ΕΛΛΑΔΑ

«Τρόμος» στον Πύργο της Πεντέλης

ΣΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ

Ο χαμός της κόρης της απομόνωσε τη Δούκισσα κοινωνικά, πίστευε σε δοξασίες και έβρισκε παρηγοριά στο άψυχο σώμα του παιδιού της. Το παιχνίδι αναπαριστά ρεαλιστικά τα μέρη όπου έζησε η Δούκισσα.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ:

Αθήνα, μέσα του 19ου αιώνα. Η φωτιά στο σπίτι τής Σοφί ντε Μαρμπουά Λεμπρέν στον Κεραμεικό έχει απανθρακώσει το ταριχευμένο σώμα της κόρης της Ελίζας. Το μακάβριο θέαμα τσακίζει την εύθραυστη ψυχολογία της Δούκισσας της Πλακεντίας που κλείνεται στο μέγαρο της Πεντέλης. Ο αστυνομικός επιθεωρητής που αναλαμβάνει την υπόθεση θα χρειαστεί να ταξιδέψει από το Ναύπλιο μέχρι τη Βηρυτό για να ανακαλύψει τα αίτια της πυρκαγιάς και θα έρθει αντιμέτωπος με τους φόβους της Δούκισσας και τους δικούς του. Ποιος είναι ο επιθεωρητής; Εσύ.

Κάπως έτσι ξεκινάει ένα από τα σενάρια του παιχνιδιού εικονικής πραγματικότητας «Η Δούκισσα της Πλακεντίας» που είναι η πρώτη μεγάλη ελληνική παραγωγή στην κατηγορία των «horror games», των ηλεκτρονικών παιχνιδιών τρόμου, και αναμένεται να κυκλοφορήσει την άνοιξη σε κινητές συσκευές προκαλώντας ανατριχίλα σε όσους φορέσουν τα ειδικά VR (Virtual Reality) γυαλιά για να το παίξουν. «Πρόκειται για ένα παιχνίδι επιβίωσης, τα λεγόμενα escape the room games, που ο ήρωας προσπαθεί να λύσει γρίφους για να προχωρήσει παρακάτω και να δει τη συνέχεια της ιστορίας», λέει στην «Κ» ο προγραμματιστής και CEO της Tenebra Studios Θάνος Γεωργούλης.

Από το Περιστέρι η ομάδα της Tenebra Studios δουλεύει με συνέπεια τα τελευταία 12 χρόνια στον χώρο του gaming, αναπτύσσοντας εφαρμογές για εταιρείες κολοσσούς, μεταγλωττίζοντας παιχνίδια για την ελληνική αγορά και έχοντας θεμελιώσει συνεργασίες με τους μεγάλους παίκτες του χώρου, όπως τη Sony, επιχειρεί το επόμενο μεγάλο βήμα με την κυκλοφορία της «Δούκισσας της Πλακεντίας» που βασίζεται σε ενδελεχή ιστορική έρευνα, συνεργασίες με φορείς και διαθέτει ορισμένες σημαντικές τεχνολογικές καινοτομίες. «Αναπτύξαμε τεχνολογία που αντιμετωπίζει το αίσθημα της “ναυτίας” που νιώθουμε όταν φοράμε τα γυαλιά εικονικής πραγματικότητας και εφαρμόσαμε τεχνολογίες machine learning με αποτέλεσμα το παιχνίδι να προσαρμόζεται στις συνήθειες και στα χαρακτηριστικά του κάθε χρήστη», τονίζει ο κ. Γεωργούλης.

Η φιλέλλην Δούκισσα

Η ζωή της Αμερικανογαλλίδας Δούκισσας είναι συνυφασμένη με την Ελλάδα και την ενίσχυση του ελληνικού απελευθερωτικού αγώνα αλλά και με θρύλους για τα τελευταία χρόνια της ζωής της. Ανθρωπος με ισχυρή προσωπικότητα εγκατέλειψε τον Γάλλο διπλωμάτη σύζυγό της και ήρθε στην Ελλάδα γοητευμένη από τον Ιωάννη Καποδίστρια στον οποίο αργότερα εναντιώθηκε. Στη μαρμάρινη Επαυλη των Ιλισίων που έχτισε το 1848 στεγάζεται το Βυζαντινό Μουσείο, ενώ σώζονται ακόμη ο Πύργος της Πλακεντίας στην Πεντέλη και ορισμένα από τα σπίτια που έχτισε. Για τις ανάγκες του παιχνιδιού η Tenebra Studios προχώρησε στη ρεαλιστική αναπαράσταση όλων των χώρων όπου έζησε και έδρασε η Δούκισσα.

Η παθολογική της αγάπη προς την κόρη της που πέθανε στη Βηρυτό από πανώλη την οδήγησε να ταριχεύσει το σώμα της και να αποξενωθεί κοινωνικά, γεγονός που ενίσχυσε τους μύθους γύρω από το πρόσωπό της. «Η προσωπικότητά της παρουσιάζει μεγάλο ενδιαφέρον και η μυστηριώδης ιστορία της ταιριάζει για να μεταφερθεί σε ένα παιχνίδι τρόμου. Βλέπαμε ότι θεματικά μόνο η αρχαία Ελλάδα έπαιζε στον χώρο των παιχνιδιών και αυτή με λάθη και διαστρεβλώσεις, οπότε σκεφτήκαμε να αναδείξουμε ένα διαφορετικό ελληνικό θέμα», μας λέει η διευθύντρια της εταιρείας Κωνσταντίνα Μπεθάνη. Η Δούκισσα ετοιμάζεται να στοιχειώσει ξανά την Πεντέλη.

Έντυπη

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ