ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Σε νέες κατηγορίες προϊόντων και αγορές η Elbisco

ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΑΝΙΦΑΒΑ

Στις αρχές του 2018 θα ξεκινήσει να λειτουργεί η νέα γραμμή παραγωγής φρυγανιάς της Εlbisco στη Χαλκίδα, επένδυση ύψους 20 εκατ. ευρώ.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ:

Στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, αλλά και στα επώνυμα υψηλής διατροφικής αξίας, σχεδιάζει να επικεντρωθεί η Elbisco. Οι δύο αυτοί στόχοι μοιάζουν αντικρουόμενοι, αλλά ουσιαστικά με την επίτευξή τους η εταιρεία επιδιώκει να καλύψει τις ανάγκες όσο το δυνατόν περισσότερο καταναλωτών. Σύμφωνα, λοιπόν, με όσα αναφέρονται στην οικονομική έκθεση της Elbisco για το 2016, η στρατηγική του ομίλου επικεντρώνεται στα εξής:

• Στη μεγαλύτερη ανάμειξή του στον χώρο των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας.

• Στη δημιουργία νέων προϊόντων υψηλής διατροφικής αξίας, αλλά και προσαρμοσμένων στις ευαίσθητες συνθήκες της σημερινής αγοράς. Αξίζει εδώ να σημειωθεί ότι στην έκθεση γίνεται ιδιαίτερη αναφορά στην οικονομική κατάσταση των ελληνικών νοικοκυριών. «Το διαθέσιμο εισόδημα συμπιέζεται ακόμη περισσότερο μετά την αύξηση των ασφαλιστικών εισφορών και της επικείμενης περαιτέρω μείωσης των συντάξεων», επισημαίνει στην οικονομική της έκθεση η Elbisco.

• Στην υλοποίηση του επενδυτικού της προγράμματος και ιδιαιτέρως της κατασκευής νέας γραμμής παραγωγής φρυγανιάς στη Χαλκίδα. Πρόκειται για επένδυση ύψους 20 εκατ. ευρώ και αναμένεται να τεθεί σε λειτουργία στις αρχές του 2018. Πριν από μερικές εβδομάδες ξεκίνησε η κατασκευή της και εκτιμάται ότι θα αυξήσει κατά 40% την παραγωγική δυνατότητα της Elbisco στην κατηγορία της φρυγανιάς. Οι πρόσθετες ποσότητες παραγωγής θα κατευθυνθούν σε εξαγωγές, αξιοποιώντας τις ευκαιρίες συνεργασίας με μεγάλες εταιρείες και αλυσίδες λιανεμπορίου.

• Στην επιπλέον διείσδυση σε ξένες αγορές παράλληλα με την ανάπτυξη των νέων προϊόντων. Μέσα στο 2016 η εταιρεία τοποθέτησε στην αγορά έξι νέα προϊόντα, πρακτική που η εταιρεία συνεχίζει και το 2017.

Πέραν πάντως της οικονομικής κατάστασης της χώρας και των νοικοκυριών που καθορίζουν τις συνθήκες στην αγορά τροφίμων, καθοριστικό ρόλο σύμφωνα με την Elbisco διαδραματίζουν και οι γενικότερες ανακατατάξεις στο οργανωμένο λιανεμπόριο μετά τη μεταβίβαση της «Μαρινόπουλος» στη «Σκλαβενίτης». Η Elbisco σημειώνει ότι τον Μάιο του 2017 εισέπραξε από τη «Σκλαβενίτης» το 50% των απαιτήσεών της από τη «Μαρινόπουλος», ύψους 2,6 εκατ. ευρώ.

Το 2016 ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών της Elbisco διαμορφώθηκε σε 113,43 εκατ. ευρώ έναντι 117,55 εκατ. ευρώ το 2015, ενώ οι ζημιές αυξήθηκαν σε 2,49 εκατ. ευρώ έναντι 1,23 εκατ. ευρώ το 2015.

Έντυπη

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ