Γνωστές εταιρείες τίμησαν την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας

Γνωστές εταιρείες τίμησαν την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας

53" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Πολλές ήταν οι εταιρείες που τίμησαν την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας και εμφάνισαν καινούργια προϊόντα, θέλοντας να στείλουν το μήνυμα ότι είναι πλέον καιρός οι γυναίκες να αποκτήσουν περισσότερη εξουσία, να σταματήσει η υποτίμηση, η υποβάθμιση και η ανισότητα στην εργασία και την αμοιβή.

Συγκεκριμένα, η Mattel ανακοίνωσε ότι πρόκειται να εμφανίσει σειρά «Μπάρμπι» στις οποίες απεικονίζονται σημαντικά γυναικεία πρόσωπα της ιστορίας – από τη μεξικανή ζωγράφο και ακτιβίστρια του φεμινισμού Φρίντα Κάλο έως την Αμέλια Ίαρχαρτ, την πρώτη γυναίκα που πέρασε με αεροπλάνο τον Ατλαντικό.

Η ΜcDonald's, όμως, ήταν η εταιρία που έκλεψε την παράσταση, αντιστρέφοντας τη διπλή χρυσή καμάρα που συνιστά το εμπορικό της σήμα. Το χρυσό «M», δηλαδή, έγινε χρυσό «W» (παραπέμποντας στη λέξη «woman», δηλαδή «γυναίκα»).

Σε όλες τις ψηφιακές υπηρεσίες της αλυσίδας, το «M» είχε γίνει «W». Ακόμη και σε ορισμένα καταστήματα «McDonald’s», όπως σε αυτό του Λάινγουντ της Καλιφόρνιας, όσοι περνούσαν με αυτοκίνητο, μπορούσαν να αντικρίσουν το αναποδογυρισμένο «M».

Ωστόσο δεν ήταν λίγοι εκείνοι που απόρησαν κι άρχισαν να ρωτάνε «τι συνέβη;» στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή