Βρετανία: «Λαχείο» για τους ιδιοκτήτες καταστημάτων η γέννηση της πριγκίπισσας

Βρετανία: «Λαχείο» για τους ιδιοκτήτες καταστημάτων η γέννηση της πριγκίπισσας

1' 55" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Υπεύθυνοι των καταστημάτων λιανικής πώλησης του Λονδίνου -και όχι μόνο- τρίβουν τα χέρια τους αναλογιζόμενοι το κέρδος που θα αποφέρει, αν δεν έχει αρχίσει ήδη, στην βιομηχανία η γέννηση της νεαρής πριγκίπισσας στην βασιλική οικογένεια.

Μπουτίκ με βρεφικά είδη, καταστήματα ρούχων και σχεδιαστές μόδας έλαβαν ένα απροσδόκητο δώρο από την δούκισσα του Κέιμπριτζ, Κέιτ Μίντλεντον και τον Πρίγκιπα Γουίλιαμ,  το οποίο μάλιστα πρόκειται να αποφέρει καρπούς για πολύ καιρό ακόμα. Η γέννηση του μικρού κοριτσιού προσφέρει πολλές δυνατότητες στον τομέα του μάρκετινγκ σε αντίθεση με το «βαρετό» ενδεχόμενο γέννησης ενός ακόμη αγοριού, τονίζει στο Associated Press ειδικός στο λιανικό εμπόριο.

Από το φόρεμα της βάπτισης μέχρι το νυφικό της, όλα τα χτενίσματα στο μεταξύ, κάθε τάση για τα νεανικά «βασιλικά» σύνολα θα είναι πρότυπα για τα κορίτσια που θα προσπαθούν να μιμηθούν μια πραγματική πριγκιπική ζωή.

«Το γεγονός πως το βασιλικό βρέφος είναι κορίτσι θα είναι πιθανότατα λαχείο για όλους: τόσο για τον βρετανικό τουρισμό όσο και για τα καταστήματα λιανικής», σημειώνει η Τόνια Γουίλιαμς Μπράντφορντ, ειδική στο Μάρκετινγκ σε Πανεπιστήμιο στην Ιντιάνα των Ηνωμένων Πολιτειών.

«Σε αντίθεση με την γέννα του πανέμορφου μικρού τους αγοριού, αυτό το κορίτσι θα δώσει την ευκαιρία για την δημιουργία νέων στιλιστικών κανόνων, όπως κάνει η μητέρα της ή όπως έκανε στο παρελθόν η λαίδη Νταϊάνα. 

Οι καταναλωτές τρέχουν και αγοράζουν όλα τα «βασιλικά» αντικείμενα επειδή είναι διάσημα με ένα μη-Κανρντάσιαν  τρόπο: είναι διεθνώς γνωστά και πάνω από τους celebrities. Οι άνθρωποι θέλουν να αντιγράψουν τι φοράει η Κέιτ Μίντλεντον και ο Πρίγκιπας Γουίλιαμ -και μελλοντικά ότι θα φορούν και τα παιδιά τους-, για να πάρουν λίγο από την «βασιλική» λάμψη.

«Ειδικά οι Αμερικανοί λατρεύουν όλο αυτό το lifestyle», λέει στο πρακτορείο η Pauline MacLaran, συγγραφέας του βιβλίου «Βασιλικός Πυρετός: Η Βρετανική Μοναρχία στην  Καταναλωτική Κουλτούρα», το οποίο αναμένεται να εκδοθεί προσεχώς.

Σε αριθμούς

Το Κέντρο Ερευνών για το Λιανικό Εμπόριο στο Νότινγκαμ εκτιμά ότι ο μικρός George επέφερε 368 εκατ. δολάρια στην βρετανική οικονομία μόλις εννέα εβδομάδες από την γέννησή του το 2013. Ως κληρονόμος του θρόνου και το πρώτο παιδί του βασιλικού ζεύγους δικαιολογείται αυτό το κέρδος. Σύμφωνα με πρόβλεψη του ερευνητικού κέντρου, ο άμεσος αντίκτυπος ενός δεύτερου παιδιού θα είναι μικρότερος, περίπου 121 εκατ.  δολάρια. Ωστόσο, το γεγονός ότι είναι κορίτσι ανοίγει μια σειρά από μακροπρόθεσμες ευκαιρίες. Εξάλλου, αυτή είναι η πριγκίπισσα, μια αληθινή Χιονάτη ή Σταχτοπούτα.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή