ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Επιχειρηματικός διαγωνισμός startup εταιρειών, εν πλω

epicheirimatikos-diagonismos-startup-etaireion-en-plo-2134055

Ενα πλοίο γεμάτο με θετική ενέργεια και φιλοδοξίες σάλπαρε χθες για το Αιγαίο. Οι επιβάτες του, νέοι από όλη την Ελλάδα και την Ευρώπη, έφτασαν στον Πειραιά με σκοπό να συμμετάσχουν στον επιχειρηματικό διαγωνισμό Cruise Inn, που διοργανώνεται εν πλω από τον σύλλογο νεανικής επιχειρηματικότητας ThinkBiz με την υποστήριξη της ναυτιλιακής εταιρείας Celestyal Cruises.

Οι υποψήφιοι που επιβιβαστήκαν στο κρουαζιερόπλοιο έχουν στις αποσκευές τους πολλά υποσχόμενες επιχειρηματικές ιδέες για startups σχετικές με τον τουρισμό και τον πολιτισμό, οι οποίες επιλέχθηκαν από την επιτροπή. Κατά τη διάρκεια της κρουαζιέρας, ειδικοί από όλο το φάσμα της επιχειρηματικότητας και της τεχνολογίας καθοδηγούν τις ομάδες στη δημιουργία ενός επιχειρηματικού μοντέλου και στην ανάπτυξη ενός πρωτότυπου προϊόντος. «Πρόκειται για δύο θεματικές οι οποίες συνδέονται με τομείς της ελληνικής οικονομίας που παρουσιάζουν σημαντικές προοπτικές ανάπτυξης», λέει στην «Κ» ο επικεφαλής της διοργάνωσης και πρόεδρος του ΤhinkBiz Βασίλης Σταθόπουλος.

Οι συμμετέχοντες παρουσιάζουν την επιχειρηματική τους ιδέα και επιχειρούν να πείσουν τους υπόλοιπους συμμετέχοντες να γίνουν μέλη της ομάδας τους και να εργαστούν για τέσσερις ημέρες πάνω σε ένα προϊόν ή υπηρεσία. «Οι νικητές διακρίνονται από όρεξη για σκληρή δουλειά και διάθεση συνεργασίας, αφού το πρόγραμμα βασίζεται στη συνέργεια και λύνει πρακτικά τουριστικά προβλήματα», σχολιάζει στην «Κ» το μέλος της κριτικής επιτροπής και στέλεχος της Celestyal Cruises Δήμητρα Βλάχου.

Σε κάθε προορισμό –Μύκονο, Κουσάντασι, Πάτμο, Ρόδο, Ηράκλειο, Σαντορίνη– θα έχουν την ευκαιρία, αφενός, να συνδεθούν και να αλληλεπιδράσουν με τα τοπικά οικοσυστήματα καινοτομίας και, αφετέρου, να επικοινωνήσουν με ντόπιους και τουρίστες της κάθε περιοχής για να πάρουν γνώμες και να βελτιώσουν την ιδέα τους.

«Ενα από τα πιο σημαντικά διδάγματα του περυσινού ταξιδιού είναι ότι μια αποφασισμένη ομάδα με ξεκάθαρο στόχο μπορεί να επιτύχει ακόμη και το ακατόρθωτο», εξηγεί ο Δημήτρης Πόγκας, υπεύθυνος Επικοινωνίας του προγράμματος, προσθέτοντας ότι, «για να καλυφθούν περισσότερες αιτήσεις, αποφασίσαμε να κάνουμε δύο φορές μέσα στο καλοκαίρι την κρουαζιέρα και να δώσουμε την ευκαιρία σε περισσότερους συμμετέχοντες. Στον τελευταίο προορισμό της κρουαζιέρας, στη Σαντορίνη, οι ομάδες θα παρουσιάσουν την ιδέα και την εργασία τους σε κριτική επιτροπή, η οποία θα αναδείξει τις τρεις που θα κερδίσουν χρηματικό έπαθλο συνολικού ύψους 3.500 ευρώ από τη Celestyal Cruises, καθώς και άλλα βραβεία επιχειρηματικών υπηρεσιών, εκκόλαψης και προσφοράς χώρου εργασίας, από τους χορηγούς του προγράμματος.

Ο Φίλιπ Μπρίνκμαν, διευθύνων σύμβουλος του ομίλου Tripsta (airtickets και travelplanet24), μιλώντας στην «Κ» εξηγεί ότι υποστηρίζει τη διοργάνωση για να ενισχύσει το ελληνικό τουριστικό προϊόν μέσω των νέων τεχνολογιών. «Είμαι βέβαιος ότι οι ελληνικές τουριστικές startups μπορούν εύκολα να ανταγωνιστούν παγκόσμιες πρωτοβουλίες».