Η επιστροφή στην κορυφή ο στόχος της «ΑΒ Βασιλόπουλος»

Η επιστροφή στην κορυφή ο στόχος της «ΑΒ Βασιλόπουλος»

2' 44" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Με στόχο να κατακτήσει και πάλι την κορυφή στην ελληνική αγορά σούπερ μάρκετ –θέση που έχασε μετά την απόκτηση από τη «Σκλαβενίτης» του δικτύου της «Μαρινόπουλος»– ξεκίνησε τη νέα χρονιά η «ΑΒ Βασιλόπουλος». Στο «καρότσι» της εταιρείας για την επίτευξη του στόχου αυτού μπαίνει πλέον δυνατά η κατηγορία του έτοιμου φαγητού, οι προσωποποιημένες προσφορές, ενώ έμφαση θα δοθεί στην οργανική ανάπτυξη με νέα καταστήματα. Το συνολικό επενδυτικό πλάνο της «ΑΒ Βασιλόπουλος» για την τρέχουσα χρονιά ανέρχεται σε 60 εκατ. ευρώ.

«Η ηγεσία για εμάς δεν ορίζεται μόνο ως προς τον κύκλο εργασιών. Πρώτο μας μέλημα είναι να γίνουμε αδιαμφισβήτητοι ηγέτες σε καινοτομία, εξυπηρέτηση, ποιότητα. Βεβαίως, έχουμε μάθει να είμαστε νικητές. Στόχος μας είναι να φέρουμε πάλι την ΑΒ στην κορυφή», δήλωσε χθες χαρακτηριστικά ο κ. Βασίλης Σταύρου, ο νέος επικεφαλής της εταιρείας στην Ελλάδα (σ.σ. φέρει τον τίτλο brand president).

Ειδικότερα, η εταιρεία εντός του τρέχοντος έτους θα επενδύσει στο έτοιμο φαγητό, εισάγοντας στα καταστήματα μία νέα σειρά προϊόντων. Πέρα από την αγορά έτοιμου φαγητού για κατανάλωση στο σπίτι ή στον χώρο εργασίας, δεν αποκλείεται, τουλάχιστον στα μεγάλα καταστήματα της αλυσίδας, να αναπτυχθούν και σάλες εστίασης για κατανάλωση επιτόπου. Η νέα κατηγορία θα αναπτυχθεί σε συνεργασία με άλλη εταιρεία, αλλά θα λειτουργεί υπό την «ομπρέλα» της «ΑΒ Βασιλόπουλος». Αξίζει να σημειωθεί ότι η διάθεση έτοιμων γευμάτων αποτελεί στρατηγική επιλογή του μητρικού ομίλου Ahold Delhaize. Σύμφωνα δε με μελέτη του Ινστιτούτου Ερευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Ειδών, συνολικά η αγορά της εστίασης και των έτοιμων γευμάτων υπολογίζεται σε 5,6 δισ. ευρώ, αποτελώντας μια σημαντική «δεξαμενή» τζίρου για τα σούπερ μάρκετ.

Το δεύτερο εξάμηνο του 2019 πρόκειται να τεθεί σε εφαρμογή στην Ελλάδα η έτερη στρατηγική επιλογή της Ahold Delhaize. Μέσω της κάρτας πιστότητας AB Plus που κλείνει 20 χρόνια ζωής η εταιρεία θα παρέχει πλέον εξατομικευμένες προσφορές, προσαρμοσμένες στο προφίλ του κάθε καταναλωτή.

Κλασικός, βεβαίως, τρόπος ανάπτυξης παραμένει η ενίσχυση του δικτύου καταστημάτων. Στο υφιστάμενο δίκτυο που αριθμεί 460 καταστήματα η «ΑΒ Βασιλόπουλος» σχεδιάζει τη λειτουργία 46-50 νέων καταστημάτων το 2019, κυρίως σε Αττική, Βόρεια Ελλάδα και νησιά. Τα 35 από αυτά αναμένεται να αναπτυχθούν με το σύστημα της δικαιόχρησης (franchising) και θα πρόκειται για μικρά καταστήματα υπό τα σήματα «AΒ Shop & Go» και «ΑΒ Food Market». Σε ό,τι αφορά το κανάλι των ηλεκτρονικών πωλήσεων ο κ. Σταύρου ανέφερε ότι η «ΑΒ Βασιλόπουλος» κατέχει ηγετική θέση και εκτίμησε ότι εντός του 2019 το ηλεκτρονικό της κατάστημα θα σημειώσει ρυθμό ανάπτυξης 20%-25%.

Ιδιαίτερη αναφορά έκανε ο κ. Σταύρου στο πρόγραμμα παροχών της εταιρείας προς τους 14.000 εργαζομένους της, ενώ ανακοίνωσε ότι από φέτος η επιχείρηση αποφάσισε την επιστροφή μέρους των κερδών της στο προσωπικό υπό τη μορφή μπόνους.

«Θέλουμε να γίνει ξανά η εταιρεία “και του πουλιού το γάλα”», δήλωσε χαρακτηριστικά χθες ο νέος επικεφαλής της «ΑΒ Βασιλόπουλος», φέρνοντας στο προσκήνιο το σλόγκαν της εταιρείας από όταν είχε τα χαρακτηριστικά ντελικατέσεν και τον χαρακτήρα του σούπερ μάρκετ της ελίτ. Το 2009 ήταν η χρονιά που η κεντρική διοίκηση της Delhaize τότε (δεν είχε γίνει ακόμη η συγχώνευση με την Ahold) είχε χαράξει τη νέα στρατηγική –τη στρατηγική των φθηνών τιμών μέσα και από την ενίσχυση της ιδιωτικής ετικέτας και των προσφορών– καθώς η οικονομική κρίση εξαπλωνόταν στην Ευρώπη. Το νέο στοίχημα του κ. Σταύρου σε μια άκρως ανταγωνιστική αγορά, με περιορισμένα ακόμη εισοδήματα και «εθισμένους» στις προσφορές καταναλωτές, είναι αναμφίβολα δύσκολο.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή