ΚΟΣΜΟΣ

Squid Game: Έρχεται ο δεύτερος κύκλος – Τι είπε ο δημιουργός της σειράς

«Υπήρξε τόσο μεγάλη πίεση, τόση ζήτηση και τόση αγάπη και για νέα σεζόν. Οπότε νιώθω σαν να μη μας αφήνετε άλλη επιλογή» δήλωσε ο Hwang Dong-hyuk, δημιουργός της σειράς-φαινόμενο του Netflix, Squid Game

squid-game-erchetai-o-deyteros-kyklos-ti-eipe-o-dimioyrgos-tis-seiras-561533548

«Υπήρξε τόσο μεγάλη πίεση, τόση ζήτηση και τόση αγάπη και για νέα σεζόν. Οπότε νιώθω σαν να μη μας αφήνετε άλλη επιλογή» δήλωσε ο Hwang Dong-hyuk, δημιουργός της σειράς-φαινόμενο του Netflix, «Παιχνίδι του καλαμαριού» («Squid Game»).

«Θα υπάρξει δεύτερη σεζόν. Την έχω στο κεφάλι μου αυτόν τον καιρό και βρίσκομαι στη διαδικασία σχεδιασμού. Νομίζω όμως πως είναι πολύ νωρίς για να πω πότε και πώς θα πραγματοποιηθεί η νέα σεζόν» δήλωσε στο Associated Press.

H πιο επιτυχημένη σειρά στην ιστορία του Netflix

Το Squid Game έχει δημιουργήσει έναν καλλιτεχνικό «σεισμό». Η βίαιη κορεάτικη δραματική σειρά που συνδυάζει τη νοσταλγία των παιδικών χρόνων με μαζικούς θανάτους, ξεπέρασε κάθε προσδοκία και έγινε η πιο επιτυχημένη σειρά στην ιστορία του Netflix.

Μέσα σε τέσσερις εβδομάδες από την κυκλοφορία της στο Netflix, περισσότεροι από 110 εκατομμύρια άνθρωποι διεθνώς παρακολούθησαν την κορεατική σειρά, εκτοξεύοντάς την στην πρώτη θέση της σχετικής λίστας. Παρά τη διαρκή αιματοχυσία και βιαιότητα –ίσως και εξαιτίας αυτών– πολλοί την παρακολούθησαν σε συνεχόμενη προβολή 9 ωρών, επιλέγοντας μάλιστα την αυθεντική εκδοχή στα κορεατικά, και όχι τη μεταγλωττισμένη.

Μάλιστα, το Squid Game ενίσχυσε σημαντικά τη δημοφιλία της διαδικτυακής τηλεοπτικής πλατφόρμας Netflix, χαρίζοντάς του αύξηση συνδρομητών κατά 4,38 εκατομμύρια παγκοσμίως στο τρίτο τρίμηνο του έτους.

Ειδήσεις σήμερα

Squid Game: H πολιτιστική απόβαση της Κορέας

Η κορεατική σειρά χαρίζει νέους συνδρομητές στο Netflix

Ακολουθήστε το kathimerini.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις