Κοστούμι χωρίς όρια

2' 9" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

ΠΑΡΙΣΙ. Για όλα φταίνε οι τραπεζίτες και τα στελέχη -για να μην ξεχνάμε και τους πολιτικούς- που έχουν ανθρώπους που χρησιμοποιούν τη λέξη «κοστούμια» με άλλη διάθεση. Το επικρατέστερο θέμα της σεζόν με τα ανδρικά ρούχα ήταν να προωθήσει το έξυπνο, καθημερινό ντύσιμο και να βγάλει τη ρετσινιά από τα κοστούμια.

Ο επαναπροσδιορισμός του σύγχρονου ντυσίματος εισέρχεται σε όλες τις κατηγορίες, έτσι προέκυψε και το LV τατουάζ στο δέρμα στην επίδειξη Louis Vuitton σαν το απόλυτο αξεσουάρ της επωνυμίας. 

Η σεζόν της άνοιξης του 2011 έχει σηματοδοτηθεί από ευρηματικά τεχνολογικά υφάσματα μπερδεμένα με ένα νέο αγαπημένο: το μετάξι. Απτές επιφάνειες, ανεπαίσθητες υφές, μικρές λεπτομέρειες και λάμψεις από έντονες αποχρώσεις προσθέτουν σε ένα ανεπιτήδευτο στυλ. Αν και υπάρχουν πολλά ρούχα διακοπών, το στυλ είναι ενός ονειρικού ταξιδιού που πειραματίζεται με την πραγματικότητα στολών εργασίας.

Το κόνσεπτ του ταξιδιού στον κυβερνοχώρο -να μετακινείσαι χωρίς να αποχωρίζεσαι το λάπτοπ- βρισκόταν πίσω από το καλύτερο σόου του Πολ Χέλμπερς για τον Louis Vuitton. Εφτασε στην καρδιά της επωνυμίας με τσάντες σε μπλε και πράσινες αποχρώσεις.

Αλλά δούλεψε έξυπνα και την ταξιδιωτική πλευρά, διαλέγοντας τρεις προορισμούς: τη Νέα Υόρκη, τον Αμαζόνιο, για σκληρά, σπορ τζάκετ με μιλιτέρ δομή και παρκά από εξαιρετικά ελαφρύ ύφασμα αλεξίπτωτου, και την Κίνα, εκεί όπου η παρουσία του Vuitton στη Shanghai Expo ενέπνευσε τον ρομαντισμό της Ανατολής. Μεταξωτά ασιατικά εφέ σε μαντίλια και δερμάτινες τσάντες χαραγμένες με σύμβολα δράκων. Η στιγμή της Νέας Υόρκης ήρθε από τον Σκοτ Κάμπελ, έναν καλλιτέχνη τατουάζ από το Μπρούκλιν, και με καλοραμμένα σορτς κοστούμια που έδιναν μια πειστική εκδοχή για την πόλη.

Ο Ρικ Οουενς μιλάει διαφορετική γλώσσα. Παρουσίασε μια συλλογή σκοτεινή και βαθιά, με εξαίρεση ένα γράφημα που είχε φωτογραφήσει μέσα σε βερολινέζικο κτίριο σε στυλ sixties. Για την άνοιξη, το λευκό πέπλο μιας καλόγριας ολοκλήρωσε το στυλ – μαζί με βραχιόλια που έμοιαζαν με πρωτόγονα, κοπτικά εργαλεία. Ο κ. Οουενς αληθινά αιχμαλώτισε την παρισινή διάθεση που συνδυάζει συναίσθημα με ρεαλισμό για να φτιάξει ένα φίνο σόου.

Ο κινηματογραφικός αστέρας από τη δεκαετία του ’40 σε διακοπές στο Μπιαρίτζ ήταν το θέμα στο σόου Viktor&Rolf Monsieur, όπου το σχεδιαστικό δίδυμο ακολούθησε το ρετρό όραμα ακόμη και στο πέτο. Κoντομάνικα πουλόβερ πάνω από ελάχιστα πιο μακριά πουκάμισα ήταν μια αναβίωση που λειτουργούσε καλά. Και η έμφαση σε αυτά τα καλοκαιρινά υφάσματα χτύπησε τις σωστές νότες. Αν τα επιμηκυμένα τζάκετ δημιουργούσαν μια ιδανική σιλουέτα, το εφέ αποδυναμωνόταν από ζώνες φορεμένες στη μέση σε ένα από αυτά τα στυλιστικά κόλπα της πασαρέλας. Σε αυτό που έπασχε το σόου των Viktor&Rolf ήταν οποιαδήποτε αίσθηση πρότασης για το μέλλον που μπορεί να παράγει η ματιά ενός 70χρονου.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή