Στο πολυτελές γιουρτ, τη μογγολική σκηνή με τις μεταξένιες μαξιλάρες, ο Mr. Irma «διάβαζε» το μέλλον. Για το «άμεσο» δεν χωρούσε ουδεμία αμφιβολία: οι επόμενες ώρες στους υπό διαμόρφωση υπόγειους χώρους του Ωδείου Αθηνών θα ήταν αυτό που αποκαλεί κανείς «μια βραδιά να θυμάσαι».

H εκδήλωση «Carre Mania», ένα πάρτι για τους φίλους της Hermès στην Αθήνα, βασισμένο στα χρώματα και στο μετάξι και εμπνευσμένο από τα φουλάρια του οίκου και τις ιστορίες τους, ήταν επίσης μια ευκαιρία για τον εορτασμό της πρόσφατης ανακαίνισης της μπουτίκ στο κέντρο της πρωτεύουσας, ένα εμβληματικό κατάστημα που άνοιξε στη συμβολή των οδών Βουκουρεστίου και Σταδίου το 2005. 

Στην παγκοσμιοποιημένη σκηνή της υπερκατανάλωσης βρίσκει κανείς χιλιάδες brands, αλλά πολύ λίγα «maisons», οίκους με ουσιαστική ιστορία, που χτίζεται μέσα από αυτό που οι Γάλλοι, αιώνες τώρα, ονομάζουν «savoir faire». Στο εκλεκτικό αυτό σύμπαν η Hermès ξεχωρίζει ως μια οικογενειακή υπόθεση που γεννήθηκε το 1837. Στον οίκο οι δρόμοι του μεταξιού συναντιούνται στα αγαπημένα «carrés» -τα τετράγωνα φουλάρια- που ξεκίνησαν την πορεία τους το 1937. Στα 81 μεταξένια εκατοστά του κάθε μαντιλιού προστίθενται συνεχώς νέα σχέδια, όπως το «Appaloosa des Steppes», εμπνευσμένο από παραδοσιακά μοτίφ του Κιργιστάν, και φόντο στις «προβλέψεις» του Mr. Irma εκείνο το βράδυ.

Αμφιτρύωνες της μοναδικής βραδιάς, ο Pierre-Alexis Dumas, καλλιτεχνικός διευθυντής του οίκου και μέλος της έκτης γενιάς, και η Francesca Di Carrobio, γενική διευθύντρια της Hermès στην Ελλάδα, οι οποίοι, μαζί με την ομάδα τους, παρακολουθούσαν τους καλλιτέχνες να φιλοτεχνούν τα πορτρέτα καλεσμένων στα καβαλέτα τους και τους επισκέπτες να δοκιμάζουν κοκτέιλ με μεταξένια υφή στο «Μπλε Μπαρ». Την ίδια στιγμή στο μπουντουάρ, hostesses ντυμένες με φορέματα-μαντίλια πρότειναν κορσάζ λουλουδιών για τον καρπό, λουλουδένιες στέκες για τα μαλλιά και εφήμερα ρομαντικά τατουάζ, όλα κάτω από τα ιπτάμενα άνθη που
διακοσμούσαν τον χώρο. Στο γειτονικό, εντυπωσιακό «κλαμπ», το «beat» έδινε η DJ Emilie Fouilloux.

«Νικητές» της βραδιάς -και του ειδικού Βραβείου Αλόγου- όσοι πέρασαν από το κάδρο του Ηλία Καφούρου, του  Έλληνα καλλιτέχνη που συνεργάστηκε με την Hermès για την πρώτη σειρά ανδρικών φουλαριών του οίκου. Η αναμνηστική πόζα θα μπορούσε να θεωρηθεί η απόλυτη σέλφι της σεζόν, όμως ένα πραγματικό «maison» δεν αφήνει τίποτα στην ψηφιακή τύχη. Οι φωτογραφίες στάλθηκαν ηλεκτρονικά και, για όσους το επιθυμούσαν, σε εκτύπωση στην μπουτίκ της Αθήνας. 

Περιοδικό "Κ"

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ