1752 Πρώτες μελέτες
Το Πανεπιστήμιο της γαλλικής πόλης Αμιένς προκηρύσσει διαγωνισμό για σήραγγα κάτω από τη Μάγχη.
1802 Ναπολεόντειες φιλοδοξίες
Ο Ναπολέων στηρίζει το σχέδιο σήραγγας, φιλοδοξώντας να εισβάλει στη Βρετανία.
1981 Ιστορική Συμφωνία
Μάργκαρετ Θάτσερ και Φρανσουά Μιτεράν υπογράφουν σύμφωνο κατασκευής της σήραγγας
κάτω από τη Μάγχη. H Βρετανία παύει να είναι πια ένα νησιωτικό κράτος.
1987 Μήνυμα στους Επενδυτές
«Ούτε μία δεκάρα κρατικών κονδυλίων», δεσμεύεται η Μάργκαρετ Θάτσερ. H εταιρεία στρέφεται στους επενδυτές και μικρούς καταθέτες. H μετοχή της κοστίζει 5,33 ευρώ.
1990 Επιτέλους, άνοιξε
Ο Βρετανός μηχανικός Ρόμπερτ Φαγκ συναντάται κάτω από τη Μάγχη με τον Γάλλο συνάδελφό του Φιλίπ Κοζέ. H σήραγγα διανοίχθηκε.
1994 Βασιλικά εγκαίνια
Ο Φρανσουά Μιτεράν και η βασίλισσα Ελισάβετ κόβουν την κορδέλα στον τερματικό σταθμό της Κοκέλ στο γαλλικό Πα ντε Καλέ.
1994 Βρυξέλλες – Παρίσι – Λονδίνο
Εγκαίνια του τρένου Eurostar, το Μάιο. Συνδέει το Παρίσι με το Λονδίνο σε 2 ώρες και 35 λεπτά και μεταφέρει 12,5 εκατομμύρια επιβάτες το χρόνο.