ΚΟΙΝΩΝΙΑ

«Γίνε Ολύμπιος» μέσω Διαδικτύου

Ο νομός Ηλείας συνειρμικά «μας πάει» στις καταστροφικές πυρκαγιές του 2007. Σήμερα, τέσσερα χρόνια μετά, οι καμένες βουνοκορφές και τα μνήματα όσων αναπάντεχα έχασαν τη ζωή τους αντιπαρατίθενται με πρασινισμένους λόφους και ανθρώπους που «επιχειρούν» με τόλμη.

Η Ενωση Ξενοδόχων Αρχαίας Ολυμπίας δίνει από τη δική της πλευρά αγώνα για να συγκρατήσει την πτωτική πορεία που ακολούθησε ο τουρισμός στην Ολυμπία από το 2007. Μια από τις πιο ενδιαφέρουσες πρωτοβουλίες είναι ο διαδικτυακός διαγωνισμός become olympian (γίνε Ολύμπιος), ο οποίος ως στόχο έχει την αξιοποίηση της διεθνούς φήμης του ολυμπιακού πνεύματος προς προσέλκυση των τουριστών.

Συγκεκριμένα, όσοι επισκέπτονται τον ιστότοπο www. becomeolympian. com ενημερώνονται για τα αξιοθέατα και τη φυσική ομορφιά της Αρχαίας Ολυμπίας και παίρνουν μέρος σε διαγωνισμό με έπαθλο μια δωρεάν παραμονή σε ξενοδοχείο της περιοχής. Η καμπάνια, που ξεκίνησε πέρυσι και συνεχίζεται όλο το 2011, ανέδειξε 441 τυχερούς, αλλά και χιλιάδες επισκέπτες από 85 χώρες. Η ιδέα ανήκει σε ομάδα ερευνητών του Πανεπιστημίου Πειραιά, που κατόπιν έρευνας στην περιοχή εντόπισαν τις αδυναμίες του προσφερόμενου τουριστικού προϊόντος και κατέθεσαν στους ξενοδόχους μια πρόταση για τόνωση της αγοράς. «Στην ιστοσελίδα δείχνουμε ότι στην Ολυμπία μπορείς να έχεις μια ολοκληρωμένη εμπειρία που συνδυάζει ήλιο, θάλασσα, πολιτισμό, αλλά και εναλλακτικές δραστηριότητες» επισημαίνει στην «Κ» η επικεφαλής της ομάδας, ακαδημαϊκός κ. Γεωργία Ζούνη.