Βελτίωση του εφοδιασμού στη Θεσσαλονίκη, ένταση σε διυλιστήριο

Βελτίωση του εφοδιασμού στη Θεσσαλονίκη, ένταση σε διυλιστήριο

2' 8" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Σαφώς βελτιωμένος σε σχέση με το Σαββατοκύριακο αλλά όχι ομαλοποιημένος ήταν χθες ο εφοδιασμός της αγοράς με καύσιμα στη Θεσσαλονίκη. Χθες το πρωί μάλιστα, στην είσοδο του διυλιστηρίου της Τζετ Οϊλ στο Καλοχώρι Θεσσαλονίκης επικράτησε ένταση και απειλήθηκαν επεισόδια μεταξύ απεργών και οδηγών βυτιοφόρων Ι. Χ. όταν οι απεργοί επιχείρησαν να ελέγξουν τον αριθμό των οχημάτων που θα έμπαιναν και θα έβγαιναν από τα διυλιστήρια. Οι απεργοί έθεσαν ζήτημα σταδιακής τροφοδοσίας της αγοράς (ζητούσαν να βγαίνουν ανά τρία βυτιοφόρα και σε ρυθμούς που θα όριζαν εκείνοι), γεγονός που προκάλεσε την αντίδραση του προέδρου των πρατηριούχων υγρών καυσίμων Θεσσαλονίκης κ. Θ. Κιουρτσή, ο οποίος έκανε λόγο για αθέτηση της υπόσχεσης που είχαν δώσει προχθές οι εκπρόσωποι των απεργών (200 ιδιωτικά βυτιοφόρα, 50 εκ των οποίων θα εφοδίαζαν πρατήρια της Θεσσαλονίκης). Η ένταση έξω από τη μονάδα της Τζετ Οϊλ ανάγκασε την αστυνομία να στείλει εκεί δύναμη, η οποία παρέμεινε στο σημείο προληπτικά. Λίγο μετά το μεσημέρι ο αριθμός των πρατηρίων που διέθεταν καύσιμα στο πολεοδομικό συγκρότημα της Θεσσαλονίκης δεν ξεπερνούσε τα 35 (σε σύνολο 450), αλλά οι ουρές των οχημάτων μπροστά απ’ αυτά ήταν μικρές καθώς λειτούργησαν και αυτά που δεν είχαν ανοίξει την Κυριακή και διέθεσαν τα αποθέματά τους. Η κατάσταση αυτή πάντως δεν απέτρεψε φαινόμενα αισχροκέρδειας στη Βόρεια Ελλάδα (έως 1,3 η απλή, έως 1,445 η σούπερ αμόλυβδη) ενώ σε ορισμένες παραμεθόριες περιοχές (π. χ. Δράμα, Σέρρες, Φλώρινα) οι επαγγελματίες αποτολμούν ένα μικρό ταξιδάκι για ανεφοδιασμό σε πρατήρια υγρών καυσίμων γειτονικών χωρών. «Η απεργία των μεταφορέων και η έλλειψη καυσίμων προστίθενται στις ζημιές που έχει προκαλέσει η συνεχιζόμενη απεργία των λιμενεργατών, με αποτέλεσμα η αγορά της Θεσσαλονίκης να συσσωρεύει προβλήματα» τονίζουν οι εκπρόσωποι του εμποροβιομηχανικού κόσμου.

Σε ορισμένα είδη εμφανίστηκαν ελλείψεις, αλλά μέχρι χθες δεν υπήρξε σημαντικό πρόβλημα στα τρόφιμα. Αν όμως η απεργία συνεχιστεί είναι βέβαιο ότι θα παρατηρηθούν ελλείψεις και ανατιμήσεις σε φρούτα και λαχανικά που φθάνουν στη Θεσσαλονίκη από Κρήτη, Πελοπόννησο ή και Φλώρινα.

Λόγω της έλλειψης καυσίμων δεν απέπλευσε ούτε χθες από το λιμάνι για Σποράδες -Κυκλάδες – Κρήτη το οχηματαγωγό – επιβατηγό πλοίο «Νταλιάνα» ενώ για τον ίδιο λόγο παρέμεινε χθες στο λιμάνι της Καβάλας το «Παναγία Σουμελά» που είχε προορισμό Λήμνο και Μυτιλήνη. Στην Κρήτη, κατέληξαν χθες σε συμφωνία η Ομοσπονδία Ιδιοκτητών Φορτηγών Ηρακλείου με την Ομοσπονδία Αγροτικών Συλλόγων του νομού για την καθημερινή φόρτωση 15 φορτηγών με ευπαθή προϊόντα και προορισμό την Αθήνα. Είχαν προηγηθεί μικροσυμπλοκές το βράδυ του Σαββάτου, του πετροπολέμου συμπεριλαμβανομένου, όταν περίπου 70 οδηγοί φορτηγών επιχείρησαν να κλείσουν την πόρτα του λιμένα Ηρακλείου για να μην καταστεί δυνατή η φόρτωση 30 φορτηγών στο πλοίο για Πειραιά.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή