Διακοπές σε φόντο Squid Game: Ταξιδιώτες στον κόσμο της μυθοπλασίας

Διακοπές σε φόντο Squid Game: Ταξιδιώτες στον κόσμο της μυθοπλασίας

Η μικρή οθόνη το 2021 είχε την τιμητική της, καθώς το 70% των Αμερικανών παρακολούθησε περισσότερη τηλεόραση και σειρές σε πλατφόρμες τύπου Netflix, συγκριτικά με την προηγούμενη χρονιά.

3' 10" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Η μικρή οθόνη το 2021 είχε την τιμητική της, καθώς το 70% των Αμερικανών παρακολούθησε περισσότερη τηλεόραση και σειρές σε πλατφόρμες τύπου Netflix, συγκριτικά με την προηγούμενη χρονιά. Τώρα που καταργούνται οι περιορισμοί και ο κόσμος αρχίζει να ταξιδεύει ξανά, οι τουριστικοί πράκτορες κατακλύζονται από ένα αίτημα: να σχεδιάσουν τουριστικές αποδράσεις σε προορισμούς βγαλμένους από τις πιο δημοφιλείς σειρές της μικρής ή της μεγάλης οθόνης.

Στη Βρετανία, όπου έχουν αρθεί όλοι οι περιορισμοί, ταξιδιωτικοί οργανισμοί συνεργάζονται με το Netflix για τη δημιουργία απογευματινού τσαγιού με θέμα τη λαίδη Γουίσλνταουν, της δημοφιλούς σειράς «Bridgerton». Tην ίδια στιγμή, στο Εθνικό Πάρκο Γέλοουστοουν συρρέουν επισκέπτες που θέλουν να φορέσουν την ενδυμασία του Τζον Ντάτον της σειράς «Yellowstone» για να προσποιηθούν ότι είναι αυτός. Στη Νότια Κορέα, πάλι, όπου οι εμβολιασμένοι ταξιδιώτες δεν χρειάζεται να παραμείνουν σε καραντίνα κατά την είσοδό τους στη χώρα, οι πλανόδιοι πωλητές στη νήσο Τζετζού δεν προφταίνουν να πουλάνε γλυκίσματα νταλγκόνα, που αγαπούν οι πρωταγωνιστές της σειράς «Squid Game».

H μπλόγκερ Αντονίνα Πατίζ παραδέχεται ότι έχει εθιστεί στη νέα τάση, κυρίως εξαιτίας της σειράς εποχής «Outlander», που παρακολούθησε. Πρόκειται για συναρπαστικό ταξίδι στον χρόνο, όπου η νοσηλεύτρια Κλερ Μποσάμ επιστρέφει διακόσια χρόνια πίσω στο παρελθόν. Η Πατίζ και ο σύζυγός της Ουίλιαμ έχουν δρομολογήσει για τον Μάιο ένα ταξίδι στη Σκωτία, εμπνευσμένοι από την αγαπημένη τους σειρά. Εκεί θα επισκεφθούν και τον Πύργο Μιντχόιπ, κατοικία ενός άλλου χαρακτήρα της σειράς. Οπως παραδέχεται η μπλόγκερ, η τηλεόραση της άνοιξε την όρεξη για ταξίδια. «Παρακολουθείς τη σειρά και ταυτίζεσαι με τους χαρακτήρες και απλώς θέλεις να μάθεις περισσότερα για αυτό που ζουν», εξηγεί.

Διακοπές σε φόντο Squid Game: Ταξιδιώτες στον κόσμο της μυθοπλασίας-1
Στη Βρετανία, ταξιδιωτικοί οργανισμοί συνεργάζονται με το Netflix για τη δημιουργία απογευματινού τσαγιού με θέμα τη λαίδη Γουίσλνταουν, της δημοφιλούς σειράς «Bridgerton».

Πολλοί τουρίστες θέλουν να αποδράσουν σε προορισμούς βγαλμένους από το σύμπαν της μικρής ή της μεγάλης οθόνης.

Ο «τουρισμός της οθόνης» δεν περιλαμβάνει μόνο επισκέψεις στις τοποθεσίες των γυρισμάτων και τα στούντιο, αλλά και σε θεματικά πάρκα. Το 1969, μετά την προβολή της «Μελωδίας της ευτυχίας», το Σάλτσμπουργκ κατακλύστηκε από τουρίστες. Πιο πρόσφατα, μετά την επιτυχία του «Βασιλιά των δαχτυλιδιών», η Νέα Ζηλανδία μεταβλήθηκε σε τουριστικό πόλο. Στη Νέα Υόρκη οι τουρίστες επιλέγουν οργανωμένες επισκέψεις στο Μανχάταν στα μέρη όπου γυρίστηκε το «Sex and the City».

Η πανδημία και οι περιορισμοί έβαλαν στον «πάγο» τις ταξιδιωτικές εξορμήσεις. Ο κόσμος αναζήτησε ισορροπία ανάμεσα στην προστασία της υγείας του και τον χαμένο χρόνο. Τώρα, η ταξιδιωτική περιπέτεια ξαναγεννιέται πιο δυναμική, υπογραμμίζει η Ρέιτσελ Καζέζ, ειδική ψυχικής υγείας στο Σικάγο. Οπως λέει, πολλοί πελάτες της θέλουν να ταξιδέψουν, παρά το άγχος που ενίοτε προκαλούν τα μεγάλα ταξίδια και ιδιαίτερα οι άγνωστοι τόποι. «Οι περισσότεροι μου λένε: “Ημουν κλεισμένος επί τόσους μήνες και τώρα θέλω να κάνω τα πάντα. Ας κάνουμε πραγματικότητα όλα αυτά που μέχρι σήμερα ήταν μόνο φαντασίωση”. Οταν, λοιπόν, έχουν παρακολουθήσει μία τηλεοπτική σειρά, γνωρίζουν τα πάντα γι’ αυτήν και θεωρούν ότι μπορούν να επισκεφθούν τους τόπους που είδαν χωρίς δυσάρεστες εκπλήξεις», εξηγεί.

Ετοιμη να εκμεταλλευτεί τη νέα τάση είναι η τουριστική βιομηχανία. Πολλά ξενοδοχεία έχουν δημιουργήσει σουίτες εμπνευσμένες από τις πιο δημοφιλείς σειρές. Το βρετανικό δράμα «Bridgerton», αναμφίβολα, έκλεψε τις καρδιές του κοινού την περασμένη χρονιά. Την επιτυχία του σήμερα εκμεταλλεύονται ξενοδοχεία του Λονδίνου, όπως το Beaverbrook Town House στο Τσέλσι, το οποίο, με την ευκαιρία της έναρξης προβολής του δεύτερου κύκλου της σειράς την Πέμπτη, προσφέρει στην πελατεία του μία ολοκληρωμένη εμπειρία «Bridgerton», με μονοήμερη περιήγηση στη βρετανική πρωτεύουσα και ποτό στην ύπαιθρο. Στο γειτονικό ξενοδοχείο Lanesborough οι επισκέπτες μπορούν να απολαύσουν ένα απογευματινό τσάι εμπνευσμένο από τη σειρά, το οποίο μάλιστα η διεύθυνση του ξενοδοχείου χαρακτηρίζει «κοινωνικό γεγονός της χρονιάς».

O Ανταμ Αρμστρονγκ, διευθύνων σύμβουλος του τουριστικού πρακτορείου Contiki, επισημαίνει: «Η επιθυμία να δημιουργήσουμε τις δικές μας αναμνήσεις σε τόπους που επισκεφθήκαμε μέσα από την τηλεόραση και τον κινηματογράφο έχει ενδυναμωθεί και εκεί ακριβώς εστιάζουμε το επιχειρηματικό μας ενδιαφέρον».

comment-below Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT