Εξοδος μετά ταλαιπωρίας στην Εθνική

1' 44" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Απίστευτη ταλαιπωρία περίμενε τους οδηγούς που επέστρεφαν στην Αθήνα μετά την έξοδο του Σαββατοκύριακου, χθες το πρωί. Οσοι «δραπέτευσαν» από την πρωτεύουσα για να αποφύγουν τον καύσωνα και γύριζαν ή όσοι «κατέβαιναν» στην Αθήνα τη Δευτέρα το πρωί βρέθηκαν εγκλωβισμένοι στα πυρωμένα αυτοκίνητά τους. Η αιτία ήταν τα έργα αναβάθμισης του οδοστρώματος στην Εθνική Οδό Αθηνών – Λαμίας από το 27ο έως το 34ο χιλιόμετρο, με αποτέλεσμα τον αποκλεισμό δύο εκ των τριών λωρίδων ανά κατεύθυνση. Σχηματίστηκαν έτσι ουρές 13-14 χιλιομέτρων, με αφετηρία το 41ο χιλιόμετρο! Το μποτιλιάρισμα διήρκεσε ασυνήθιστα πολλές ώρες, με αποτέλεσμα, σύμφωνα με καταγγελίες οδηγών, να απαιτηθούν έως και τέσσερις ώρες για την απόσταση Χαλκίδα – Αθήνα. Οι οδηγοί, συχνά στα όρια της απόγνωσης, διαμαρτύρονταν έντονα γιατί έκλεισαν δύο λωρίδες και μάλιστα μία ημέρα επιστροφής από ένα καυτό Σαββατοκύριακο, καθώς και για την ανυπαρξία οποιασδήποτε ενημέρωσης. Επίσης, διαμαρτύρονταν γιατί τα διόδια λειτουργούσαν κανονικά! Δηλαδή, πλήρωνες το κόμιστρο και στη συνέχεια έπεφτες στο μποτιλιάρισμα…

Η ανακατασκευή του τμήματος Μεταμόρφωσης – Σκάρφειας, στην είσοδο του Μαλιακού (μήκος 175 χλμ.) αποτελεί υποχρέωση της εταιρείας «Νέα Οδός Α.Ε.», η οποία έχει αναλάβει την κατασκευή της Ιονίας Οδού στη Δυτική Ελλάδα (Αντίρριο – Ιωάννινα). «Το πρόβλημα παρουσιάστηκε γιατί καθώς είχαμε ρίψη του αντιολισθηρού στρώματος, έπρεπε να δεσμεύσουμε δύο λωρίδες κυκλοφορίας για να πιάσει σωστά η «ραφή” του», λέει στην «Κ» ο κ. Σέργιος Λαμπρόπουλος, τεχνικός σύμβουλος της Νέας Οδού. Σύμφωνα με τον κ. Λαμπρόπουλο, η αντιολισθηρή στρώση στις δύο λωρίδες θα ολοκληρωθεί το αργότερο αύριο, οπότε τις επόμενες ημέρες θα δεσμευθεί μία λωρίδα και η Λωρίδα Εκτακτης Ανάγκης. «Υπολογίζουμε σε δέκα ημέρες να έχουμε ολοκληρώσει αυτό το τμήμα», είπε ο κ. Λαμπρόπουλος. Υπάρχει δηλαδή κίνδυνος και για άλλες «μποτιλιαρισμένες» ώρες το προσεχές Σαββατοκύριακο…

«Εχουμε στόχο μέσα στον Αύγουστο να γίνει αυτοκινητόδρομος (γιατί σήμερα δεν είναι) και το τμήμα Ριτσώνα – Θήβα και να γίνουν οι επεμβάσεις βελτίωσης στο κομμάτι της Υλίκης, το οποίο πρέπει να ολοκληρωθεί μέχρι τον Δεκαπενταύγουστο. Αν και με βάση τη σύμβαση μπορούσαμε να παραδώσουμε τα συγκεκριμένα τμήματα μέχρι τον Αύγουστο του 2010, επισπεύσαμε την ανακατασκευή τους γιατί είναι πολύ επικίνδυνα τμήματα», σημειώνει ο κ. Λαμπρόπουλος.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT