ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Περισσότερα GB με το ίδιο κόστος από Vodafone

ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΜΑΝΔΡΑΒΕΛΗΣ

ΕΤΙΚΕΤΕΣ:

Η πρώτη εταιρεία που αυξάνει τα δεδομένα των πακέτων στην κινητή τηλεφωνία είναι η Vodafone Ελλάδας. Η εταιρεία ανακοίνωσε ότι διπλασιάζει (και σε ορισμένες περιπτώσεις πολλαπλασιάζει) τα δεδομένα που παρέχει σε όλα τα πακέτα συμβολαίου για ιδιώτες.

Η αύξηση του όγκου των δεδομένων, σύμφωνα με τα στελέχη της εταιρείας, θα γίνει κατά την επόμενη ανανέωση του πακέτου υπηρεσιών που έχουν συμφωνήσει με την εταιρεία και, φυσικά, χωρίς κανένα επιπρόσθετο κόστος για τους ίδιους. «Οι υφιστάμενοι πελάτες, ιδιώτες κι επαγγελματίες, των συγκεκριμένων προγραμμάτων στα οποία πολλαπλασιάζονται τα data, θα λάβουν τις πρόσθετες αυτές παροχές, αυτόματα και χωρίς επιπλέον κόστος, την ημέρα ανανέωσης των παροχών του προγράμματός τους», ανέφερε η ανακοίνωση της επιχείρησης.

Η Vodafone είναι η πρώτη από τις τρεις επιχειρήσεις του κλάδου που αυξάνει τον όγκο δεδομένων στα πακέτα συμβολαίου. Η αύξηση του όγκου δεδομένων κυμαίνεται από δύο έως τέσσερις φορές ανάλογα με το πακέτο. Επίσης εισάγεται ένα πακέτο με απεριόριστη χρήση που η εταιρεία ονομάζει Business RED platinum.

Εκτιμάται ότι την κίνηση αυτή θα ακολουθήσουν και οι ανταγωνιστές της, Cosmote και Wind, μέσα στις επόμενες εβδομάδες. Ηδη, η Cosmote χθες ανακοίνωσε ότι παρέχει ενόψει του τριημέρου της Αποκριάς και για επτά ημέρες, απεριόριστη χρήση δεδομένων σε όλους τους πελάτες της, συμβολαίου και καρτοκινητής. Με την κίνηση αυτή της Vodafone ανοίγει ο δεύτερος και τελευταίος κύκλος διπλασιασμού των δεδομένων που είχαν υποσχεθεί οι εταιρείες κινητής. Ο πρώτος κύκλος άνοιξε τον περασμένο Νοέμβριο, όταν οι τρεις εταιρείες κινητής τηλεφωνίας ανακοίνωσαν το διπλασιασμό του όγκου των δεδομένων σε όλα τα προγράμματα «προσθήκες» (add on). Με τον τρόπο αυτό, το κόστος για κάθε επιπλέον GB που αξιοποιούσε ο χρήστης μειωνόταν σε 1 ευρώ ή και λιγότερο.

Στην αύξηση του όγκου των δεδομένων στα πακέτα της Vodafone δεν περιλαμβάνονται τα μεγάλα εταιρικά πακέτα, που είναι προϊόν διαπραγμάτευσης του πελάτη με την εταιρεία. Πάντως, η κίνηση αφορά εκατοντάδες χιλιάδες καταναλωτές, αν όχι άνω του ενός εκατομμυρίου. Οι αλλαγές του όγκου δεδομένων θα αρχίσουν να υλοποιούνται μετά τις 3 Μαρτίου 2020 και σταδιακά καθώς θα ανανεώνονται μέσα στη διάρκεια του μήνα τα πακέτα των χρηστών.

Η κίνηση αυτή των εταιρειών κινητής αναμένεται να οδηγήσει σε μείωση του κόστους χρήσης των τηλεπικοινωνιών στην Ελλάδα και κυρίως στην αύξηση της χρήσης που είναι το ζητούμενο. Η κυβέρνηση φαίνεται να έχει στόχο σχετικά με τις κινήσεις αυτές, το «ξεκόλλημα» της χώρας από την 26η θέση στην κατάταξη του Δείκτη Ψηφιακής Οικονομίας και Κοινωνίας (DESI) της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, πάνω από τη Βουλγαρία και τη Ρουμανία.

Η συστηματική αυτή προσπάθεια της κυβέρνησης να βελτιώσει τις επιδόσεις  στη χρήση και αξιοποίηση της τεχνολογίας, θα φέρει αποτελέσματα και αν  αυτά δεν περιληφθούν στη φετινή έκθεση της Κομισιόν για τον δείκτη DESI που θα παρουσιαστεί την ερχόμενη άνοιξη (αντικατοπτρίζοντας τα δεδομένα του 2019), σίγουρα θα εμφανιστούν στην επόμενη έκθεση που θα παρουσιαστεί την άνοιξη του 2021 και θα αντικατοπτρίζει την εικόνα του 2020. Τόσο το κόστος χρήσης των τηλεπικοινωνιών, όπως επίσης και η δυνατότητα αξιοποίησης των συνδέσεων δικτύων νέας γενιάς, επιδρούν ουσιαστικά στη διαμόρφωση του δείκτη DESI.

Έντυπη

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ