Οι Σιδηρόδρομοι της Ινδίας διέταξαν έρευνα μετά από ένα πρωτόγνωρο συμβάν, κατά το οποίο εμπορικό τρένο διήνυσε πάνω από 70 χιλιόμετρα χωρίς μηχανοδηγό.
Βίντεο που διακινήθηκαν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης δείχνουν την εμπορική αμαξοστοιχία να περνά από πολλούς σταθμούς με μεγάλη ταχύτητα.
Σύμφωνα με αναφορές, το τρένο διήνυσε μια απόσταση άνω των 70 χιλιομέτρων, από το Κατούα στο Τζαμού και Κασμίρ στο Χοσιαρπούρ της Πουντζάμπ, χωρίς μηχανοδηγό.
Όπως γνωστοποίησαν οι υπεύθυνοι των σιδηροδρόμων, το τρένο ακινητοποιήθηκε χωρίς να τραυματιστεί κανείς.
BIG BREAKING 🚨
A goods train ran 78 KM without a driver from Kathua in Jammu and Kashmir. In Hoshiarpur, Punjab, it was stopped by installing wooden stoppers.
Actually, at Kathua, the driver got down from the start engine without applying hand brake. Due to the slope, the… pic.twitter.com/OQgUkxAgF5
— Ashish Singh (@AshishSinghKiJi) February 25, 2024
Όπως αναφέρει το πρακτορείο ΡΤΙ επικαλούμενο αξιωματούχους, το συμβάν σημειώθηκε μεταξύ 7:25 και 09:00 τοπική ώρα της Κυριακής.
Η αμαξοστοιχία με τα 53 βαγόνια που μετέφερε χαλίκι, ήταν καθ’οδόν από το Τζαμού στην Πουντζάμπ όταν σταμάτησε στο Κατούα για αλλαγή πληρώματος.
Ωστόσο, σύμφωνα με τους αξιωματούχους, αμέσως μόλις αποβιβάστηκαν ο μηχανοδηγός και ο βοηθός του, το τρένο άρχισε να κινείται στις ράγες, αρχικά με χαμηλή ταχύτητα σε μια πορεία με κατηφορική κλίση, και στη συνέχεια επιταχύνοντας ανεξέλεγκτα.
Ο ακυβέρνητος συρμός κινείτο σε μια ταχύτητα σχεδόν 100 χλμ/ώρα, περνώντας από πέντε σταθμούς, προτού ακινητοποιηθεί επιτυχώς και χωρίς προβλήματα.
Αμέσως μόλις ενημερώθηκαν για το ακυβέρνητο τρένο, οι υπεύθυνοι απέκλεισαν όλες τις σιδηροδρομικές διαβάσεις κατά μήκος της διαδρομής του.
«Η αμαξοστοιχία σταμάτησε αφού ένας σιδηροδρομικός υπάλληλος τοποθέτησε ξύλινα μπλοκ στις ράγες για να σταματήσει το τρένο», δήλωσαν αξιωματούχοι στο PTI, αναφερόμενοι σε ξύλινους μηχανισμούς που βοηθούν στη μείωση της ταχύτητας των αμαξοστοιχιών.
Πηγή: BBC