Αυτό το ιωβηλαίο ήταν ειδικά για τους κυρίους

Αυτό το ιωβηλαίο ήταν ειδικά για τους κυρίους

2' 52" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

ΛΟΝΔΙΝΟ. Ολα ξεκίνησαν, με τον πρίγκιπα Κάρολο να επιδεικνύει το δικό του, κατόπιν παραγγελίας, κοστούμι από τη Savile Row και να μιλάει για τη χαρά του μάλλινου υφάσματος και τη σημασία που έχει το πρόβατο για το βρετανικό τοπίο.

Τα πρώτα, ξεχωριστά βρετανικά σόου πρετ α πορτέ, τα οποία ο πρίγκιπας θέλησε να επαινέσει, εξελίχτηκαν σε τρεις γεμάτες ημέρες από παρουσιάσεις: ένα κράμα μεγαλοπρέπειας, παράδοσης και ενέργειας του δρόμου – ορισμένες φορές όλα σε ένα σύνολο.

Για να συνοψίσω το μήνυμα της μόδας: η πασαρέλα κυριεύτηκε από το επίσημο κοστούμι, το οποίο φτιάχνεται κατόπιν παραγγελίας – αλλά με σορτς στο κάτω μέρος.

Στο επίσημο μέρος ήταν ο Hackett, με μαλακές ραφές και κεφάτο κλίμα για βαρκάδα: απλά κομμάτια, ενισχυμένα με κοραλί παντελόνια, καρό τζάκετ και μοτίβα με λαχούρια από αγγλικά εκκεντρικά στοιχεία. Και ύστερα υπήρχε ο Ρίτσαρντ Τζέιμς, εκεί όπου ο Ελτον Τζον με φούξια κοστούμι και πράσινα παπούτσια θαύμαζε τη συλλογή του αγαπημένου του σχεδιαστή με τις ζωηρές αποχρώσεις, γυαλιστερές παντόφλες και το πανταχού παρόν κοστούμι με σορτς.

Η συνεχής εναλλαγή του επίσημου και του ανεπίσημου, από το Dashing Tweeds με την ακριβή ονομασία, ερχόταν σε αντίθεση με τους παραδοσιακούς ράφτες της Savile Row. Ανοιξαν τις πόρτες τους για να αποκαλύψουν αυτούς τους ράφτες που χειροκρότησε ο πρίγκιπας Κάρολος – ράφτες που είναι τώρα απασχολημένοι με δουλειά με διεθνές πελατολόγιο. Τα βιβλία στον Henry Poole και στον Huntsman είχαν παραγγελίες από βασιλείς στην Αγγλία και σταρ στο Χόλιγουντ, με χάρτινα μοτίβα για τους αποθανόντες Τζιάνι Ανιέλι, Ντάγκλας Φέρμπανκς και Λούσιαν Φρόιντ να κρέμονται ακόμη στον χώρο εργασίας.

Ο οίκος Anderson & Sheppard, προσωπικός οίκος ραπτικής του πρίγκιπα Καρόλου, έχει αναλάβει και τους νέους εκπροσώπους του παλατιού: ο πρίγκιπας Γουίλιαμ φορούσε κοστούμι κατόπιν παραγγελίας για την εορταστική συναυλία για το ιωβηλαίο της βασίλισσας στο παλάτι του Μπάκιγχαμ.

Αλλος που επέλεξε τους ράφτες της Savile Row ήταν ο Χάρντι Εϊμις. Ο σχεδιαστής του οίκου, βασιλικός ενδυματολόγος και κατάσκοπος της εποχής του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου, παρουσιάστηκε σε ασπρόμαυρες φωτογραφίες που είχαν εμπνεύσει το πρετ α πορτέ του σημερινού σχεδιαστή.

Κοντά στο City του Λονδίνου, πιο γνωστό για τους τραπεζίτες του παρά για τους ράφτες του, ο Τίμοθι Εβερεστ άνοιξε τις πόρτες του για να δείξει τους υπαλλήλους του να κόβουν και να ράβουν καθώς ένα διαδραστικό βίντεο παρουσίαζε ένα μοντέλο να παίρνει τις αποφάσεις που κάθε άνδρας παίρνει κάθε πρωί: τι να φορέσει για να μοιάζει στυλάτος και δυναμικός ενώ την ίδια στιγμή θα νιώθει άνετα.

Ο ψηφιακός κόσμος διαδραμάτισε πρωταγωνιστικό ρόλο στην ανδρική σεζόν του Λονδίνου, ειδικά στο κομμάτι των εμπριμέ. Οι ψηφιακοί καλλιτέχνες περιελάμβαναν τον Τζόναθαν Σόντερς, με μια πολύχρωμη συλλογή με οπτικές ψευδαισθήσεις πάνω σε πουλόβερ και γραφιστικά εμπριμέ σαν κάτι που ξεχώρισε στη σεζόν του καλοκαιριού για το 2013.

Ο Κρίστοφερ Κέιν επίσης παρουσίασε εντυπωσιακή απλότητα με ζωγραφισμένα στο χέρι μοτίβα σε απλά T-shirt και πουλόβερ. Την ίδια στιγμή ο Topman έδειξε ψηφιακά εμπριμέ στα καλύτερα βασικά κομμάτια, στα αναπόφευκτα κοστούμια με σορτς.

Η αναβίωση των εμπριμέ σε στυλ Liberty, παίρνοντας τα παραδοσιακά διακοσμητικά λουλούδια και γεωμετρικά στοιχεία και αλλάζοντας την εικονογραφία τους με μια υποψία από ελληνικά μωσαϊκά, οφείλεται στον Τζέιμς Μίλαρ, που έκανε ό,τι καλύτερο μπορούσε από απλά πουκάμισα, μαντίλια, γραβάτες και τετράγωνες τσέπες.

Μήπως η ξεχωριστή σεζόν για τους άνδρες στο Λονδίνο, που ξεκίνησε με πρωτοβουλία του Ντίλαν Τζόουνς, αρχισυντάκτη του βρετανικού GQ, βρεθεί στην ίδια κατηγορία με τη Φλωρεντία, το Μιλάνο, το Παρίσι; Πάντως, οι λονδρέζικες επιδείξεις δείχνουν μια δυναμική έκρηξη φαντασίας και ενέργειας, εναρμονισμένη με την πραγματικότητα.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή