Η Unilever αποσύρει τον όρο «κανονικός» από τα προϊόντα της

Η Unilever αποσύρει τον όρο «κανονικός» από τα προϊόντα της

1' 39" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

ΧΟΝΓΚ ΚΟΝΓΚ. Τον χαρακτηρισμό «κανονικός» για τα προϊόντα ομορφιάς και περιποίησης εγκαταλείπει η πολυεθνική εταιρεία Unilever, κατασκευάστρια των Dove, Vaseline και Axe. Ο κολοσσός των καταναλωτικών προϊόντων ανακοίνωσε χθες ότι θα πάψει να χρησιμοποιεί τον όρο για τα φυσικά χαρακτηριστικά των ανθρώπων, αφαιρώντας τον από τις συσκευασίες της. Η εταιρεία υποστηρίζει ότι η πρωτοβουλία ελήφθη μετά τις «πρόσφατες μελέτες για την εμπειρία των καταναλωτών με τις εταιρείες προϊόντων ομορφιάς, οι οποίες έδειξαν ότι η χρήση του όρου “κανονικός” για το δέρμα ή τα μαλλιά κάνει τους περισσότερους ανθρώπους να νιώθουν αποκλεισμένοι».

Η Unilever είναι ένας από τους μεγαλύτερους κατασκευαστές προϊόντων λιανεμπορίου, με 2,5 δισεκατομμύρια πελάτες σε πάνω από 190 χώρες του κόσμου. Στην ανακοίνωσή της η εταιρεία αναφέρει ότι η πρόσφατη έρευνα που παρήγγειλε έδειξε ότι «επτά στους δέκα ερωτηθέντες συμφωνούν ότι η χρήση του όρου “κανονικός” στις συσκευασίες και τις διαφημίσεις επιδρά αρνητικά. Το ποσοστό αυτό στους νέους 18 με 35 ετών φθάνει το 80%. Περισσότεροι από τους μισούς ερωτηθέντες δήλωσαν ότι δίνουν πλέον μεγαλύτερη σημασία στη στάση της εταιρείας απέναντι σε κοινωνικά ζητήματα, επηρεάζοντας την απόφασή τους να αγοράσουν κάποιο προϊόν».

«Με ένα δισεκατομμύριο ανθρώπους να χρησιμοποιούν τα προϊόντα ομορφιάς και προσωπικής υγιεινής μας κάθε ημέρα και ακόμη περισσότερους να βλέπουν τις διαφημίσεις μας, έχουμε την ικανότητα να αλλάξουμε τις αντιλήψεις του κοινού. Συνειδητοποιώ ότι η αφαίρεση του όρου “κανονικός” από τα προϊόντα και τις συσκευασίες μας δεν θα λύσει το πρόβλημα του κοινωνικού αποκλεισμού, πρόκειται όμως για ένα σημαντικό βήμα μπροστά», λέει η Σάνι Τζαΐν, επικεφαλής του τομέα ομορφιάς και προσωπικής υγιεινής της Unilever. Η ανακοίνωση συνεχίζει αναφέροντας ότι η εταιρεία θα πάψει να αλλοιώνει ψηφιακά το σχήμα του σώματος, το μέγεθος, τις αναλογίες ή το χρώμα του δέρματος ανθρώπων στις διαφημίσεις της και θα αυξήσει την παρουσία ανθρώπων από διάφορες φυλετικές ομάδες, οι οποίοι υποεκπροσωπούνται αυτή τη στιγμή. 

Πέρυσι, η κατασκευάστρια δημητριακών Quaker Oats αφαίρεσε την εικόνα της ευτραφούς Αφροαμερικανής θείας Τζεμάιμα από συσκευασία σιροπιού σφενδάμης, καθώς η εικόνα παρέπεμπε στον θεσμό της δουλείας στον αμερικανικό Νότο.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή