση (750 μέτρων) ήταν προγραμματισμένη να ολοκληρωθεί το αργότερο στο τέλος του τρέχοντος έτους. Η διοίκηση της ΤΡΑΜ Α. Ε. αποδίδει τη δεκάμηνη καθυστέρηση στα αρχαιολογικά ευρήματα της περιοχής. Σε πρώτη φάση το τραμ θα πραγματοποιεί δοκιμαστικές διαδρομές στη διαδρομή από τη Γλυφάδα έως τη Βούλα προκειμένου να δοθεί στο κοινό και να λειτουργήσουν κανονικά τα δρομολόγια τον Σεπτέμβριο του 2007. Τα έργα κατασκευής της επέκτασης εκτιμάται ότι δεν θα προκαλέσουν σοβαρά προβλήματα στους οδηγούς της παραλιακής λεωφόρου, καθώς πρόκειται να χρησιμοποιηθεί νέα τεχνολογία προκατασκευών, όπως διευκρίνισε χθες ο διευθύνων σύμβουλος της ΤΡΑΜ Α. Ε. κ. Σοφοκλής Ψιλιανός.

«Πρόκειται για τεχνολογία που χρησιμοποιείται συστηματικά στο εξωτερικό, η οποία δίνει ένα σημαντικό πλεονέκτημα χρόνου» εξήγησε ο κ. Ψιλιανός. Κατά συνέπεια, όταν έρθει η στιγμή εγκατάστασης των γραμμών του τραμ στη λεωφόρο Ποσειδώνος ο δρόμος θα παραμείνει κλειστός για επτά νύχτες περίπου, ενώ εάν η κατασκευή γινόταν με τον παραδοσιακό τρόπο, πάνω στο οδόστρωμα, στην παραλιακή θα ίσχυαν κυκλοφοριακές ρυθμίσεις διάρκειας ενός μήνα τουλάχιστον. Το κόστος βέβαια των προκατασκευασμένων τμημάτων, που τοποθετούνται τμηματικά ανά λωρίδα, εκτιμάται ότι είναι κατά 20% περίπου ακριβότερο.

Στον Πειραιά

Μία ακόμη πολύπαθη επέκταση επανήλθε χθες στο προσκήνιο, αυτή της επέκτασης του τραμ στον Πειραιά. Η νέα δημοτική αρχή φαίνεται να είναι σύμφωνη, ωστόσο η γνωμοδότηση του δημοτικού συμβουλίου δεν αναμένεται να εκδοθεί πριν από το πρώτο τρίμηνο του 2007. Συγκεκριμένη χάραξη δεν έχει καθοριστεί ακόμη και οι δύο επικρατέστερες είναι αυτές της οδού Γρ. Λαμπράκη και της οδού 34ου Συντάγματος Πεζικού. Και οι δύο ξεκινούν από το Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας όπου τερματίζει τώρα το τραμ, ενώ η πρώτη ακολουθεί τη διαδρομή των οδών Τζαβέλλα, Γρ. Λαμπράκη, Βασ. Γεωργίου και καταλήγει στο λιμάνι του Πειραιά (πλ. Καραϊσκάκη). Η εναλλακτική χάραξη περιλαμβάνει την τροχιοδρόμηση των οδών Ομ. Σκυλίτση, 34ου Συντάγματος Πεζικού, Ηρ. Πολυτεχνείου μέχρι το Χατζηκυριάκειο. Η διοίκηση της ΤΡΑΜ Α. Ε. προτιμά να επιλεγεί η πρώτη διαδρομή (Γρ. Λαμπράκη), καθώς θεωρείται λύση πιο εφικτή, γρήγορη και οικονομική. Ωστόσο, χωρίς τη συναίνεση της δημοτικής αρχής, το έργο δεν μπορεί να προχωρήσει. Για την επέκταση στον Πειραιά η εταιρεία θα χρειαστεί να προχωρήσει στην προμήθεια 10-15 συρμών, η δημοπράτηση των οποίων έχει προγραμματιστεί για το πρώτο τρίμηνο του 2007.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή