ΓΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑ

Από τα «εδώδιμα-αποικιακά» στα σούπερ μάρκετ

ΛΙΝΑ ΚΑΠΕΤΑΝΙΟΥ

Ποια ήταν η σχέση του Έλληνα καταναλωτή με τον μπακάλη της γειτονιάς στο πρώτο μισό του 20ού αιώνα; Πώς αντιμετώπισαν οι νοικοκυρές τις πρώτες αλυσίδες σούπερ μάρκετ στις αρχές της δεκαετίας του 1970; Σε αυτά και άλλα ενδιαφέροντα ερωτήματα προσπαθούν να απαντήσουν με το βιβλίο αυτό οι δύο συγγραφείς, η καθηγήτρια οικονομικής και κοινωνικής ιστορίας στο Πάντειο Πανεπιστήμιο Λυδία Σαπουνάκη-Δρακάκη και η αρχιτέκτονας Μαρία Λουίζα Τζόγια-Μοάτσου.

Εξετάζοντας την εξέλιξη της οικογενειακής επιχείρησης Θανόπουλου, σκιαγραφούν όλες τις αλλαγές και τις καινοτομίες στον χώρο του λιανικού εμπορίου και ταυτόχρονα στον ίδιο τον κοινωνικό ιστό. Το πρώτο κατάστημα Θανόπουλος άνοιξε το 1877 στην Αθήνα, ενώ σήμερα λειτουργούν 3 σούπερ μάρκετ σε Κηφισιά, Ν. Κηφισιά και Ν. Ερυθραία.


Εκδόσεις Καστανιώτη, σε βιβλιοπωλεία, ενδεικτική τιμή: 24 €

 

Online

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ