ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Θεσσαλονίκη: 38 προσαγωγές για τα επεισόδια στο ΕΠΑΛ Ευόσμου

Εκτονώθηκε η ένταση έξω από το ΕΠΑΛ Ευόσμου

thessaloniki-38-prosagoges-gia-ta-epeisodia-sto-epal-eyosmoy-561520528

Εκτονώθηκε η ένταση έξω από το ΕΠΑΛ Ευόσμου, μετά τα επεισόδια που σημειώθηκαν το πρωί από ομάδα ατόμων που συγκεντρώθηκε μπροστά από το σχολικό συγκρότημα, δημιουργώντας οδοφράγματα με κάδους στους οποίους έβαλε φωτιά

Οι συγκεντρωμένοι κινούνταν ανά διαστήματα καθοδικά από την είσοδο του σχολείου που βρίσκεται στην οδό Σμύρνης εκτοξεύοντας αντικείμενα κυρίως προς το μέρος δημοσιογράφων και τηλεοπτικών συνεργείων, που βρίσκονταν σε κοντινή απόσταση για να καλύψουν τα εν εξελίξει γεγονότα.

Τμήμα των συγκεντρωμένων, πολλοί από τους οποίους είχαν καλυμμένα τα χαρακτηριστικά του προσώπου τους, κινήθηκαν πρώτα σε οδούς γύρω από το σχολείο και στη συνέχεια κατευθύνθηκαν προς το ΕΠΑΛ Αμπελοκήπων όπου διμοιρίες των ΜΑΤ απέτρεψαν την προσέγγισή τους, ενώ όταν χωρίστηκαν σε μικρότερες ομάδες με πρόθεση να κατευθυνθούν προς το ΕΠΑΛ Σταυρούπολης δικυκλιστές της αστυνομίας τους ακολούθησαν προχωρώντας σε δεκάδες προσαγωγές- 38 μέχρι στιγμής, με βάση την επίσημη ανακοίνωση της αστυνομίας.

Στο σχολικό συγκρότημα του ΕΠΑΛ Ευόσμου λειτουργούν δύο σχολικές μονάδες, το 1ο και το 2ο Επαγγελματικά Λύκεια. Από χθες το 1ο ΕΠΑΛ τελεί υπό κατάληψη, ενώ στο 2ο ΕΠΑΛ, τα μαθήματα και χθες και σήμερα έγιναν κανονικά.

Ο αν. περιφερειακός διευθυντής εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας, Θωμάς Μπαχαράκης μετέβη νωρίτερα στο ΕΠΑΛ Ευόσμου και συζήτησε με τους διευθυντές του σχολείου τρόπους για να εκτονωθεί η ένταση και να συνεχιστεί ομαλά η εκπαιδευτική διαδικασία.

thessaloniki-38-prosagoges-gia-ta-epeisodia-sto-epal-eyosmoy0

Στα άτομα που προκάλεσαν τα επεισόδια έξω από το σχολείο φέρονται να περιλαμβάνονταν κάποιοι από τους μαθητές που προχώρησαν στην κατάληψη του 1ου ΓΕΛ, αλλά και αρκετοί εξωσχολικοί.

Στο μεταξύ, στο ΕΠΑΛ Σταυρούπολης το ωρολόγιο πρόγραμμα ολοκληρώνεται κανονικά, ενώ αστυνομικές δυνάμεις παραμένουν αναπτυγμένες περιμετρικά του σχολείου.

ΑΠΕ – ΜΠΕ