ΑΠΟΨΗ: Εξορθολογισμός αποσπάσεων

ΑΠΟΨΗ: Εξορθολογισμός αποσπάσεων

1' 1" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

H πλήρης και έγκαιρη στελέχωση των σχολείων αποτελεί βασική επιδίωξη. Το μέγεθος του εκπαιδευτικού μας συστήματος και η πολυνομία που διέπει τη διαχείριση του προσωπικού καθιστούν το συνολικό εγχείρημα πολύπλοκο. Ειδικά φέτος, οι δημοσιονομικές συνθήκες που επιβάλλουν περικοπές έκαναν την ανάγκη ορθού προγραμματισμού απολύτως επιτακτική. Ετσι, συγκροτήθηκε ομάδα στο υπουργείο που παρακολουθεί σε εβδομαδιαία βάση τις σχετικές με το μόνιμο προσωπικό διαδικασίες (μεταθέσεις, αποσπάσεις, διορισμοί), αλλά και την πρόσληψη αναπληρωτών. Με τον τρόπο αυτό παρεμβαίνουμε με διορθωτικές κινήσεις όπου και όταν απαιτείται άμεσα. Για την εύρυθμη λειτουργία των σχολείων έγινε προσπάθεια για τον εξορθολογισμό των αποσπάσεων εκπαιδευτικών σε υπηρεσίες εκτός του σχολείου. Επίσης, έχει προγραμματισθεί και δρομολογηθεί η πρόσληψη μονίμων εκπαιδευτικών. Με βάση τη συνολική εικόνα που έχουμε, εκτιμάμε ότι θα επιτύχουμε τον στόχο. Επιπλέον, θα υλοποιήσουμε πολιτικές για την αναβάθμιση της εκπαίδευσης (π. χ. λειτουργία 800 ολοήμερων δημοτικών σχολείων με ενιαίο πρόγραμμα σπουδών, λειτουργία των ζωνών εκπαιδευτικής προτεραιότητας, ψηφιακή αναβάθμιση σχολείων, εφαρμογή της πειραματικής εσωτερικής αξιολόγησης ενός μεγάλου αριθμού σχολικών μονάδων, έναρξη υλοποίησης του προγράμματος επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών). Γνωρίζουμε ότι καμιά αλλαγή δεν είναι δυνατή χωρίς την ενεργό στράτευση των εκπαιδευτικών. Γνωρίζουμε επίσης την ποιότητα των εκπαιδευτικών. Γι’ αυτό και είμαστε αισιόδοξοι.

* Ο κ. Β. Κουλαϊδής είναι γενικός γραμματέας του υπ. Παιδείας.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή