To νέο πρόσωπο της Peugeot

Με το ολοκαίνουργιο 308 η γαλλική εταιρεία αλλάζει εποχή και... λιοντάρι

3' 12" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Από τις πρώτες αφίξεις του 2022 είναι το ολοκαίνουργιο Peugeot 308, το οποίο έκανε μεγάλη αίσθηση στην ελληνική αγορά, μια και αποτελεί το πρώτο «λιοντάρι» που φέρει το νέο λογότυπο της γαλλικής φίρμας. Ακόμα η εμφάνισή του δείχνει όμορφη και επιθετική, με τη μάσκα να είναι επιβλητική και να ξεχωρίζει το μεγάλο logo, καθώς και τα φωτιστικά σώματα τύπου LED. Σημείο αναφοράς της νέας σχεδιαστικής προσέγγισης είναι και το πίσω τμήμα του νέου 308, με τη μαύρη γραμμή να ενώνει τα ακροβολισμένα φώτα. Τα τελευταία έχουν πλέον «χωριστεί» σε τρία κομμάτια και έχουν γίνει πιο στενά σε σχέση με την προηγούμενη γενιά.

Το συνολικό ύψος του αυτοκινήτου έχει μειωθεί κατά 20 χλστ. (1.444 χλστ.) ενώ το μήκος έχει αυξηθεί στα 4,36 μέτρα και το μεταξόνιο είναι στα 2,675 μέτρα, γεγονός που μαρτυράει μια ευρύχωρη καμπίνα. Εκεί, εκτός από την άνεση των επιβατών, η πολυτέλεια κάνει την εμφάνισή της με το που καθίσει κανείς. Ο οδηγός έχει μπροστά του το i-Cockpit, δανεισμένο από τα υπόλοιπα νέα μοντέλα της φίρμας, ωστόσο τα γραφικά έχουν ανανεωθεί και η εικόνα έχει αναβαθμιστεί. Στην κεντρική κονσόλα, η οθόνη αφής 10 ιντσών είναι εύκολη στον χειρισμό και φέρει όλους τους σύγχρονους τρόπους συνδεσιμότητας. Ο χώρος αποσκευών είναι 412 λίτρα, τιμή υψηλή για τα δεδομένα της κατηγορίας.

Κάτω από το καπό συναντάμε τον 1.2 PureTech turbo κινητήρα είτε με απόδοση 110 είτε 130 ίππων. Στην τελευταία περίπτωση μπορεί να συνδυαστεί με το χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων ή με το αυτόματο 8τάχυτο (ΕΑΤ8). Η Peugeot προσφέρει στο νέο 308 και την τοποθέτηση ενός πετρελαιοκινητήρα 1.5 BlueHDi 130 ίππων (6άρι χειροκίνητο ή αυτόματο 8 σχέσεων), καθώς και του plug-in hybrid συνόλου των 180 ίππων.

Η τιμή εκκίνησης αυτή την περίοδο είναι τα 19.900 ευρώ, διότι συμπεριλαμβάνεται και μια γενναιόδωρη έκπτωση λανσαρίσματος των 1.000 ευρώ.

To νέο πρόσωπο της Peugeot-1
Σημείο αναφοράς της νέας σχεδιαστικής προσέγγισης είναι και το πίσω τμήμα του 308.

Οι πρωτιές

Το 2021 ήταν μια πετυχημένη χρονιά για την Peugeot με πολλές διακρίσεις που την ενδυναμώνουν και στην αγοραστική συνείδηση:

– Πρώτη θέση σε εταιρικές πωλήσεις με 6.876 ταξινομήσεις (ποσοστό 13,6%).

– Πρώτη θέση στις πετρελαιοκίνητες εκδόσεις με ποσοστό ταξινομήσεων 26,7%.

– Πρώτη θέση και στην κατηγορία των ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Ποσοστό 48% για το e-208 και 56,5% για το e-2008.

– Τέλος, στο σύνολο των ταξινομήσεων του 2021, όπου πωλήθηκαν 100.916 καινούργια αυτοκίνητα (στοιχεία ΕΛΣΤΑΤ), διατήρησε τη δεύτερη θέση με 10.541 ταξινομήσεις και με αύξηση του μεριδίου κατά 33,6% σε σχέση με το 2020.

To νέο πρόσωπο της Peugeot-2
Στο πολυτελές εσωτερικό ο οδηγός έχει μπροστά του το i-Cockpit με ανανεωμένα γραφικά.

Citroen C3 Corporate, πρώτο στην κατηγορία του στα εταιρικά αυτοκίνητα

Η σημαντικότερη κατηγορία στην αγορά των εταιρικών αυτοκινήτων είναι αυτή της B Hatch (αυτοκίνητα μήκους έως 4 μέτρα), της οποίας το μερίδιο αγοράς είναι το μεγαλύτερο με διαφορά. 

Οι χρήστες των εν λόγω οχημάτων επικεντρώνονται σε μεγάλο ποσοστό σε πωλητές, merchandiser, ιατρικούς επισκέπτες κ.ά., με κύρια κριτήρια επιλογής τη λιανική τιμή προ φόρων (χαμηλότερη από 12.000 ευρώ) για πλήρη απαλλαγή από τη φορολόγηση του χρήστη, το χαμηλό κόστος χρήσης, τον εξοπλισμό άνεσης και τον μοντέρνο σχεδιασμό.
Σύμφωνα με την ανωτέρω ανάλυση αγοράς, η Citroën Hellas προχώρησε σε συνεργασία με τον κατασκευαστή (Stellantis) στη δημιουργία μιας στοχευμένης έκδοσης που να καλύπτει πλήρως τις ανωτέρω ανάγκες, του Citroën C3 Corporate.

To νέο πρόσωπο της Peugeot-3
Το Citroen C3 Corporate προσφέρει τιμή προ φόρων χαμηλότερη των 12.000 ευρώ, πλήρη απαλλαγή από τη φορολόγηση του χρήστη, χαμηλό κόστος χρήσης και καλό εξοπλισμό – στοιχεία που το φέρνουν πρώτο στις προτιμήσεις μικρών εταιρικών αυτοκινήτων.

 

Χωρίς φόρο χρήσης

Ο χρήστης του C3 Corporate επωφελείται σημαντικά, καθώς δεν υπάρχει καταλογισμός τεκμαρτού εισοδήματος (φόρος χρήσης), και ταυτόχρονα απολαμβάνει μια ολοκληρωμένη έκδοση από πλευράς εξοπλισμού ασφάλειας και άνεσης και όχι μια «βασική» έκδοση.
Για τους παραπάνω λόγους τo Citroën C3 Corporate παρουσίασε «Year on Year growth» για το 2021, μια αύξηση κατά 106,3% σε σχέση με το 2020, και κατέλαβε την 1η θέση των εταιρικών πωλήσεων στην κατηγορία του.  

 

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή