Διατηρεί την ηγετική θέση στην αγορά αλμυρών σνακ η Tasty

Διατηρεί την ηγετική θέση στην αγορά αλμυρών σνακ η Tasty

1' 13" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Απώλειες της τάξης του 33% μετρά η αγορά αλμυρών σνακ την τελευταία πενταετία ως αποτέλεσμα της κρίσης, καθώς πρόκειται για έναν από τους κλάδους των λεγόμενων «αυθόρμητων αγορών». Το παραπάνω υποστήριξε χθες στο περιθώριο εκδήλωσης της Tasty Foods ο κ. Μάριος Κωνσταντίνου, εμπορικός διευθυντής της θυγατρικής της γνωστής πολυεθνικής στην Ελλάδα.

Η Tasty Foods διατηρεί την ηγετική της θέση με μερίδιο αγοράς 61%, έχει χάσει όμως περίπου δέκα μονάδες σε σύγκριση με το πρόσφατο παρελθόν όχι μόνο λόγω της κρίσης, αλλά και λόγω της απόφασης της Επιτροπής Ανταγωνισμού το 2011, όταν τότε της επιβλήθηκε πρόστιμο ύψους 16,1 εκατ. ευρώ για κατάχρηση δεσπόζουσας θέσης. Αν μη τι άλλο, η Tasty Foods εξακολουθεί να έχει κυρίαρχη θέση στην ελληνική αγορά, σε αντίθεση με την έτερη εταιρεία του ομίλου Pepsico στην Ελλάδα, την Pepsico-Ηβη. Σε αυτή την κατεύθυνση διατηρεί σταθερό τον επενδυτικό της σχεδιασμό στα 15 εκατ. ευρώ ετησίως, με δράσεις που αφορούν κυρίως την προώθηση των προϊόντων της και τον εκσυγχρονισμό των εγκαταστάσεών της. Στόχος αυτού του σχεδιασμού είναι να διατηρήσει και κυρίως να ενισχύσει περαιτέρω τη θέση της στην αγορά.

Προς αυτή την κατεύθυνση, η εταιρεία εγκαινίασε χθες προωθητική ενέργεια η οποία περιλαμβάνει το λανσάρισμα τριών νέων κωδικών στα πατατάκια Lay’s. Οι καταναλωτές καλούνται να καταλάβουν τη συνταγή των προϊόντων και να πάρουν μέρος σε σχετικό διαγωνισμό με χρηματικά δώρα και ταξίδια. Το 2013 οι πωλήσεις της Tasty Foods στην Ελλάδα ανήλθαν σε 105,5 εκατ. ευρώ και τα προ φόρων κέρδη της στα 6,6 εκατ. ευρώ.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή