Νομίζουν πολλοί ότι μόλις ανακεφαλαιοποιηθούν οι τράπεζες • θα αρθούν και οι capital control. • Κούνια που τους κούναγε. • Αυτοί δεν πρόκειται να το κουνήσουν αν δεν υπάρξει σταθερή πολιτική κατάσταση, • ώστε να μην τρέξει σύμπαν το πόπολο να αποσύρει την όποια του κατάθεση μόλις αρθεί το κεφαλ (αι)οκλείδωμα που μας επιδαψίλευσε η φιλόλαος Πρώτη Φορά Αριστερά. • Αλλ’ ούτε υποψία «πολιτικής σταθερότητας» διακρίνεται στον ορίζοντα • – τουναντίον η κατάσταση όλο και περισσότερο τρίζει πάλι «σαν το ξύλινο ποδάρι της γιαγιάς μας». • Και δεν τρίζουν μόνο οι κυβερνητικές σεζλόνγκ όπου έχουν αράξει οι αιθέριοι συριζανέλ, • τρίζουν και τα σαρακοφαγωμένα σκαμνάκια της Αξιωματικής, τουλάχιστον, Αντιπολίτευσης. • Δεν γίνεται Αναξιότης και Ξεφτίλα να περιορίζονται ένθεν • ενώ εκείθεν χαίρουν άκρας υγείας. • Δεν γίνεται. • Μαζί πάνε. • Τάλε Κουάλε. • «Ο,τι "αυτά" και το φτυάρι», έλεγε η μάνα μου • – όχι κι εύοσμο, αλλά άκρως παραστατικό. •
Και ενώ ζούμε • χρόνια τώρα • το ριάλιτι σόου «Πώς το τρίβουν το πιπέρι στου Ελληναρά τα μέρη», • γνωστό αθηναϊκό Mall έσπευσε • μια βδομάδα πριν καν βγει ο Νοέμβρης • να «εγκαινιάσει τα Χριστούγεννα», • όπως διαφημιστικώς μας πληροφόρησε. • Διότι μαγαζάκι και τα «Χριστούγεννα». • Και ιδιοκτήτρια αυτού μια πάντα βιαστική κι ανυπόμονη κυρία • – η «Ευτυχία των Χριστουγέννων». •* (Πολύ μπότοξ λέμε.) •
Αλλο «απόκοντα», άλλο «απόκοτα». • «Απόκοντα» θα πει αποκοντά, εκ του πλησίον, ταυτόχρονα, την ίδια στιγμή, • ενώ «απόκοτα» θα πει παράτολμα. • Εγώ πάντως «απόκοντα» είχα γράψει την περασμένη Κυριακή • μιλώντας για τον «τολμηρό κι απόκοντα μυστήριο Γιάννη Πανούση» • αλλά «απόκοτα μυστήριο» τον θέλησε οφθαλμός ος τα πάνθ’ υπερ-ορά. • Παράτολμος ίσως ο πάντα «τσιπρικός» κ. Πανούσης, • αλλά «παράτολμα μυστήριος», δεν λέει. • «Μυστήριος» • απλώς «μυστήριος». •
Από περιέργεια πιάνω καμιά φορά ΕΡΤικό ραδιόφωνο • ν’ ακούσω «τι λέει». • Σάββατο απόγευμα πιάνω «Πρώτο» • και μου χιμάει ένα «Πάλης ξεκίνημα / νέοι αγώνες / λευτεριάς λίπασμα οι πρώτοι νεκροί». • Πάγωσα, «κάτι συμβαίνει». • Τίποτα δεν συνέβαινε, μόνο μια φωνή βαριεστημένη ψελλίζει αργόσυρτα διάφορα μουχλιασμένα «αριστερά». • Να κόβεις φλέβες. • Πάω φρικαρισμένος «Δεύτερο» κι ακούω φωνή πανάσχετη να παίρνει κλισεδιάρα «συνέντευξη» από κάτι θεατρικούς που δεν τους ξέρει ούτ’ η μάνα τους • – κάποιος όμως στο συριζέικο μαγαζάκι. • «Ιδεολογικό» φληνάφημα • και ιδίως μούχλα κι ανία • εκπέμπουν τα ΕΡΤζιανά επί τσιπροκατάστασης. • Ενας αφόρητος χυλός μιζέριας. •
Μετά τον Τσίπρα, • που ανακάλυψε αίφνης τη «συναίνεση», • να κι ο Φίλης παρομοίως «για ζητήματα Παιδείας». • (Εξαιρούνται βέβαια το ξυστρί των Συμβουλίων Ιδρύματος από τα ΑΕΙ • και η επάνοδος της φοιτητοκομματίλας στα όργανα διοίκησής τους – ε βέβαια!) • Στα επείγονται για «εθνική συνεννόηση» δεν αναφέρεται καν το πώς • –και κατά πόσο, θα έλεγα– • διδάσκεται η γλώσσα μας στο σχολείο, • αλλά συριζοπροεξέχει το «πώς διδάσκεται η Ιστορία». • Φυσικά. • Αυτό προσφέρει στάδιο δόξης λαμπρό για μαλλιοτραβήγματα τύπου Ρεπούση • και Φίλη του Ποντιακού • όπου θα ξεδιπλώνεται σε ακατάσχετες φλυαρίες όλη η γκάμα της καυλοπυρέσσουσας ιδεοληψίας τους. •
Ηδη αναφέρθηκε ως παράδειγμα αλλαγής στη διδασκαλία της Ιστορίας • «να μπορεί ο εκπαιδευτικός να συζητά και θέματα της επικαιρότητας, • όπως λ.χ. οι τρομοκρατικές επιθέσεις στο Παρίσι». • Υπέροχα. • Δεν ξέρω για «εθνική συνεννόηση», αλλά ιντερνετική, σίγουρα. • Επιτέλους τα blog ως διδακτέα ύλη. • Και επίσημα δηλαδή.