ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Παρέμβαση Κυρ. Μητσοτάκη για οδική ασφάλεια

ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΙΑ ΠΕΛΩΝΗ

Για την κατασκευή του Βόρειου Οδικού Αξονα από τον Κίσσαμο έως τη Σητεία δεσμεύθηκε ο Κυρ. Μητσοτάκης.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ: Νέα Δημοκρατία

Το νέο μότο της Ν.Δ. που συμπυκνώνεται στο δίπτυχο «κριτική», αλλά και «προτάσεις», σε διαβούλευση με φορείς και τοπικές κοινωνίες, εφαρμόζει ο Κυριάκος Μητσοτάκης, αρχής γενομένης από το Ηράκλειο της Κρήτης, όπου χθες συγκάλεσε ευρεία σύσκεψη για τα τροχαία και την οδική ασφάλεια, παρουσία όλων των αρμοδίων φορέων. Ο κ. Μητσοτάκης δεσμεύθηκε για την κατασκευή του Βόρειου Οδικού Αξονα από τον Κίσσαμο έως τη Σητεία και παρουσίασε τις προτάσεις της Ν.Δ. για την οδική ασφάλεια.

«Συζητάμε με ειδικούς, προχωράμε σε διαβούλευση με φορείς, με τις τοπικές κοινωνίες, ή τις ομάδες ενδιαφέροντος και εν συνεχεία καταλήγουμε στην πρότασή μας», σημείωσε ο πρόεδρος της Ν.Δ. αναφερόμενος στις προτάσεις του για την οδική ασφάλεια. Αυτό, πρόσθεσε, στον απόηχο και της παρέμβασής του της περασμένης Τρίτης στους τομεάρχες του ότι εκτός από τεκμηριωμένη αντιπολίτευση, περιμένει και προτάσεις, «δεν γίνεται πάντα αντιληπτό, γιατί οι καβγάδες και η παραπολιτική συχνά τραβούν την προσοχή. Διαμήνυσε, ωστόσο, ότι ο ίδιος θα συνεχίσει σε αυτόν τον δρόμο, στον οποίο η κριτική της Ν.Δ. σε όλα τα θέματα θα συνοδεύεται από προτάσεις. Εξ ου και το ενδεχομένως «ακατάλληλο» –λόγω ρυθμών ΔΕΘ– τάιμινγκ της παρέμβασής του, παρότι ο ίδιος επέμεινε χθες ότι ποτέ ο χρόνος δεν είναι ακατάλληλος για μια πρωτοβουλία ευαισθητοποίησης, ώστε να μη χάνονται ανθρώπινες ζωές. Εξάλλου, πρόσφατα ο ίδιος προκάλεσε συζήτηση, όταν, με αφορμή δύο θανατηφόρα τροχαία στην Κρήτη, είχε παρέμβει και είχε σχολιάσει την κακή οδηγική συμπεριφορά των Κρητών μέσω Facebook: «Δεν ξέρω αν είναι μαγκιά, αφού έχεις κατεβάσει καμιά δεκαριά κούπες να βγεις στον δρόμο και να οδηγείς σαν τρελός... Η ευθύνη βαραίνει πρωτίστως όποιον κάθεται στο τιμόνι. Και η κρητική λεβεντιά και υπερηφάνεια δεν εκδηλώνεται με τον καλύτερο τρόπο όταν τρέχουμε σαν τρελοί και παραβιάζουμε τον ΚΟΚ», είχε σημειώσει, δεσμευόμενος ότι τα τροχαία στην Κρήτη θα είναι προτεραιότητά του, όπως και ο Βόρειος Οδικός Aξονας της Κρήτης.

Θέμα ανάπτυξης

«Είναι θέμα ασφάλειας και ανάπτυξης», τόνισε χθες επαναλαμβάνοντας τη δέσμευσή του για το έργο και σημειώνοντας ότι πρόθεσή του είναι να αποτελέσει ένα έργο ΣΔΙΤ με πληρωμές διαθεσιμότητας, ότι η βασική χρηματοδότησή του μπορεί να γίνει από ευρωπαϊκούς χρηματοδοτικούς οργανισμούς και ότι ο ίδιος έχει ήδη κάνει σχετικές επαφές με την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων και υπάρχει σχετικό ενδιαφέρον. Σημειώνοντας ότι τα τροχαία είναι η πρώτη αιτία θανάτου στις ηλικίες 18-25, ο κ. Μητσοτάκης μίλησε και για την εμπειρία του ως πατέρας τριών παιδιών, τα δύο από τα οποία οδηγούν, και δεν έκρυψε την ανησυχία του όταν οδηγούν νύχτα, ειδικά όταν οδηγούν στην Κρήτη. Και επανέλαβε τους βασικούς άξονες του πλαισίου προτάσεων («Προσέχω») της Ν.Δ. για την οδική ασφάλεια. Στόχος του «Προσέχω» της Ν.Δ. είναι η μείωση των θανάτων από τροχαία κατά 50% σε μια δεκαετία, στόχος εφικτός, όπως είπε, εφόσον η οδική ασφάλεια αποτελέσει πολιτική προτεραιότητα και αναπτυχθεί η ανάλογη παιδεία και η συμμόρφωση της οδηγικής συμπεριφοράς.

Την ίδια ώρα, η Πειραιώς αποδομούσε τις θριαμβολογίες της κυβέρνησης με αφορμή τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ για το ΑΕΠ του πρώτου τριμήνου του 2017. Ο τομεάρχης Οικονομικών Χ. Σταϊκούρας μίλησε για «αναιμικό ρυθμό μεγέθυνσης», παρά το γεγονός, όπως τόνισε, ότι «το διεθνές οικονομικό περιβάλλον ευνοεί την αναπτυξιακή διαδικασία, με αποτέλεσμα το χάσμα με την υπόλοιπη Ευρώπη να διευρύνεται».

Έντυπη

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ