ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Ενιαίο χαρτοφυλάκιο προϊόντων και νέες αγορές για τον όμιλο Ανδρομέδα

ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΑΝΙΦΑΒΑ

ΕΤΙΚΕΤΕΣ:

Η ενοποίηση των χαρτοφυλακίων προϊόντων των τριών εταιρειών –«Ανδρομέδας», «Νηρέα» και «Σελόντα»– σε ένα κοινό θα είναι ένα από τα πρώτα βήμα στη διαδικασία της μεγάλης συγχώνευσης στις ελληνικές ιχθυοκαλλιέργειες. Μάλιστα, η ενοποίηση αυτή θα αφορά τα προϊόντα των εταιρειών που παράγονται όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά και στις μονάδες που διατηρούν στην Ισπανία, παρέχοντας έτσι πολύ περισσότερες επιλογές στους πελάτες.

Τα παραπάνω ανέφερε μεταξύ άλλων ο κ. Αλεξ Μάιερς, νέος διευθύνων σύμβουλος του ομίλου Ανδρομέδα, σε συνέντευξη που παραχώρησε στην εξειδικευμένη για τις υδατοκαλλιέργειες ιστοσελίδα Undercurrent News. Ετσι, για παράδειγμα, η νέα μεγάλη εταιρεία θα μπορεί να προμηθεύει στον ίδιο πελάτη τόσο τσιπούρα και λαβράκι όσο και μυλοκόπι, ψάρι που είναι περισσότερο δημοφιλές στην Ισπανία.

Μακροπρόθεσμα, σύμφωνα με τον κ. Μάιερς, ο όμιλος θα αναπτύξει καινούργια προϊόντα, δίνοντας επίσης έμφαση και σε νέες συσκευασίες αλλά και στον τρόπο παρουσίασης των ψαριών.

Σε ό,τι αφορά την ενοποίηση της λειτουργίας των τριών εταιρειών, την εξεύρεση ουσιαστικά της «χρυσής τομής» μεταξύ πολύ διαφορετικών συστημάτων και νοοτροπιών, ο ίδιος δήλωσε: «Καθεμιά από τις τρεις εταιρείες φέρνει στο τραπέζι τη δική της τεχνογνωσία και κληρονομιά και μπορούμε να μάθουμε πολλά η μία από την άλλη. Σε πρώτη φάση προσπαθώ να εντοπίσω τα δυνατά στοιχεία καθεμιάς από τις τρεις εταιρείες και να τις μετατρέψω σε κοινές πρακτικές του ομίλου». Ο διευθύνων σύμβουλος της «Ανδρομέδας» υποστήριξε ακόμη –σε μια προσπάθεια να αμβλύνει και τις ανησυχίες για μείωση των θέσεων εργασίας λόγω της συγχώνευσης– ότι «ως όμιλος έχουμε πλέον τριπλάσιο μέγεθος σε σύγκριση με πριν, κάτι που θα δημιουργήσει πολλές ευκαιρίες για τους εργαζόμενους». Ο ίδιος πρόσθεσε ότι η ομάδα του αξιολογεί την παραγωγικότητα στα διάφορα τμήματα των εταιρειών και μετράει συγκεκριμένους δείκτες επιδόσεων έτσι ώστε να εφαρμοσθούν οι «καλύτερες συνταγές» σε όλο τον όμιλο και να επιτευχθεί μεγαλύτερη παραγωγικότητα. «Αυτή η άσκηση βελτίωσης της παραγωγικότητας θα εφαρμοσθεί σταδιακά και δεν θα επιβληθεί ως ένα κεντρικό σχέδιο», τόνισε.

Κύριες αγορές του νέου μεγάλου ομίλου, ειδικά σε ό,τι αφορά την τσιπούρα και το λαβράκι, θα παραμείνουν, σύμφωνα με τον κ. Μάιερς, η Ιταλία και η Ισπανία. Ωστόσο, ο ίδιος βλέπει μεγάλη προοπτική ανάπτυξης στη Γαλλία, στο Ηνωμένο Βασίλειο, στη Γερμανία και σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες, καθώς και στις ΗΠΑ, όπου η κατανάλωση των δύο προαναφερθέντων ειδών έχει αυξηθεί τα τελευταία χρόνια.

Έντυπη

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ