DS 4, πολυτέλεια και τεχνολογία

DS 4, πολυτέλεια και τεχνολογία

Διαθέτει χαρακτηριστική, δυναμική σιλουέτα και απαράμιλλη άνεση

2' 17" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Eπιλέξαμε το νέο γαλλικό crossover με την τολμηρή εμφάνιση για ένα ταξίδι μέχρι τα Σύβοτα, γιατί εκτός από την πολυτέλεια και την προηγμένη τεχνολογία, ένα από τα χαρακτηριστικά του νέου DS 4 είναι και η απαράμιλλη άνεση. Είναι ξεκάθαρο ότι η νέα πλατφόρμα EMP2 ξεχωρίζει ακόμα και όταν «γράφεις» πολλά χιλιόμετρα στην άσφαλτο, ενώ με μήκος 4,4 μέτρα το νέο DS 4 μπορεί να είναι ευέλικτο και πολύ ευρύχωρο.

Οι πληροφορίες που λαμβάνει ο οδηγός από το τιμόνι είναι ακριβέστατες και όπου «στοχεύεις» εκεί πηγαίνεις, χωρίς καθόλου μικροδιορθώσεις.

Ας ξεκινήσουμε όμως με την ελκυστική σιλουέτα του. Το εμπρόσθιο μέρος χαρακτηρίζεται από τη νέα φωτιστική «υπογραφή». Οι λεπτοί προβολείς με το σύστημα φώτων DS Matrix Led Vision συνδυάζουν τον τυπικό φωτισμό με αυτόν της κατεύθυνσης που ακολουθεί κατά την περιστροφή του τιμονιού. Το σύστημα αυτό συμπληρώνεται με τα φώτα ημέρας, τα οποία αποτελούνται από δύο γραμμές led εκατέρωθεν (ολόκληρο το σύστημα περιλαμβάνει 150 led). Τα DS Wings συνδέουν τους προβολείς με τη μάσκα, ενώ ανάλογα με την έκδοση αυτό αποτελείται από δύο μέρη με μοτίβα που προσομοιάζουν με διαμαντένια άκρα. Η σιλουέτα του αυτοκινήτου παρουσιάζεται ακόμα πιο δυναμική χάρη στο μακρύ καπό πάνω από τα φωτιστικά. Ο χώρος αποσκευών είναι 430 λίτρα και αποκαλύπτεται χάρη στην ηλεκτρική 5η πόρτα, η οποία διαθέτει σύστημα ανέπαφου ανοίγματος. Eνα σύστημα πληροφόρησης και ψυχαγωγίας νέας γενιάς, συστήματα υποβοήθησης οδηγού που δεν έχουν ακόμη παρουσιαστεί στη συγκεκριμένη κατηγορία και ένα καινοτόμο σύστημα «επαυξημένης» προβολής πληροφοριών κάνουν το DS 4 να αποτελεί μια ελκυστική επιλογή. Στον δρόμο η κορυφαία ποιότητα κύλισης και η σωστά ρυθμισμένη ανάρτηση δεν άφησαν κανένα περιθώριο στο να κουραστούμε σωματικά και αυτό είναι πραγματικά επιτυχία έπειτα από τόσα χιλιόμετρα. Ωστόσο, μικρές στάσεις έγιναν για να ξεκουράσουμε τον κινητήρα αλλά και το μυαλό μας. Οι πληροφορίες που λαμβάνει ο οδηγός από το τιμόνι είναι ακριβέστατες και όπου «στοχεύεις» εκεί πηγαίνεις, χωρίς καθόλου μικροδιορθώσεις.

Το DS 4 έρχεται με τρεις βενζινοκίνητες επιλογές, PureTech 130 Automatic, PureTech 180 Automatic και PureTech 225 Automatic, και μία πετρελαιοκίνητη, BlueHDi 130 Automatic Diesel. Η κατανάλωση κυμαίνεται από 4,8 λίτρα/100 χλμ. για το πετρελαιοκίνητο, 5,9 λίτρα/100 χλμ. για το βενζινοκίνητο (στον συνδυασμένο κύκλο WLTP) και έχει εκπομπές CO2 125 g/km και 135 g/km αντίστοιχα. Εδώ αξίζει να αναφέρουμε ότι η plug-in υβριδική έκδοση, το DS 4 E-TENSE 225, χαρίζει υψηλές επιδόσεις. Διαθέτει 4κύλινδρο κινητήρα PureTech 180 ίππων και ηλεκτροκινητήρα 110 ίππων με νέα μπαταρία 12,4 kWh. Το μοντέλο έχει αυτονομία σε λειτουργία μηδενικών εκπομπών ρύπων έως και 55 χιλιόμετρα (στον συνδυασμένο κύκλο WLTP). Η ροπή των 360 Nm επιτρέπει την επιτάχυνση από στάση έως τα 100 χλμ./ώρα σε 7,7 δευτερόλεπτα και την κάλυψη των πρώτων 1.000 μέτρων σε 27,3 δευτερόλεπτα, με κατανάλωση καυσίμου μόλις 1,3 λίτρα/100 χιλιόμετρα και εκπομπές CO2 από 29 γραμ./χλμ. στον συνδυασμένο κύκλο WLTP.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή