Πρεμιέρα… ταλαιπωρίας στην Κορίνθου – Πατρών

Πρεμιέρα… ταλαιπωρίας στην Κορίνθου – Πατρών

2' 3" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Ταλαιπωρίας αρχή στην εθνική οδό Κορίνθου-Πατρών, με τις πρώτες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις να τίθενται σε ισχύ. Τα «εμφράγματα» ξεκινούν από την περιοχή της Παναγοπούλας, δυτικά του Ρίου, όπου κατασκευάζεται η ομώνυμη σήραγγα και θα διαρκέσουν δύο έτη. Σταδιακά και για τα επόμενα 2,5 χρόνια θα εφαρμοστούν κυκλοφοριακές ρυθμίσεις και σε άλλα σημεία του άξονα, οι οποίες θα περιορίσουν σημειακά την κίνηση των οχημάτων σε μια λωρίδα κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση.

Οι πρώτες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις μακράς διάρκειας ξεκίνησαν στο 187ο-191ο χλμ., στο 193ο χλμ. και στο 195ο-197ο χλμ. της εθνικής οδού Κορίνθου-Πατρών. Στα τμήματα αυτά η κυκλοφορία πραγματοποιείται σήμερα από μια λωρίδα κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση κατά τις πρωινές και απογευματινές ώρες, ενώ το βράδυ το ρεύμα προς Πάτρα εκτρέπεται μέσω του κόμβου Σελιανίτικων στην παλαιά εθνική (η συγκεκριμένη αυτή ρύθμιση θα ισχύσει έως την επόμενη Πέμπτη). Γενικά η κίνηση στο συγκεκριμένο σημείο θα παραμείνει περιορισμένη σε μια λωρίδα ανά κατεύθυνση έως τον Αύγουστο του 2011, οπότε και θα παραδοθεί στην κυκλοφορία η σήραγγα της Παναγοπούλας (μήκους 4 χλμ.). Ταυτόχρονα έχουν ήδη ξεκινήσει εργασίες σε ακόμα εννέα μέτωπα, οι οποίες όμως δεν επηρεάζουν την κίνηση στο δρόμο, καθώς αφορούν κυρίως την κατασκευή των νέων τμημάτων ή βοηθητικών έργων. Ομως μέσα στους επόμενους μήνες οι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις θα πολλαπλασιαστούν, δυσχεραίνοντας την κυκλοφορία στον άξονα. Πάντως οι πολίτες που επιθυμούν να ενημερωθούν για τις κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στον άξονα ή τυχόν προβλήματα, μπορούν να καλούν στην τηλεφωνική γραμμή 22960-95555 για πληροφορίες.

Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει προϋπολογισμό 2,8 δισ. ευρώ, από τα οποία η συμβολή του Δημοσίου θα είναι 550 εκατ. ευρώ (περίπου το 20%). Ο άξονας έχει μήκος 365,4 χλμ., από τα οποία τα 283,7 χλμ. είναι νέος δρόμος, ενώ τα 81,7 βελτίωση του υφιστάμενου δικτύου.

Στο τμήμα Κόρινθος – Πάτρα τα 100 χλμ. από τα 120 χλμ. θα έχουν δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση, ενώ τα υπόλοιπα 20 χλμ. τρεις λωρίδες ανά κατεύθυνση. Η χάραξη του δρόμου δεν θα ακολουθήσει την υφιστάμενη εθνική οδό στο Κιάτο, τα Γεληνιάτικα, το Ξυλόκαστρο, τη Λυκοποριά, τα Μαύρα Λιθάρια, την Αιγείρα, τον Πλάτανο, την Ελίκη, το Αίγιο, τα Σελιανίτικα, την Αβυθο, την Παναγοπούλα και τα Αραχωβίτικα. Από κατασκευαστικής άποψης, το τμήμα θα περιλαμβάνει σήραγγες μήκους 10,3 χλμ., 61 γέφυρες, 13 νέους ανισόπεδους κόμβους και 135 ανισόπεδες διαβάσεις.

Χρονοδιαγράμματα

Οσον αφορά τα χρονοδιαγράμματα, έως τον Απρίλιο του 2010 θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί η αναβάθμιση του τμήματος Ελευσίνας – Κορίνθου, έως τα μέσα του 2011 το τμήμα Κορίνθου -Πάτρας – Πύργου και στα τέλη του 2013 το τμήμα Πύργου – Τσακώνας.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή