ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Την υψηλότερη επίδοση του ομίλου Dixons πέτυχε ​​​η «Κωτσόβολος» τις γιορτές

ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΑΝΙΦΑΒΑ

Η «Κωτσόβολος» κατέχει ηγετικό μερίδιο στην εγχώρια αγορά ηλεκτρικών και καταναλωτικών ηλεκτρονικών συσκευών.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ:

Αύξηση των πωλήσεων 6% σε συγκρίσιμο αριθμό καταστημάτων κατά τη μεγαλύτερη περίοδο αιχμής για το λιανεμπόριο (πρόκειται για το διάστημα από αρχές Νοεμβρίου 2019 έως 4 Ιανουαρίου 2020, το οποίο περιλαμβάνει την Black Friday και τις εορτές Χριστουγέννων και Πρωτοχρονιάς) πέτυχε η «Κωτσόβολος» σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο 2018-2019.

Η επίδοση αυτή είναι σαφώς καλύτερη σε σύγκριση με τη συνολική του ομίλου Dixons Carphone, θυγατρική του οποίου είναι η αλυσίδα «Κωτσόβολος», όμως η αύξηση είναι σαφώς χαμηλότερη σε σύγκριση με αυτήν που είχε παρατηρηθεί ένα χρόνο πριν και ήταν της τάξης του 19%. Ο λόγος για τη μικρότερη αύξηση των πωλήσεων στην Ελλάδα αποδίδεται στη συνολική επιβράδυνση του λιανεμπορίου που παρατηρήθηκε τόσο κατά την Black Friday του 2019, όσο και στην πρόσφατη εορταστική περίοδο.

Ειδικότερα, σύμφωνα με όσα ανακοίνωσε χθες η Dixons Carphone, οι πωλήσεις του βρετανικού ομίλου υποχώρησαν κατά 2% την πρόσφατη περίοδο αιχμής σε σύγκριση με την αντίστοιχη των τελών του 2018 – αρχές 2019. Σε συγκρίσιμο αριθμό καταστημάτων οι πωλήσεις παρέμειναν στα ίδια επίπεδα.

Σε ό,τι αφορά τη δραστηριότητα του ομίλου στην Ελλάδα, η οποία ασκείται μέσω της «Κωτσόβολος» που κατέχει ηγετικό μερίδιο στην εγχώρια αγορά ηλεκτρικών και καταναλωτικών ηλεκτρονικών συσκευών, οι πωλήσεις την εξεταζόμενη περίοδο ενισχύθηκαν κατά 3%, όμως σε συγκρίσιμο αριθμό καταστημάτων η αύξηση ήταν 6%. Μάλιστα, σε ευρώ (σ.σ. τα οικονομικά μεγέθη της Dixons Carphone αποτυπώνονται σε στερλίνες) η ενίσχυση των πωλήσεων στην Ελλάδα ήταν της τάξης του 7%. Πρόκειται, σημειωτέον, για την καλύτερη επίδοση –από πλευράς ρυθμού ανάπτυξης– που καταγράφει ο όμιλος την εξεταζόμενη περίοδο μεταξύ όλων των χωρών στις οποίες δραστηριοποιείται (Ηνωμένο Βασίλειο, Ιρλανδία, Ελλάδα και σκανδιναβικές χώρες).

Υπενθυμίζεται ότι στο εξάμηνο Μαΐου - Οκτωβρίου 2019 η «Κωτσόβολος» εμφάνισε πωλήσεις 227 εκατ. στερλίνες (περίπου 267 εκατ. ευρώ), σημειώνοντας αύξηση 7%.

Έντυπη

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ