ΠΡΟΣΩΠΑ ΤΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ

Γεώργιος Πολίτης: Πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του Alkyon Resort Hotel & Spa

ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΑΛΑΒΑΝΟΥ

ΕΤΙΚΕΤΕΣ:

Ο Γεώργιος Πολίτης, μαιευτήρ χειρουργός γυναικολόγος, διδάκτωρ του Πανεπιστημίου Αθηνών, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του Alkyon Resort Hotel & Spa, μας μιλάει για τη σημασία του δωδεκάμηνου τουρισμού, για τον καίριο ρόλο του διαδικτύου στην τουριστική βιομηχανία, αλλά και για το «ελληνικό πρωινό Κορινθίας».  

Ποια είναι η σχέση σας με την τοπική κοινωνία; Έχετε καταφέρει να δημιουργήσετε δεσμούς που βοηθούν τον τόπο και, φυσικά, συμβάλλουν στην καλή λειτουργία του ξενοδοχείου;

Το Alkyon βρίσκεται στο Βραχάτι Κορινθίας, τόπο καταγωγής της οικογένειάς μου. Ξεκίνησε το 1991 ως καλοκαιρινό οικογενειακό ξενοδοχείο 27 διαμερισμάτων. Πέρασε από πολλές φάσεις και σιγά σιγά μετεξελίχθηκε σε ξενοδοχειακό συγκρότημα 5 αστέρων. Αυτή τη στιγμή το ξενοδοχείο εκτείνεται σε έναν χώρο 25 στρεμμάτων, διαθέτει 165 δωμάτια και σουίτες, Spa Center και 5 αίθουσες συνεδρίων. Το ξενοδοχείο δημιουργήθηκε σε μια περιοχή που δεν ήταν γνωστή για τον τουρισμό της. Με την πάροδο των ετών, η προβολή και η καλή φήμη του Alkyon συνέβαλαν στην ένταξη της περιοχής στον παγκόσμιο τουριστικό χάρτη, δεδομένου ότι τον περασμένο χρόνο οι ξένοι επισκέπτες μας προέρχονταν από 26 διαφορετικές χώρες. Συνεχώς δημιουργούνται νέες θέσεις εργασίας και απασχολούμε προσωπικό κατά κύριο λόγο από την περιοχή, το οποίο φυσικά εκπαιδεύουμε. Σίγουρα είναι μια επένδυση με θετικό πρόσημο, που προσφέρει πολλά στην τοπική αγορά. Ενδεικτικά σας αναφέρω ότι οι προμήθειες από την τοπική αγορά είναι πάνω από 1 εκατ. ευρώ ετησίως και οι μισθοί του προσωπικού ξεπερνούν τις 800.000 ευρώ κατά τη δωδεκάμηνη λειτουργία του ξενοδοχείου.  

Τι αναζητούν από τις διακοπές τους οι εγχώριοι επισκέπτες του Alkyon;

Σημαντικό τμήμα της τουριστικής ζήτησης του ξενοδοχείου μας προέρχεται από την εγχώρια αγορά (59% το 2016). Οι  Έλληνες επιλέγουν το Alkyon είτε για διακοπές, είτε για κοινωνικές εκδηλώσεις (γάμους κ.λπ.), είτε για επαγγελματικούς λόγους, όπως είναι τα συνέδρια. Οι πελάτες μας είναι ηλικίας από 35 έως 55 χρόνων, αναζητούν πολυτελή διαμονή, υψηλές υπηρεσίες και είναι πολύ εξοικειωμένοι με τις νέες τεχνολογίες. Για τον λόγο αυτόν παρέχουμε δωρεάν Wi-Fi σε όλους τους κοινόχρηστους χώρους και στα περισσότερα από τα δωμάτια. Μάλιστα, τα τελευταία χρόνια έχει αυξηθεί πολύ το ποσοστό όσων κάνουν τις κρατήσεις τους online, καθώς και αυτών που χρησιμοποιούν τα social media για να διαβάσουν σχόλια και αξιολογήσεις. Στη σελίδα μας στο Facebook το ξενοδοχείο έχει βαθμολογηθεί με 4,9 στα 5 αστέρια.
 
Υπάρχουν προορισμοί που «ανήκουν» στους Έλληνες;

Ο εσωτερικός τουρισμός επηρεάζεται άμεσα από την πολιτική και οικονομική κατάσταση της χώρας. Μια ξενοδοχειακή μονάδα δεν μπορεί να ζήσει μόνο από τους Έλληνες, ούτε φυσικά μόνο από τους ξένους. Πρέπει να έχει πολλές πηγές και κυρίως να δουλεύει όλο τον χρόνο. Είναι μια διαπίστωση που κάναμε ευτυχώς νωρίς, και έτσι τα τελευταία 20 χρόνια λειτουργούμε όλο τον χρόνο.

Πείτε μας δυο λόγια για το «ελληνικό πρωινό Κορινθίας» που σερβίρετε στο ξενοδοχείο.

Το ξενοδοχείο μας έλαβε την πιστοποίηση για το «Ελληνικό Πρωινό» από το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδος το 2015. Από τότε Έλληνες και ξένοι απολαμβάνουν τους καρπούς της εύφορης κορινθιακής γης. Τα προϊόντα που επιλέγουμε είναι από Κορίνθιους παραγωγούς και οι σεφ μας χρησιμοποιούν παραδοσιακές συνταγές για τα γλυκά και αλμυρά πιάτα τους (τις παραδοσιακές πίτες Βραχατίου, όπως η μανιταρόπιτα και η κολοκυθόπιτα, το σταφιδόψωμο κ.λπ.). Οι ξένοι ξετρελαίνονται με τις ελληνικές γεύσεις. Χαρακτηριστικά, να σας αναφέρω ότι μια μέρα 50 Κορεάτες έφαγαν 43 πιάτα γλυκό τραχανά.

Online

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ