ΠΡΟΣΩΠΑ ΤΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ

Κωνσταντίνος Αλεξόπουλος, διευθύνων σύμβουλος της Domotel Hotels & Resorts

ΓΙΩΡΓΟΣ ΤΣΙΡΟΣ

ΕΤΙΚΕΤΕΣ:

Ελληνική, οικογενειακή, ποιοτική και αναπτυσσόμενη, η αλυσίδα ξενοδοχείων Domotel Hotels & Resorts «διάβασε» σωστά την τουριστική ανάπτυξη της Αττικής τα τελευταία χρόνια και πέρυσι αναβίωσε με επιτυχία το ιστορικό ξενοδοχείο Καστρί. Χάρη στην πλεονεκτική του θέση (μακριά από το πολύβουο κέντρο, εύκολα προσβάσιμο από Αττική και Εθνική Οδό, κοντά στο εμπορικό κέντρο της Κηφισιάς και της Νέας Ερυθραίας) και στο υπερσύγχρονο συνεδριακό του κέντρο 1.200 θέσεων, το Domotel Kastri έγινε ο «πρωταγωνιστής» της περιοχής, μαγνήτης για συνέδρια και επιχειρηματικούς επισκέπτες αλλά και κατοίκους της περιοχής, που απολαμβάνουν το all-day Kastri Bistro. Με την πολυετή παρουσία της και τη γεωγραφική διασπορά των αστικών μονάδων της (Θεσσαλονίκη, Βόλος, Καρδίτσα, Αράχωβα, Σύβοτα Θεσπρωτίας και Καϊμακτσαλάν), η Domotel έχει αναπτύξει ένα ισχυρό δίκτυο και κοιτάζει μπροστά και... ψηλά: ο άμεσος προγραμματισμός της περιλαμβάνει σειρά νέων, σημαντικών επενδύσεων, για τις οποίες μας μιλάει ο διευθύνων σύμβουλός της, Κωνσταντίνος Αλεξόπουλος.


Domotel Kastri Hotel.

Πού υπερέχει σε σχέση με τον ανταγωνισμό μια ελληνική, οικογενειακή επιχείρηση που «τρέχει» η ίδια τα ξενοδοχεία της;

Μια οικογενειακή επιχείρηση, εφόσον καταφέρει να λειτουργεί με επαγγελματισμό, έχει τη δυνατότητα να παρέχει υπηρεσία περισσότερο προσωποποιημένη, με αμεσότερη και εξατομικευμένη φροντίδα. Αυτό, ασφαλώς, απαιτεί γνώση, προσωπική δέσμευση των ιδιοκτητών και σημαντικές επενδύσεις σε υπηρεσίες τρίτων. Αυτός ο δρόμος, αν και στη χώρα μας ελκύει τους περισσότερους εμπλεκομένους, μάλλον δεν είναι ο ευκολότερος προς την επιτυχία. Οι οικονομίες κλίμακας και οι συνέργειες που εξασφαλίζουν μεγαλύτεροι οργανισμοί αποτελούν τόσο ισχυρά ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα με άμεσα οφέλη για το πελατολόγιό τους, που οι μεμονωμένες μονάδες αδυνατούν να απαντήσουν πειστικά. Η Domotel Hotels & Resorts ακριβώς αυτό είναι που εξασφαλίζει στο πελατολόγιό της, δηλαδή ένα περιβάλλον συνεργειών με σημαντικά και πολύπλευρα οφέλη.

Πώς θα περιγράφατε την «εμπειρία» Domotel, αυτήν που συνοψίζει καλύτερα τη φιλοσοφία σας;

Αν και μεγάλος οργανισμός, με σύνθετα συστήματα διαχείρισης και λειτουργίας, η Domotel Hotels & Resorts προσφέρει πάντα σταθερή, προσωποποιημένη εξυπηρέτηση, με ειλικρινές ενδιαφέρον και επαγγελματισμό. Οι τοπικές εμπειρίες και οι υπηρεσίες με ταυτότητα σε ένα οργανωμένο boutique περιβάλλον είναι ο κοινός παρονομαστής των ξενοδοχείων μας.

Πώς εξασφαλίζετε σταθερό επίπεδο ποιότητας ανάμεσα σε επτά ξενοδοχεία με διαφορετικά χαρακτηριστικά – αστικά, παραθεριστικά ορεινά και παραθαλάσσια;

Αν και όλα τα ξενοδοχεία μας τοποθετούνται στην boutique-lifestyle κατηγορία, όλα έχουν τη δική τους ανεξάρτητη ταυτότητα και χαρακτήρα. Σε όλα έχει γίνει προσεκτικός σχεδιασμός οργάνωσης και λειτουργίας αναλόγως των ειδικών χαρακτηριστικών τους. Τα συστήματα διαχείρισης της Domotel παραμετροποιούνται ειδικά για την κάθε μονάδα και εγκαθίστανται από τα έμπειρα στελέχη της, τα οποία έχουν την ευθύνη όχι μόνο της ανάπτυξης και οργάνωσής της, αλλά και της διαρκούς λειτουργίας της στα πρότυπα της αλυσίδας, διασφαλίζοντας την ποιοτική εξυπηρέτηση και την αξιοπιστία στην υπόσχεσή μας.

Σχεδιάζετε την περαιτέρω επέκταση;

Ηδη έχουμε αναλάβει την ανάπτυξη ενός νέου brand αλυσίδας Destination Spa Resorts, με πρώτη μονάδα στον Μυστρά. Στόχος της μονάδας αυτής είναι να καταστεί μία από τις 10 καλύτερες του κόσμου στον τομέα της. Εργαζόμαστε με πολύ μεγάλο ενθουσιασμό για τη δημιουργία της και πιστεύουμε απόλυτα ότι τέτοιου τύπου διαφοροποιημένα και πολύ υψηλού επιπέδου τουριστικά προϊόντα έχουν πειστική πρόταση και σημαντικές επιχειρηματικές προοπτικές με διάρκεια στον χρόνο. Επίσης, αναπτύσσουμε μια νέα αστική μονάδα, στην οποία θα εφαρμόσουμε τις ιδέες μας για μια νέα κατηγορία για την αλυσίδα μας, όπου κυρίαρχα χαρακτηριστικά είναι η σύγχρονη οικολογική σχεδίαση με περιορισμένο περιβαλλοντικό αποτύπωμα, η υψηλή τεχνολογία και η ευέλικτη παροχή υπηρεσιών χωρίς επιβάρυνση στο κόστος διαμονής. Τέλος, είμαστε σε προχωρημένες συζητήσεις για την ανάπτυξη τουλάχιστον τριών σύνθετων τουριστικών συγκροτημάτων σε παραθαλάσσιες περιοχές της Πελοποννήσου, του Ιονίου και της Βορείου Ελλάδος.

Συμμετέχετε ενεργά σε πρωτοβουλίες εκπαίδευσης και ανάδειξης μελλοντικών στελεχών του τουρισμού. Θεωρείτε ότι η Ελλάδα πάσχει σε αυτό το κομμάτι;

Το ανθρώπινο δυναμικό είναι ο σημαντικότερος πόρος στον τομέα μας. Είναι σαφής προτεραιότητα στον οργανισμό μας η επένδυση σε αυτόν ως στρατηγική επιλογή αειφορίας. Εκτός από το δικό μας σύστημα για τη διαρκή εκπαίδευση και αναβάθμιση του προσωπικού, έχουμε σταθερή συνεργασία με τέσσερα διεθνή πανεπιστήμια, υποστηρίζουμε το ίδρυμα υποτροφιών του ιδρυτή και προέδρου μας και συμμετέχουμε κάθε χρόνο σε μεγάλο αριθμό ad hoc εκπαιδευτικών δράσεων σε όλη τη χώρα. Αν και τα τελευταία χρόνια έχουμε αρχίσει να ξεπερνάμε το συμπλεγματικό «δεν θα γίνουμε οι σερβιτόροι της Ευρώπης», έχουμε πολύ δρόμο για να αντιστοιχίσουμε την εκπαίδευση αλλά και την κουλτούρα των στελεχών μας με τις προοπτικές του ελληνικού τουρισμού.

Online

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ