Σουηδία: Άγνωστο το κίνητρο του 18χρονου που σκότωσε δύο καθηγήτριες σε λύκειο του Μάλμε

Σουηδία: Άγνωστο το κίνητρο του 18χρονου που σκότωσε δύο καθηγήτριες σε λύκειο του Μάλμε

Οι δύο γυναίκες, ηλικίας περίπου 50 ετών, «εργάζονταν στο σχολείο» Malmö Latin, ένα λύκειο με περίπου 1.000 μαθητές στο κέντρο της τρίτης μεγαλύτερης πόλης της Σουηδίας

1' 0" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Το κίνητρο για τον φόνο δύο καθηγητριών σε λύκειο της πόλης Μάλμε στη νότια Σουηδία εξακολουθούν να αναζητούν οι αστυνομικοί σήμερα, μία ημέρα μετά τη σύλληψη ενός 18χρονου μαθητή ο οποίος φέρεται να διέπραξε το έγκλημα.

Οι δύο γυναίκες, ηλικίας περίπου 50 ετών, «εργάζονταν στο σχολείο» Malmö Latin, ένα λύκειο με περίπου 1.000 μαθητές στο κέντρο της τρίτης μεγαλύτερης πόλης της Σουηδίας, επιβεβαίωσε σήμερα η αστυνομία σε συνέντευξη Τύπου.

Αυτές ήταν ο στόχος του δράστη ή σκόπευε να σκοτώσει και άλλους ανθρώπους; «Δεν μπορούμε να πούμε σήμερα αν (ο δράστης) συνδεόταν με κάποιο τρόπο με αυτές τις υπαλλήλους», δήλωσε η επιθεωρητής της αστυνομίας Πέτρα Στένκουλα. Ο μαθητής που φοιτούσε σε αυτό το σχολείο «έχει καθαρό ποινικό μητρώο», αλλά θα εξετάσουμε «με περισσότερη λεπτομέρεια τη διαδρομή του και την προσωπικότητά του», πρόσθεσε.

Οι αρχές παραδέχθηκαν ότι εξετάζουν όλα τα ενδεχόμενα σε ό,τι αφορά το κίνητρο του δράστη, ο οποίος τέθηκε υπό κράτηση τη νύκτα. Σύμφωνα με τα τοπικά μέσα ενημέρωσης, ο νεαρός εξαπέλυσε την επίθεση με μαχαίρι και τσεκούρι, κάτι που δεν θέλησε να επιβεβαιώσει η αστυνομία.

Με πληροφορίες από ΑΠΕ

⇒ Ειδήσεις σήμερα

Ακολουθήστε το kathimerini.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο kathimerini.gr

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή