Λιούις Χάμιλτον: Γι’ αυτό επέλεξε τη Φεράρι

Λιούις Χάμιλτον: Γι’ αυτό επέλεξε τη Φεράρι

Η μετακίνηση του Χάμιλτον δεν οφείλεται μόνο στην αγάπη του για τη Σκουντερία

2' 17" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Με όνειρο την κατάκτηση του όγδοου παγκόσμιου πρωταθλήματος οδηγών στη Φόρμουλα 1 και μάλιστα με την παλαιόθεν αγαπημένη του Φεράρι, ο Λιούις Χάμιλτον αποφάσισε να προχωρήσει σε μεταγραφή-σοκ, κατά τα διεθνή μέσα ενημέρωσης, δηλαδή να μετακινηθεί από το 2025 στη Σκουντερία.

Ο Χάμιλτον φέρεται να ήταν από μικρός θαυμαστής της Φεράρι και να είχε όνειρό του να οδηγήσει το μονοθέσιο με το αλογάκι. Πλέον, στα… 40 του χρόνια θα το πραγματοποιήσει, με την ελπίδα να φτάσει και στον μεγάλο του στόχο, να ξεπεράσει τον Μίχαελ Σουμάχερ, ο οποίος ήταν ο πρώτος με επτά παγκόσμια πρωταθλήματα στο δημοφιλέστερο των μηχανοκίνητων σπορ.

Η είδηση έπεσε προχθές σαν κεραυνός, δεδομένης της ηλικίας του Χάμιλτον, αλλά και του συμβολαίου του με τη Μερσέντες, που λήγει στο τέλος του 2024 – έχει όμως και ρήτρα διαφυγής. Φέρεται ότι θα κερδίζει 40 εκατ. ευρώ τον χρόνο.

Ετσι, ενώ ο Βρετανός πιλότος ετοιμάζεται για τη 12η (και τελευταία πια) σεζόν του στη Μερσέντες, με την οποία κατέκτησε τους έξι από τους επτά τίτλους του, όλοι τώρα ασχολούνται με την επικείμενη μεταπήδησή του στη Φεράρι τον επόμενο χειμώνα. Πώς μπορεί να αποφάσισε στα 39 του (φέτος) να κάνει το μεγάλο άλμα που η εφημερίδα Marca αποκάλεσε «μεταγραφή της δεκαετίας» και το ρωσικό πρακτορείο TASS παραλλήλισε με μεταγραφή του Λιονέλ Μέσι στη Ρεάλ;

Ποιο πρόσωπο έπαιξε καταλυτικό ρόλο στην απόφαση του 39χρονου Βρετανού πιλότου των επτά τίτλων.

«Η Σκουντερία Φεράρι ανακοινώνει με χαρά ότι ο Λιούις Χάμιλτον θα ενταχθεί στην ομάδα το 2025 με πολυετές συμβόλαιο», έγραφε η ανακοίνωση του ιταλικού συλλόγου το βράδυ της Πέμπτης, επισημοποιώντας κάτι που μέχρι προχθές ήταν αδιανόητο. Υπάρχει όμως η εξήγησή του.

Η εξήγηση δεν είναι ότι ο Χάμιλτον ήταν από μικρός θαυμαστής της κόκκινης ομάδας, ούτε ότι εξασφάλισε κάποια μεγάλη αύξηση ώστε να σπάσει το συμβόλαιό του και να πάει στο Μαρανέλο. Η εξήγηση ακούει στο όνομα Λοΐκ Σερά.

Παρότι ο Χάμιλτον ασχολείται με τη Μερσέντες από 13 ετών, όπως ο ίδιος δήλωσε την Πέμπτη, έχει διατηρήσει επαφές με τον σημερινό επικεφαλής της Φεράρι, Φρεντ Βασέρ, με την ομάδα του οποίου (ART) είχε κατακτήσει τα πρωταθλήματα στη Φόρμουλα 3 και 2 το 2005 και 2006 αντιστοίχως. Ο κ. Βασέρ φρόντισε από το 2025 στη Φεράρι να μετακινηθεί (επίσης από τη Μερσέντες) ο κορυφαίος αρχιμηχανικός Λοΐκ Σερά, με τον οποίον ο Χάμιλτον έχει άψογη συνεργασία. Οταν λοιπόν προέκυψε διαφωνία του Χάμιλτον με τη Μερσέντες σχετικά με την εξέλιξη του μονοθεσίου της, ο Βρετανός αποφάσισε να ακολουθήσει τον Γάλλο μηχανικό στη Σκουντερία.

Η Φεράρι, που έχει να κατακτήσει το πρωτάθλημα των οδηγών από το 2007, θα βάλει έτσι πλάι στον Σαρλ Λεκλέρ τον πρώτο της παγκόσμιο πρωταθλητή από τότε που αποχώρησε από την ομάδα ο Σεμπάστιαν Φέτελ το 2020. Ο Χάμιλτον θα πάρει τη θέση του Κάρλος Σάινθ.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή