ΚΟΣΜΟΣ

Εμβολιασμός: Αυξάνονται κίνητρα και αντικίνητρα

Η βρετανική βιομηχανία των κέντρων διασκέδασης θα στηρίξει την εμβολιαστική εκστρατεία με καμπάνιες και βραδιές εμβολιασμού

emvoliasmos-ayxanontai-kinitra-kai-antikinitra-561460267

Μερικά από τα πιο εμβληματικά στέκια της βρετανικής νυχτερινής ζωής –συμπεριλαμβανομένων των Ministry of Sound και του Heaven του Λονδίνου– θα συμμετάσχουν στη μάχη του Ηνωμένου Βασιλείου για τον εμβολιασμό των νέων κατά της COVID-19. Η βιομηχανία των κέντρων διασκέδασης θα στηρίξει τη βρετανική εμβολιαστική εκστρατεία, τόσο διαδικτυακά όσο και με μηνύματα στις εγκαταστάσεις της, ενώ αύριο το Heaven θα φιλοξενήσει μια βραδιά εμβολιασμού για τους νέους θαμώνες του. Από τον Σεπτέμβριο, στο Ηνωμένο Βασίλειο ο πλήρης εμβολιασμός θα είναι πλέον απαραίτητη προϋπόθεση για την είσοδο σε νυχτερινά κέντρα ή άλλες εκδηλώσεις μεγάλης κλίμακας.

Παράλληλα, στη Γερμανία κορυφαίες αλυσίδες σούπερ μάρκετ (Lidl, Edeka και Rewe) συμμετέχουν ενεργά σε νέα ενημερωτική καμπάνια υπέρ του εμβολιασμού. Ταυτόχρονα, διάφορα δημοσιεύματα στον γερμανικό Τύπο αναφέρουν πως η ομοσπονδιακή κυβέρνηση εξετάζει νομοσχέδιο που ενδέχεται να υποχρεώνει την υπόδειξη πιστοποιητικού εμβολιασμού ή νόσησης ή σε αντίθετη περίπτωση πρόσφατων διαγνωστικών τεστ για την είσοδο των καταναλωτών σε σούπερ μάρκετ και εμπορικά καταστήματα.

Αυστηρή η United Airlines

Στις ΗΠΑ, την ώρα που η μετάλλαξη «Δέλτα» κυριαρχεί πλέον στη χώρα και οδηγεί σε νέο κύμα λοιμώξεων, η United Airlines έγινε η πρώτη μεγάλη αεροπορική εταιρεία που θα απαιτήσει από όλους τους υπαλλήλους της να έχουν ολοκληρώσει τον εμβολιασμό τους μέχρι τον Σεπτέμβριο. Σε επιστολή τους, ο διευθύνων σύμβουλος και ο πρόεδρος της εταιρείας δήλωσαν ότι παρότι αναμένουν διαφωνίες με την απόφαση, η κίνηση ήταν απαραίτητη για την ασφάλεια των εργαζομένων.