ΗΣΑΠ: Πώς έγινε το δυστύχημα – Διακοπή δρομολογίων στο τμήμα Ομόνοια-Άνω Πατήσια (εικόνες)

ΗΣΑΠ: Πώς έγινε το δυστύχημα – Διακοπή δρομολογίων στο τμήμα Ομόνοια-Άνω Πατήσια (εικόνες)

Σύμφωνα με πληροφορίες, η ειδική μηχανή λείανσης, η οποία είχε ξεκινήσει από τον σταθμό του ΗΣΑΠ στη Κηφισιά, παρουσίασε βλάβη στα φρένα

2' 4" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Ο θανάσιμος τραυματισμός του 41χρονου εργοδηγού, υπαλλήλου επιδομής των Σταθερών Συγκοινωνιών, καθώς και ο ελαφρύς τραυματισμός δύο ακόμη εργαζομένων, ενός υπαλλήλου της ΣΤΑ.ΣΥ. και ενός υπαλλήλου της αυστριακής εταιρείας που εκτελούσε το έργο, ήταν ο απολογισμός του τραγικού δυστυχήματος στις γραμμές του ΗΣΑΠ στο ύψος του σταθμού της Αττικής, τις πρώτες πρωινές ώρες της Τρίτης.

Το δυστύχημα σημειώθηκε στις 04:05 στη γραμμή 1 του Μετρό, όταν ειδική μηχανή λείανσης παρουσίασε πρόβλημα με αποτέλεσμα να αρχίσει να κινείται ανεξέλεγκτα, λόγω και της κατηφορικής κλίσης της γραμμής.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η ειδική μηχανή λείανσης, η οποία είχε ξεκινήσει από τον σταθμό του ΗΣΑΠ στη Κηφισιά, παρουσίασε βλάβη στα φρένα.

Η μηχανή λείανσης συγκρούστηκε με συρμό, ο οποίος είχε τοποθετηθεί στην περιοχή της Αττικής, για να σταματήσει την πορεία της.

ΗΣΑΠ: Πώς έγινε το δυστύχημα – Διακοπή δρομολογίων στο τμήμα Ομόνοια-Άνω Πατήσια (εικόνες)-1
Φωτ. ΑΠΕ-ΜΠΕ/ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΒΛΑΧΟΣ

ΗΣΑΠ: Πώς έγινε το δυστύχημα – Διακοπή δρομολογίων στο τμήμα Ομόνοια-Άνω Πατήσια (εικόνες)-2
Φωτ. SOOC

ΗΣΑΠ: Πώς έγινε το δυστύχημα – Διακοπή δρομολογίων στο τμήμα Ομόνοια-Άνω Πατήσια (εικόνες)-3
Φωτ. SOOC

ΗΣΑΠ: Πώς έγινε το δυστύχημα – Διακοπή δρομολογίων στο τμήμα Ομόνοια-Άνω Πατήσια (εικόνες)-4
Φωτ. SOOC

Έρευνα για τα ακριβή αίτια του δυστυχήματος

Όπως ανέφερε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο εκπρόσωπος των εργαζομένων της ΣΤΑΣΥ, Σπύρος Ρεβύθης, το ειδικό μηχάνημα λείανσης, ξεκινώντας την πορεία του από την Κηφισιά, διαπίστωσε ότι είχε πρόβλημα στα σύστημα πέδησης (φρένα) με αποτέλεσμα να αποκτήσει μεγάλη ταχύτητα, λόγω της κατηφορικής κλίσης της γραμμής του ΗΣΑΠ.

Όπως τόνισε, εάν δεν το σταματούσε ο συρμός που είχε τοποθετηθεί μεταξύ των σταθμών Αγ. Νικολάου και Αττικής, προκειμένου να ανακόψει την πορεία του, θα έφθανε στον Πειραιά και κανείς δεν ξέρει τι θα μπορούσε να συμβεί.

Σύμφωνα με τον εκπρόσωπο των εργαζομένων, επέβαιναν επτά εργαζόμενοι. «Κάποιοι πήδηξαν στον σταθμό του Ν. Ηρακλείου προκειμένου να σωθούν… όμως χάσαμε τον συνάδελφο μας, ήταν μαζί με τον οδηγό» είπε.

«Είναι μια δύσκολη μέρα για όλους μας. Εκφράζουμε τα ειλικρινή μας συλλυπητήρια στην οικογένεια του εκλιπόντος» σημείωσε ο κ. Ρεβύθης και πρόσθεσε πως θα έπρεπε να υπάρχει δικλείδα ασφαλείας στο μηχάνημα.

Έρευνα για τα ακριβή αίτια του δυστυχήματος διενεργεί η ΣΤΑ.ΣΥ. σε συνεργασία με τις Αρχές.

Διακοπή δρομολογίων στο τμήμα Ομόνοια-Άνω Πατήσια

Η κίνηση στη Γραμμή 1 του Μετρό διεξάγεται στα τμήματα Ομόνοια – Πειραιάς και Α. Πατήσια – Κηφισιά.

Οι επιβάτες μπορούν εξυπηρετηθούν στο τμήμα Α. Πατήσια – Ομόνοια και αντίστροφα από τις λεωφορειακές γραμμές Α8 και Χ7 (έκτακτη), καθώς και από τις γραμμές τρόλεϊ 3,5 και 7.

Η επιβίβαση στις παραπάνω γραμμές γίνεται στη στάση «Αλυσίδα», έξω από το σταθμό της Γραμμής 1 «’Ανω Πατήσια». Στην οδό Αχαρνών η εξυπηρέτηση των επιβατών γίνεται από τη λεωφορειακή γραμμή Β9 και τη γραμμή τρόλεϊ 6.  

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Ειδήσεις σήμερα

Ακολουθήστε το kathimerini.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο kathimerini.gr 

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή