Τα «11 εισιτήρια» πάνε καλά

2' 19" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Τις επιπτώσεις της διάθεσης των δεσμίδων ένδεκα εισιτηρίων (στις οποίες το ένα εισιτήριο προσφέρεται δωρεάν) στα έσοδα του ΟΑΣΑ εξετάζει ο oργανισμός, αναζητώντας τρόπους να ενισχύσει τα οικονομικά του. Η διοίκηση του oργανισμού βρίσκεται στη διαδικασία επεξεργασίας των στοιχείων πωλήσεων του νέου αυτού προϊόντος, το οποίο έχει γίνει δεκτό από το επιβατικό κοινό με ιδιαίτερο ενθουσιασμό.

Πληροφορίες αναφέρουν ότι το νέο προϊόν που διατέθηκε την Πρωτοχρονιά έχει προσελκύσει μεγάλο αριθμό επιβατών, παρά το γεγονός ότι ο πρώτος μήνας προώθησης των δεσμίδων ήταν προβληματικός σε επίπεδο συγκοινωνιακού έργου, λόγω των απανωτών απεργιών. Πρακτικά, μοναδικός μήνας ο οποίος έχει κυλήσει ομαλά (χωρίς απεργίες) είναι ο Φεβρουάριος, από τον οποίο τα στελέχη του ΟΑΣΑ προσπαθούν να εξαγάγουν ασφαλή συμπεράσματα όσον αφορά τα ποιοτικά χαρακτηριστικά των πωλήσεων των δεσμίδων.

Στην παρούσα φάση εξετάζεται ποιο είναι το προϊόν το οποίο υποκαθιστά η δεσμίδα των ένδεκα εισιτηρίων. Το εάν οι επιβάτες που επιλέγουν τη δεσμίδα ήταν τακτικοί κάτοχοι καρτών απεριορίστων διαδρομών ή εάν ήταν επιβάτες που αγόραζαν μεμονωμένα εισιτήρια αναμένεται να διαπιστωθεί και να κρίνει τη διατήρηση ή μη του προϊόντος.

Η σχέση με τα έσοδα

Μεταξύ στελεχών του ΟΑΣΑ εκφράζονται ανησυχίες για το εάν η δεσμίδα υποκαθιστά τα μεμονωμένα εισιτήρια, το οποίο μεταφράζεται σε σημαντική απώλεια εσόδων από πωλήσεις για τον οργανισμό. Εάν όμως οι κάτοχοι καρτών απεριορίστων διαδρομών είναι αυτοί που καταργούν τα μαζικά προϊόντα (με μικρό περιθώριο κέρδους για τον ΟΑΣΑ) και επιλέγουν τη δεσμίδα των ένδεκα εισιτηρίων, τότε η απώλεια για τον οργανισμό είναι περιορισμένη.

Στο μεταξύ, τρόπους να καταπολεμήσει το πρόβλημα των περιορισμένων σημείων πώλησης εισιτηρίων αναζητεί η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ, καθώς μετά τις αλλαγές στις εταιρείες του ομίλου ΟΑΣΑ, οι ελλείψεις προσωπικού έχουν οδηγήσει πολλά εκδοτήρια εισιτηρίων σε «λουκέτο». Αρκετές είναι οι καταγγελίες των επιβατών που αναζητούν εισιτήρια από σημεία πώλησης όταν δεν έχουν τη δυνατότητα να εξυπηρετηθούν από τα μηχανήματα αυτόματης έκδοσης εισιτηρίων. Τα μηχανήματα πώλησης είναι συχνά χαλασμένα, ενώ πολλά είναι αυτά που δέχονται μόνο κέρματα εμποδίζοντας τους επιβάτες να προμηθευτούν εισιτήρια εάν δεν έχουν στη διάθεσή τους το ακριβές αντίτιμο. Πριν από λίγες ημέρες η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ κοινοποίησε την πρόθεσή της να μετακινήσει 40 εργαζομένους της εταιρείας από τις διοικητικές υπηρεσίες στα εκδοτήρια εισιτηρίων.

Αντιδράσεις συνδικάτων

Πληροφορίες αναφέρουν ότι οι αντιδράσεις των συνδικάτων ήταν ιδιαίτερα έντονες, παρά το γεγονός ότι η διοίκηση της εταιρείας έδωσε τη δυνατότητα σε αυτούς να επιλέξουν ποιοι εργαζόμενοι θα μετακινηθούν. Σε περίπτωση που δεν καλυφθούν «οικειοθελώς» οι 40 θέσεις στα εκδοτήρια εισιτηρίων, στελέχη της ΣΤΑΣΥ και του υπουργείο Ανάπτυξης είναι διατεθειμένα να επιβάλουν τη μετακίνηση του προσωπικού. Τυπικά, η διοίκηση έχει τη δυνατότητα μέσω έκδοσης σχετικής απόφασης να μετακινήσει το προσωπικό από τη μία θέση στην άλλη, χωρίς υποχρέωση ενημέρωσης. Πληροφορίες αναφέρουν ότι στην περίπτωση που δεν καλυφθούν οι θέσεις, τότε η διοίκηση της εταιρείας θα αξιοποιήσει τις δυνατότητες που της παρέχει ο νέος κανονισμός εργασίας.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή