Δύσκολα αιτήματα προς θυρωρούς ξενοδοχείων

Δύσκολα αιτήματα προς θυρωρούς ξενοδοχείων

2' 1" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Σίγουρα τα αιτήματα που κατά καιρούς δέχονται οι θυρωροί των ξενοδοχείων είναι πολλά και πιθανώς παράδοξα. Οταν, όμως, κάποιος εργάζεται στην υποδοχή υπερπολυτελούς ξενοδοχειακής μονάδας και οι πελάτες είναι βαθύπλουτοι, τα αιτήματα μπορεί να είναι εντυπωσιακά. Χαρακτηριστική η περίπτωση του θυρωρού στο Raffles Dubai, όταν ένας σεΐχης από το Κατάρ τον πλησίασε και του ζήτησε να αγοράσει ένα δώρο για τη σύζυγό του. Φυσικά, απάντησε εκείνος. Τι δώρο; «Μια Rolls-Royce Ghost» του απάντησε ο σεΐχης. Το τελευταίο μοντέλο, που θα έπρεπε να παραδοθεί στο Κατάρ το επόμενο απόγευμα.

Αυτό συνέβη το 2012 και ο Χάρολντ Αμπονιτάλια, ο οποίος σήμερα είναι επικεφαλής των θυρωρών στο Habtoor Palace, θεωρεί ότι ήταν το πιο δύσκολο αίτημα στα 14 χρόνια της σταδιοδρομίας του. «Βρήκα πραγματικά τον μπελά μου», λέει. «Ηταν Πέμπτη απόγευμα και η Παρασκευή στο Ντουμπάι είναι ιερή ημέρα, και τα περισσότερα μαγαζιά και υπηρεσίες ήταν κλειστά». Παρ’ όλα αυτά έτρεξε μέχρι την αντιπροσωπεία της Rolls-Royce και μέχρι τις 8 το βράδυ είχε αγοράσει το όχημα. Μέσω κάποιου συναδέλφου του εντόπισε κάποιον που εργαζόταν σε φορτηγά αεροσκάφη. Ετσι κατάφερε να εξασφαλίσει ένα αεροπλάνο που θα μετέφερε το αυτοκίνητο στο Κατάρ. Ενημέρωσε τον πελάτη ότι η μεταφορά θα κόστιζε 95.000 δολάρια. «Μη μου αναφέρεις αριθμούς», τον μάλωσε ο σεΐχης, «απλώς κάν’ το».

Η Ελα Λαζανάς, επικεφαλής των θυρωρών στο ξενοδοχείο Fairmont Dubai, θυμάται ότι κάποτε χρειάστηκε να εντοπίσει ένα Λιβανέζο κομμωτή, να τον πείσει να ματαιώσει όλα τα ραντεβού του και να μισθώσει ένα σκάφος για να τον μεταφέρει σε ένα κρουαζιερόπλοιο, προκειμένου να χτενίσει μια πελάτισσα που πραγματοποιούσε κρουαζιέρα. Οπως θυμάται, η πελάτισσα διαμαρτυρόταν ότι δεν είχε χρόνο να πάει στο κομμωτήριο πριν από ένα βραδινό gala.

«Η πολυτέλεια κυλάει στο αίμα του Ντουμπάι», επισημαίνει ένας άλλος θυρωρός, ο Αμπέι Σαμ, «και αυτή ακριβώς πρέπει να παρέχουμε στους πελάτες μας». Κάποτε οι πελάτες του του παρέδωσαν ένα σχεδόν κενό και χωρίς σήμανση μπουκάλι αρώματος, που είχαν αγοράσει στο Ντουμπάι αλλά δεν θυμούνταν πού. Σύμφωνα με τον Σαμ, η πόλη διαθέτει περισσότερο από 200 καταστήματα αρωμάτων, όμως κανένα δεν το αναγνώρισε. Ετσι αναγκάστηκε να πάει το ίζημα σε αρωματοποιείο, που το ανέλυσε χημικά και παρασκεύασε άλλο με την ίδια σύσταση.

«Μεγαλύτερη πρόκληση είναι οι πελάτες με λιγότερα χρήματα. Εχουν ερευνήσει πολύ καλά τον τόπο που επισκέπτονται, ξέρουν τι ακριβώς να περιμένουν και προσπαθούν να εκμεταλλευθούν τους θυρωρούς των ξενοδοχείων, με τις διασυνδέσεις και τις γνώσεις τους, έτσι ώστε να επιτύχουν μεγαλύτερες εκπτώσεις σε διάφορα πράγματα», τονίζει ο Αμπονιτάλια.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή